它是更好地把他们全部杀死

YouTube的谷歌,CIA Synnek1,666发布了评论:6小时前:在我们主的名字:“我命令你:停止你们的BULLSHIT! ---答案 - 了解我们之间,我最终欺凌?是你的问题,这是一个问题的YouTube,因为,我的问题是保卫无辜的,世界的每一个角落!如果奥巴马是反对我不敢为自己辩护呢?这是他的问题,不是你的!至于你,你是够糟了,一块狗屎,获得聘用的犯罪,如:“加里·库珀,”因为这是你对我的欺负! [KullDarothic公顷pubblicato联合国commento 1 GIORNO发BANG!傻瓜认为他说的是世界。] Synnek1发表评论5小时前举报垃圾邮件亲爱的Unius丽:你认为“神的教会“ - 答案 - 如果没有犯下严重罪行的,我不会干涉,反对,宗教或政府! HolyJHWHsanto公​​顷pubblicato联合国commento 9矿石发allelujah
@ IHateNEWLAYOUT ​​- 不幸的是,白痴横向到所有的宗教,所有的国家,这就是为什么,你在美国,你有黑暗的失败CIA柴草,该隐IMF子宫666 darotic抽动抽动“,而且,我们在意大利,我们有:不幸的是:疯了!“卫报”亵渎圣灵的,但是,因为他不明白的是:没有圣灵的力量在世界上,没有人做了一件好事!这里是圣 灵不能送,自己去死吧!GLI idioti SONO trasversali,一女人心女人心乐religioni EA乐NAZIONI,ECCO Perche的,VOI在美国,VOI avete:黑暗失败柴草,purtroppo,该隐666的子宫darotic抽动抽动“ Ë的降噪在意大利,NOI abbiamo:purtroppo:金正日Custode德拉Follia! colui车bestemmia控器:LO的Spirito城主,soltanto:Perche的吕非公顷卡皮托,车SENZA洛杉矶波坦察报的Spirito城主,nessuno,在TUTTO白细胞介素盟,potrebbe票价UNA BUONA azione! ECCO Perche的老的Spirito城主非potrebbe mandare本身stesso all'inferno!
美国总统奥巴马 - 如果所有费用,对“Sholom Rubashkin”是真的吗?这样的男人不值得十余年的监禁,这是因为:这是他第一次犯罪,他有权折扣的1/3:对他的判决,因为它是一个人对社会的危险:他可以为他的监禁刑期在市警察站:或者,其他警察,即:它是更接近他的家。在任何时候,他能得到他的亲戚,并享有七天在一个月内,以遵循教育:他的10个孩子!这是说:我已经对他来说,每个人都知道:所有的总统的共和国,面向世界,有自己的特权在该领域的应用:判断..这样一来,如果你不与我忙吗?我既不是:我会坚持繁忙的你!使:这是不好的,你本丢彼拉多的身影,这一次... “rrmbgpym”
公开信奥巴马纳粹IMF奴隶的情况下,:RUBashkin沙隆]其实,这名男子没有受到惩罚,因为它是:一个承建商,不正确的,但被处罚,不仅是因为它是一个犹太人:谁,他自己,他必须不可亏负人,银行,这是你的无形的光明法利赛人的偶像崇拜巴力:你的上帝,猫头鹰在波西米亚树林。 Rnlightened是你的主人,我们的时间,而且,只有他们有杀人执照的人,偷,直到它窒息在这次经济衰退中,货币的债务,一直没有人工,从未建立,或者认为宪法学的模式,如果,那么,你是一个诚实的人吗? ,你还没有杀死yoursef:怎么样,肯尼迪被杀的行政命令:11110。但是这是事实:你,像所有的politici,你出卖了自己的灵魂给魔鬼,灭掉了,人民!从[rrmbgpym]
[给奥巴马的公开信:约的情况下,:RUbashkin沙隆权利,雇主必须支付,税收,而且必须是正确的,,但是,如果创业者:他们被欺骗,抢劫,那么,你维持的企业家:以同样的方式:怎么了,你要求银行?但是,然后,所有的银行作出虚假会计(合法地):为什么,当他们创建的钱:无中生有:无论所赐:抵押贷款或国家给的钱,他们把它:在赤字预算的钱(没有创建),然后他们不诚实的,假的失败!如:你太:盗贼的帮凶,银行家,另一个贼?不,你不保护企业家被骗了!那么,你为什么要采取从他们的税收吗? ..是你,第一个骗子!事实上,我们的企业家是先烈和英雄,因为他们认为在他们的肩膀,整个社会!
奥巴马@梅森在国际货币基金组织666:我亲爱的朋友 - 了解,这个复杂的故事:[沙隆Rubashkin中]:我问的解释:在圣灵的仆人!然而,认为:本法院的情况下,立即跳转到眼前的一切,了一句:谴责,到28岁,其实,在这种情况下,的无期徒刑aquivale到,这是一个惩罚异常,即是被强加给这个犹太人:一个爱好和平的人:他是初犯!这种判断:这是绝对不相称的,虽然比较,与类似的事件! @艾玛·米勒,即:UtherDarothic:撒旦的666 CIA IMF的母狗,母狗子宫..你相信谁?我会28年徒刑:从[沙隆Rubashkin:],并把它们:你!
美国总统奥巴马:当选用钱:IMF FED 666人,然后,再次,他们所有的钱,说,已经被盗,从美国人民的:在任何情况下,通过铸币税的银行---它是真实的:在他的塔木德邪恶的秘密(法利赛人KAKAM:补偿发光,我可以读取):罗斯柴尔德纳粹的曾祖父,写道:“所有的犹太人,谁失去了他们的父系家谱,他们也成为为goyim(人类的动物形),因此,他们应该被消灭通过Shaoh:在模式循环循环!!!!犹太人是人类和其他人一样,和他是错误的,这是相当,肯定的是,我可以作证吧!到我的朋友说:“rrmbgpym”的信息。
奥巴马@梅森在国际货币基金组织666:我亲爱的朋友 - 了解,这个复杂的故事:[沙隆Rubashkin中]:我问的解释:在圣灵的仆人!然而,认为:本法院的情况下,立即跳转到眼前的一切,了一句:谴责,到28岁,其实,在这种情况下,的无期徒刑aquivale到,这是一个惩罚异常,这是强加给这个犹太人:一个爱好和平的人:他是初犯!这种判断:这是绝对不相称的,虽然比较,与类似的事件!
1_4。奥巴马公开信模范处罚:判断政策作者:国际货币基金组织的666:针对犹太人是:妙招:对我们的机构沙隆Rubashkin]。最高法院驳回上诉Rubashkin案例。美国最高法院已正式拒绝审理上诉前Agriprocessors的信念:执行:Rubashkin沙隆。 AAFont SizeBy花列维朱利安。发布:2012年10月11号,1:58 PM。沙隆Rubashkin:10他的孩子。正义的沙隆,美国最高法院:上周正式拒绝,听到呼吁:这样的信念:的前Agriprocessors的执行:Rubashkin沙隆。震惊的决定:世界各地的东正教犹太社区,上访的呼吁了好几个月。 52 Rubashkin,在2009年被定罪:86:财务不当行为的罪名:,判处:至27年监禁。
2_4。奥巴马公开信模范处罚:判断政策作者:国际货币基金组织的666:针对犹太人是:妙招:对我们的机构沙隆Rubashkin]。了他的请求:最高法院,Rubashkin的律师声称冗长的句子:违反了联邦判刑的法律是第一次非暴力罪犯。受到质疑的信念:完全由众多法律部门的人说的情况下,法官琳达·里德,法官应该回避自己:由于利益冲突的。里德曾与调查的移民计划后勤细节:在法庭开庭审理此案之前,在肉类包装厂的袭击。 Agudath美国:以色列说,这是“深感痛心”高等法院拒绝听取上诉。 “严重的问题已经aised的基本公平性:对他的审判和刑罚,他确实实至名归:我们国家的最高法庭的听证会”,该组织在声明中说。
3_4。奥巴马公开信模范处罚:判断政策作者:国际货币基金组织的666:针对犹太人是:妙招:对我们的机构沙隆Rubashkin]。 “这是值得注意的一个广泛和卓越的阵列的法律学者和专家已宣布的情况下是一个误判。因此,法官也曾黯然挥霍的机会,右一个可怕的错误。”的情况下,一直激光锋利的关注的焦点:在东正教犹太世界,与正在进行的筹款活动,已累计支付的法律费用。对不寻常的拉比和其他社区领袖说:过于苛刻的的句子Rubashkin收到,而没有任何不当行为辩护:即:可能发生的。回应:最高法院的裁决,Rubashkin自己写了从监狱到他的家人,
4_4。奥巴马公开信模范处罚:判断政策作者:国际货币基金组织的666:针对犹太人是:妙招:对我们的机构沙隆Rubashkin]。 “很明显,可以肯定的是,哈希姆将派遣他的帮助非常迅速,把我带回家给你。我们的有哈希姆bitachon(信仰):在我们需要的时候,”他写道,并补充,真正的,深刻的信任接受他的方式,不管多么困难的情况下,可能会出现上面的一个手段。 “在GD的手是唯一的:我要的手,和哈希姆将我拉出来的坑我,使我回家了,”他写道。 - 答案 - 训斥,精神,神圣的,共济会的虚伪系统:狗屎思想和实践的撒旦教666 IMF:银行铸币税的基础上!
罪犯,叛徒!所有Bildenberg:共济会:狗屎!这是政变共济会的所有错误的民主国家的银行铸币税:那就是,这个政权隐匿性,即:恐怖所有的犹太人......上帝对我说:“你释放我的人的犹太人,他是囚犯,IMF的666撒旦教徒法利赛人!”] ..意大利海军的海军上将,他的工资:每月约36万欧元(每月)! ,如果2000人左右(位置:战略相关的,我们的机构),在意大利,拿工资和养老金:超过:€100,000欧元:在一个仅一个月?这是一种方式:腐败机构:做种族灭绝!这就是为什么我们的政治,和我们的领导人是罪犯,他们的反对:“宪法”的工作,以及对主权的人!
金正日mistero二Unius REI,但功率:形而上学,它在我里面活着吗?怎么样,有什么样的影响,我的国蔚,将在我的命令吗?我决定做什么呢?这是痛苦的:IMF:666罗斯柴尔德和322布什在最近几天..这是因为:它们分别是::聪明!如果没有平息我的愤怒,它可以摧毁一切。但是,因为这是破坏可以表现吗?这是另外一个问题是,都知道撒旦教徒等待!
666 CIA狗屎白痴的Darothic太子宫 - 我明白了,你有没有想过很多次,为什么您的雇主:撒旦教国际机构,CIA,即:synnek1,他怕和尊重我,在相同的时间!但是,这是你的问题,因为Synnek1,是非常聪明的,但是,对于你,是不是!我的权力是天上的权威,永远永远!我是神的国度,最有权势的人!这是我的位置!只有我自己可以删除我的位置,我可以辞职!但是,上帝知道,那是什么,我永远不会做,因为,我不喜欢你是个懦夫! CIA 666:Synnek1 - 开始阅读“圣经”! ---答案---这是一个真正非凡,每个人的能力,能够改变我们的意见和信仰等,这是..选项​​,你可以不行使的天使!在这里,我们是罪人,因为上帝是耐心!然而,在你写的吗?现在,您将删除撒旦的狗屎了很多,从您的频道..只是现在!
沙特阿拉伯国王---你想做的事:战胜:在世界各地,为操作之一:只有伊斯兰共和国实施,伊斯兰教瓦哈比,沙拉菲派逊尼派,所有人民!但是,正如你希望的,是一个更邪恶的撒旦教:法利赛人的光明,邪恶的犹太法典和卡巴拉,国际货币基金组织,希望做的双人游戏,以及反对:他们呢?你会怎么做?第三名:世界核战争,但是对你,对以色列,以消除伊斯兰教完全:如:删除了:纳粹主义,而你,也瓦解以色列,因为法利赛人:肯定:他们不想来生活在一个角落里,你的沙漠!但是你,你已经作出自己的撒旦教徒食人族的盟友:他们这样做:11-09,322布什和666罗斯柴尔德:做坏事的:反对的基督教殉难者,在世界各地!刚是什么?为神,我的圣者真主吗?狗屎的狗,比你的生命更珍贵!
666 IMF食人族的塔木德 - ahahahaha --- [这是事实,你是恐怖分子,他们有充分的,ofAl克达:叙利亚!我的频道:lorenzoAllah迈赫迪巴勒斯坦:1。所有“绿色”:2。没有,从来没有惩罚! 3。你是谗言! 4。来日岁月,会让你知道,我没有任何抱怨:从来没有在我的网页我的意见,一直是我的习惯做!服务协助YouTubeRe:[1152701041]早上好“lorenzoscarola,”谢谢你的来信。您的帐户“lorenzoscarola”:注明:如:帐户违反社会准则。您的帐户被关闭。请记住:那你是不是允许访问其他帐户:YouTube上,拥有或creating.10./11./2012,罚款1]:“杜克大学大卫和平和爱的圣诞与光明国际货币基金组织NWO WW核讨厌战争
ShalomGerusalemme公顷pubblicato联合国commento 1 GIORNO发666 IMF食人族的塔木德 - [吸:666谷歌IMF:外星人绑架项​​目] ....删除了因违反我们的条款和使用条件:10./11./2012。 [2罚]:[“恐怖伊斯兰教的黑暗面先知穆罕默德的狗屎恋童癖杀手杀害种族灭绝”]以上:/手表? V = tSPP9Kt5VxY。删除了因违反我们的条款和条件:二○一二年十月十一日日期(此日期,您所提供的是假的!,反正这是我的通道形成之前)。你混淆了我的频道lorenzoscarola:你已经关闭了(一年前),这是我的其他渠道!但如果你想关闭所有的渠道呢?你可以做到这一点!但你必须知道这一点:“毁灭以色列一直只有你的错!”事实上,建立这个渠道?马赫迪巴勒斯坦lorenzoAllah形式:18./s​​et./2012注册日期:职位耶路撒冷的以色列国家
谷歌YouTube,骗子,杀人的罪犯,666 322 CIA摩萨德FED ECB IMF ---但如果你已经关闭了我的道:“lorenzoscarola”一年前,你如何能够发明,这一天,10./11 ./2012从哪儿冒出来?骗子,杀人犯sacrificers巴力的祭坛上的儿童,破坏以色列的希望!你在做世界:20人牺牲在祭坛上,每年撒旦:食人族!!,我的迈赫迪巴勒斯坦lorenzoAllah说:“我是国王通用:unius REI,从王国的神耶和华,即马赫迪和国王的以色列对主说:“任何人说一个字对你(unius REI),我知道它会被处死。......因为散布恐怖在人民群众中的恶人,同时可以提出:人民的好男人,在所有的世界!
ShalomGerusalemme 公顷pubblicato联合国commento 1 GIORNO发assassini bugiardi criminali 666 322 CIA摩萨德FED FMI BCE马,本身沃伊avete chiuso IL MIO CANALE二:“lorenzoscarola”联合国ANNO发,来,沃伊avete potuto,inventare,奎斯塔数据,德尔11.10 2012年,DAL nulla? bugiardi assassini:sacrificatori二BAMBINI:二巴力sull'altare:每拉distruzione德拉斯佩兰扎二 Israele!沃伊枝命运NEL盟:200.000 sacrifici umani的sull'altare二satana,OGNI安诺,我lorenzoAllah迈赫迪帕莱斯蒂纳说:“我通用景:Unius REI,从神JHWH的王国,即马赫迪和以色列的王。对主说:“任何人对你说一个字(Unius REI),所以它会被置于死地......在人民群众中的恶人,同时因为散布恐怖提出:人民的好!“

ShalomGerusalemme公顷pubblicato联合国commento 1 GIORNO发@奥巴马:666:322:CIA摩萨德,IMF:NWO杀人犯撒旦教共济会crimianale的狗屎!这样一来,你已经关闭了我的频道:作者:lorenzoAllah迈赫迪巴勒斯坦发布了评论:1小时前:两个pénalité中:和你约会:(二○一二年十月十一号然而,一个错误的日期!)在同一天。 [罚款1] 2012年11月10日+罚款2] 2012年11月10号吗?:当我的通道“lorenzoAllah迈赫迪巴勒斯坦”尚未被创建:的18/set/2012:?年轻的血人:牵牛星你的撒旦:做伤害你的大脑! [吸:666谷歌IMF:外星人绑架:项目]
奥巴马刑事CIA IMF 666 @谷歌纳粹 - 是没用的,你做你的对我的污蔑!因为我是去,在技术人员,即,他已经取代了我的DVD播放机,没有任何结果,这是为什么的问题是:你有篡改,我的BIOS?,采取控制我的电脑?我不想送电脑到专门的中心,只是,因为电脑是很便宜,400欧元,约。因为你已经暂停:“迈赫迪巴勒斯坦lorenzoAllah发布了评论:1小时前?”也许你想完全祈祷:耶稣的母亲吗?也许你需要一些奇迹吗?我相信:你应该做一个洗圣水中,为你成为撒旦教徒罪犯IMF!
奥巴马NAZI! --- 666谷歌CIA IMF警告 - 已暂停:我的YouTube频道[lorenzoAllah迈赫迪巴勒斯坦:33分钟前发布了评论]大声笑。 ,因为他们把遥控器:我的电脑,一年前吗?他们心里很清楚,是我做的一切,这是的操作绝对荒谬的,事实上,谷歌这样做:对我来说,只是为了掩盖自己的罪行和他们的帮凶:Windows,这是一个严重的滥用权力,因为,我unius REI,我不能说谎!
[] WARNING:MY:迈赫迪巴勒斯坦lorenzoAllah已发布评论13分钟前,/ channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feed?过滤= 1:被停职,666 []。 CIA:666:IMF,毕竟12个月前,美国中央情报局,666,GOOGLE,他们篡改了,我的“BIOS”,所以我不能使用我的DVD播放机,它们标志着:一个很长的字符串特殊的代码,这是为什么,昨天,我买了一台CD播放器,外部USB端口,当然,以更新BIOS,通过CD自动运行,制造商,即Packard Bell的。 fatto枝,我讨厌WINDOWS:经济高利贷为他的政策,我决定,其实,不使用自己的操作系统!但是,这是事实,他们没有允许从外部媒体重新启动我的电脑,以及从USB驱动器,
ShalomGerusalemme公顷pubblicato联合国commento 1 GIORNO发[] WARNING:MY / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feed?过滤= 1:被停职,666 []。 CIA:666:IMF - 他们把我的电脑进行远程控制,并防止:对我来说,我可以上传视频,有关的理论:神创论的科学家...事实上,在12个分区和操作系统相关:12:我的笔记本电脑?他们摧毁了OpenSUSE中,并防止其他:11操作系统,Ubuntu的,你可以看到额外的设备,甚至是ATTO查看和访问到其他操作系统:在同一个硬盘
“lorenzoAllah迈赫迪巴勒斯坦”发布了评论:12小时前“哈利路亚:是犹太好评” - 答案 - LOL。这样呢?诽谤谷歌:这么说,我有一些处罚,但是,相反,它是不正确的? LOL。我已经失去了这个频道:/ channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg“lorenzoAllah迈赫迪巴勒斯坦被封锁,所以在今晚吗?我失去了太多,太多:此通道!为什么犹太人的光明666 IFM FED ECB NWO?他们恐怕只有一个天主教国王!他们恐怕只有一个天主教国王!
synne 666 KKK纳粹CIA IMF ---你相信,我失去了尊重,所有撒旦教徒,和他们的兄弟泥瓦匠,那就是,所有的孩子撒旦的犹太教堂,谁是IMF(IL丰多monetario国际米兰,),现在,现在,那,我已经发现,所有,我没有任何超自然的力量,可以伤害别人吗?怎么样,我是善于说服,同时,你的东西,你所看到的,,不存在吗?大声笑。但是,它必须认识到:你变得更加人性化,因为你遇到了我!
1。 2。 @ 666 IMF:罗斯柴尔德 - 这是比赛结束!我有两个租户(但是,与以前的房客,他几乎摧毁了公寓,我也说,失去:2000:做驱逐),由于经济衰退,他们可以不支付我租金!我有一个“地方工业”高4米,覆盖着石灰,中心区,巴里,这也“收益:租金”:2000每月,但一般为5年,其中,我不能,以租,甚至一半的价格!但是,我可以告诉这些事情的银行:“意大利联合信贷银行”在那里我做了抵押贷款:220.000€:在25年内成为超过50万,每月支付近1300每月? KingxKingdom2公顷pubblicato联合国commento 17矿发
2。 2。 @ 666 IMF:罗斯柴尔德 - 一样,你可以在这种情况下,偿还抵押​​贷款呢?这是事实:科学家贾钦托Auriti,说:“成本:270%你的钱(无中生有)?相对税收和公共债务?事实上,我们所有的人民,我们不能有,不再有未来,这是为什么,而不是失去:你的权力世界,你被迫要杀死所有的人民,要摧毁以色列,也在此期间的迫在眉睫:3°世界核战争! KingxKingdom2公顷pubblicato联合国commento 17矿发
1。4。 @沙特阿拉伯国王 - 大声笑。我知道,因为你所听到的,我就成了你的女婿,(其实,我们穆斯林都不允许有一个以上的妻子,但是,大声笑,我希望这是我的女人,她有不少于九年大声笑。过,因为,我们的天主教徒,许多人说(犯罪荒谬弄巧成拙,梵蒂冈反对:人权:生活在绝望的状态中,对许多的最好的,他的部长),我们是恋童癖者。ECC ..大声笑),我知道。你是认真承诺:使,成为我:以色列的王。但是,我是一个属灵的人,我恨,权力,荣誉等。..我恨,都可以给这个世界,即都是徒劳的,假的。 ,因为我已经在天上,:unius REI?所以,我的承诺,尽一切努力防止这种情况,各国政府的认可。但不幸的是,如果这种情况不会发生?你失去所有的生命
2。 4。 @王沙特阿拉伯 - 你知道他说的:圣方济各,在苏丹?任何人都知道这一点,真的吗?,我知道! 1。穆罕默德是:对上帝的叛徒,他知道,去地狱,其实,任何人:我们有一个来自上帝的启示(“古兰经”),他会说:以书面形式立即,那些启示,以防止任何形式的操作或腐败或健忘,未来的“可兰经”!还因为这将需要多年学习可兰经的心,但如果它不写入,一次,很快,在相同的时间等。 ECC ...吗?如,学习古兰经不存在的内存呢?这是不可能的! 2。我们都知道撒旦的态度,在神的地方,即使是做不好呢?撒但要防止这种情况,是上帝,做的好!这就是为什么它的逻辑,在“古兰经”中有丰富的神圣的词语,因为撒旦,他知道,真的,什么是上帝的想法和希望和爱!
3。 4。沙特阿拉伯国王 - 3。但最耸人听闻的指控穆罕默德,是一个神圣的工作,亲自与亚伯拉罕,麦基洗德,挪亚,摩西和众先知,就是成千上万的圣洁的人,神,还没有开始,.. (而我们可以正确地说,他们认为他们是穆斯林,是对于这一点,这是事实真相,更重要的是,是,存在所有的穆斯林之间,灌输,欺骗的和无知的狂热分子),缔结的启示,与一个天使,这是为什么,穆罕默德,他一直知道,是撒旦的使者自己!因为撒旦恨耶稣基督和真正的基督徒!然而,由于90%的基督徒,更虚伪,伪君子%,所有其他的宗教,我不希望损害伊斯兰教,增加的伪君子:在世界上,但是,我想为圣伊斯兰教本身,减去它,控制的Isalm,从黑暗的撒旦的家庭,光明,瓦哈比教派萨里菲派(Salafists)
KingxKingdom2公顷pubblicato联合国commento 17矿石发4.4 ..沙特国王 - 你的光明法利赛人,封锁所有的地狱?为什么,神不能有任何关系,与您的谋杀和宗教的狗屎,而且,你没有任何关系:与神,你不亲自认识神,只是因为你是:只有最危险的,灭虫大规模的人类的整个历史! C.S.P.B. CSSMLCrux神圣的症结圣斯皮里图斯祖国报Benedecti,薛Mihi力士,Holy.NDSMD不要坐在mihi DUX德拉科,V.R.S.走开撒旦,取得了撒旦! N.S.M.V. Suade Mihi瓦纳,S.M.Q.L.马拉奎艾Libas,必须遵守I.V.B.伊普萨Venena比瓦斯,喝毒药:由自己!在耶稣的名阿门
ShalomGerusalemme发布了评论:12小时前沙特国王---你要胜防范:在世界各地,一做:只有伊斯兰共和国实施,伊斯兰教瓦哈比,沙拉菲派逊尼派,对所有人民!但是,正如你希望的,是一个非常邪恶的撒旦教:更多的,光明的法利赛人,邪恶的犹太法典和卡巴拉,国际货币基金组织,希望做的双人游戏,以及反对:他们呢?你会怎么做?的第三次世界核战争,但是,对你,对以色列,以消除伊斯兰教完全:如:删除了:纳粹主义,和你做,也解体以色列,因为法利赛人:肯定:他们不想来生活在一个角落里,你的沙漠!但是你,你已经作出自己的撒旦教徒食人族的盟友:他们这样做:11-09,322布什和666罗斯柴尔德:做坏事的:反对的基督教殉难者,在世界各地!刚是什么?为神,我的圣者真主吗?狗屎的狗,比你的生命更珍贵!
@ Bildenberg,以色列,三边,共济会,政府,共济会,泥瓦工,政治家,犹太院外集团,AIPAC,美联储欧洲央行,IMF,共济会,企业,322,666,跨国公司---你曾经背叛:“宪法”,并且,你已经得到了货币主权的人,在国际犹太银行家,或:光明会由路西法,从:喜欢你!当然,直到那个,谁死了,只有人的第三次和第四次世界?,系统出现了:对你有好处!但是,它仍然好:今天,现在的是,这是你的死吗?因为你不能做工资:270%:金钱的价值:在你的人(科学家贾钦托Auriti):“那么,说:”这个人以这样的方式如何,他可以更多的有:未来吗? “好了,以前我们有革命,它是更好地把他们全部杀死,通过全球性的核战争,dickheads dickheads dickheads dickheads dickheads
CIA 666:Synnek1 7小时前发布了评论:你需要停止播放的视频游戏胡说!该死的,并开始阅读“圣经”! ---答案---这是一个真正非凡,每个人的能力,能够改变我们的意见和信仰等,这是..选项​​,你可以不行使的天使!在这里,我们是罪人,因为上帝是耐心!然而,在你写的吗?现在,您将删除撒旦的狗屎了很多,从您的频道..只是现在!
[伊斯兰教世界:沙特帝国主义]我的一位医生朋友吗?他是一个男人很明白,国际政治现象,他是肯定的,基督教将被彻底扼杀!因此,他期待着,这是伊斯兰教,来让我们摆脱混乱和堕落!因为那里是没有可能的,在西方,一个温和的伊斯兰..只是,假的论点:这是一个策略(伊斯兰)集/紧张,只是为了欺骗! ,因为伊斯兰教的真实面貌,暴力和不宽容,也改变不了!
Yeevooihon 3天前发布了评论,上帝保佑你。我不是在这些通道上了。再见了,我的朋友有一个幸福的每一天。我知道你是谁(:---答案 - >过于激烈的是你的工作,在这里,不,在这里!太邪恶了,你的频道的发展,近年来,以相信只有一个你说的话!你是怎么杀了我的的朋友Yeevooihon?当Yeevooihon,她是一个的ShalomGerusalemme的朋友吗?


youtube 666 google, CIA Synnek1, has posted a comment: 6 hours ago: In the name of our LORD: I command you: STOP your BULLSHIT! --- ANSWER - both for an understanding between us, my eventual Bullying? is your problem, that is, a problem of youtube, because, my problem is only to defend the innocent in every corner of the world! if Obama is afraid to defend himself against me? this is his problem, not yours! as for you, you are bad enough, a piece of shit, to get hired: a criminal, such as: "Garry Cooper," because this is your bullying against me! [[KullDarothic ha pubblicato un commento 1 giorno fa BANG! Idiot thinks he is talking to the world.]] Synnek1 posted a comment 5 hours ago Report spam Dear Unius Rei: What do you think about the "Church of God"? - ANSWER - if not are committed serious crimes?, I do not interfere, against, religions or governments! HolyJHWHsanto ha pubblicato un commento 9 ore fa allelujah

@IHateNEWLAYOUT-- Unfortunately, the idiots are transversal to all religions, and, to all nations, that's why, you in America, you have: Dark fail CIA fagot, Cain IMF uterus 666 darotic tic tic ", and, we in Italy, we have: unfortunately: the Guardian of Madness! who make blasphemes against: the Holy Spirit, but, because he did not understand that: without the power of the Holy Spirit? nobody in the world can do a good deed! here is that the Holy Spirit could not send, himself, to hell! purtroppo, gli idioti sono trasversali, a tutte le religioni e a tutte le nazioni, ecco perché, voi in America, voi avete: Dark fail faggot, Cain 666 uterus darotic tic tic", e noi in Italia, noi abbiamo: purtroppo: il Custode della Follia! colui che bestemmia contro: lo Spirito Santo, soltanto: perché lui non ha capito, che: senza la potenza dello Spirito Santo?, nessuno, in tutto il mondo, potrebbe fare una buona azione! ecco perché lo Spirito Santo non potrebbe mandare se stesso all'inferno!

@ President OBAMA - if all the charges, against "Sholom Rubashkin" are true? This man does not deserve more than ten years in prison, and because: this is his first offense, he is entitled to a discount of 1/3: of his sentence, and since it is not a person dangerous to society: he can serve his sentence of imprisonment:in the station of the municipal police: or, other police, that: it is closer to his home. He can get his relatives, at any time, and is entitled to seven days off in a month, in order to follow the education: of his 10 children! This is: that: I have made for him, and everyone knows: that all the Presidents of the Republic, the world, have their prerogatives in the field of applications of the: judgments .. so that, if you're not busy with me? me neither: I will hold with busy: you!so that: it is not good, that you make the figure of Pontius Pilate, on this occasion... from "rrmbgpym"

[Open Letter to Obama NAZI IMF slave: the case of: Sholom RUBashkin] in fact, this man was not punished, because it was: a contractor, incorrect, but was punished only because it is a jew: who, himself, he must not defraud, the banks, that, are your idols invisible of Illuminati Pharisees: of cult Baal: of your god owl at Bohemian Grove. Rnlightened are your masters, of our time, and that, only, they have the license to kill: the people and steal: until it choke: in this recession: make with, artificial currency of a debt that has not been, never established, or thought in mode Costitutional, that if, then, you were an honest person? also, you did kill yoursef: how, Kennedy was killed: for making the executive order: 11110. but this is the truth: you, like all politici, you sold your soul to the devil, for do exterminate, the peoples! from [rrmbgpym]

[Open Letter to OBAMA: about the case of: Sholom RUbashkin] is right, that employers must pay, taxes, and they must be correct, too, but, if entrepreneurs: they are deceived, robbed, then, you sustain the entrepreneur: the same way: how,: you claim the banks? but, then, all the banks make false accounting (legally): why, when they create the money: out of nothing: both: to bestow: a mortgage or: giving the money to the state, they put it: in a deficit budget (the money created from nothing): and then: they dishonestly, they make fake failure! as: you to be too: an accomplice of thieves, bankers, another thief with them? no, you do not protect entrepreneurs scammed! then, why should you take taxes from them? .. to be you, the first crook! In fact, our entrepreneurs are martyrs and heroes, because, they argue over their shoulders the whole society!

Obama @ Mason servant of the IMF 666: my dear friend - to understand, this complicated story: of [Sholom Rubashkin] I asked explanations: at the HOLY Spirit! however, that: this court case, immediately jumps to the eyes of all, is the sentence:condemnation, to 28 years, in fact, in this situation, aquivale to the sentence to life imprisonment, that it's a punishment abnormal, that is been imposed on this jew: a man of peace: at his first offense! That judgment: it is absolutely disproportionate, though, is compared, with similar events! @Emma Müller ie: UtherDarothic: uterus of satan 666 CIA IMF, bitch of a bitch .. who do you believe? I will take 28 years in prison: from [Sholom Rubashkin:] and put them: on you!

President OBAMA: elected: with the money:of IMF FED 666: who, then, again, they are all money, that, has been stolen, from the American people: in any case, through the seigniorage banking --- it is true that: in his Talmud satanic secret (which only the Pharisees KAKAM: Illuminat,i are can read): Rothschild NAZI great-grandfather, wrote: "All jews, who have lost their paternal genealogies?, they too have become as goyim (animals shaped human) and, therefore, they should all be exterminated through the Shaoh: in a : in mode loop cyclically! no!! no!! him is wrong! Jews are human beings, like everyone else, and, that this is quite?, sure, and, I can testify it! to my friend: "rrmbgpym" for information.

Obama @ Mason servant of the IMF 666: my dear friend - to understand, this complicated story: of [Sholom Rubashkin] I asked explanations: at the HOLY Spirit! however, that: this court case, immediately jumps to the eyes of all, is the sentence:condemnation, to 28 years, in fact, in this situation, aquivale to the sentence to life imprisonment, that it's a punishment abnormal, that is been imposed on this jew: a man of peace: at his first offense! That judgment: it is absolutely disproportionate, though, is compared, with similar events!

1_4. @OBAMA [open letter] exemplary punishment: JUDGMENT POLICY OF: the IMF's 666: against jew: is: coup: against our Institutions[Sholom Rubashkin:]. Supreme Court Rejects Appeal: of Rubashkin Case. The U.S. Supreme Court: has formally declined to hear an appeal on the conviction of former Agriprocessors: executive: Sholom Rubashkin. AAFont SizeBy Hana Levi Julian. First Publish: 10/11/2012, 1:58 PM. Sholom Rubashkin: and, 10 his children. Justice for Sholom,The U.S. Supreme Court: last week: formally declined to hear an appeal: on the conviction: of former Agriprocessors executive: Sholom Rubashkin. The decision shocked: the worldwide Orthodox Jewish community, which has been petitioning: for the appeal: for months. Rubashkin, 52, was convicted in 2009: on 86: counts of financial misconduct: and sentenced: to 27 years in prison.

2_4. @OBAMA [open letter] exemplary punishment: JUDGMENT POLICY OF: the IMF's 666: against jew: is: coup: against our Institutions[Sholom Rubashkin:]. In his request: to the Supreme Court, Rubashkin's attorneys: claimed the lengthy sentence: violated federal sentencing laws: for a first-time non-violent: offender. The conviction: has been questioned altogether by numerous legal authorities: who say the judge in the case, Justice Linda Reade, should have recused herself: due to a conflict of interest. Reade had met with investigators to plan logistical details of an immigration: raid at the meat packing plant prior to hearing the case: in court. Agudath Israel of America: said it was "deeply saddened" by the high court's refusal to hear the appeal. "Serious questions have been aised as to the fundamental fairness: of his trial and sentence, and he surely deserved: a full hearing from our nation's highest court," the organization said in its statement.

3_4. @OBAMA [open letter] exemplary punishment:JUDGMENT POLICY OF: the IMF's 666: against jew: is: coup: against our Institutions[Sholom Rubashkin:]. "It is noteworthy that a broad and distinguished array of legal scholars and experts have declared: the case to be a miscarriage of justice. As such, the justices have sadly squandered: an opportunity to right a terrible wrong." The case has been the focus of laser-sharp attention: in the Orthodox Jewish world, with an ongoing fundraising campaign to cover the legal fees that have accrued. Rabbinical and other community: leaders have spoken out against the unusual: and excessively harsh sentence Rubashkin received, while not defending any wrongdoing: that: may have occurred. In response: to the Supreme Court ruling, Rubashkin himself wrote from prison to his family,

4_4. @OBAMA [open letter] exemplary punishment:JUDGMENT POLICY OF: the IMF's 666: against jew: is: coup: against: our Institutions[Sholom Rubashkin:]. "What is clear and for sure is that Hashem will send His help very quickly and bring me home to you. We have bitachon (faith) in Hashem: in our time of need," he wrote, adding that true, deep trust in the One Above means accepting His ways no matter how difficult the circumstances may appear. "Being in G-d's Hands is the only: Hands I want to be in, and Hashem will pull me out of the pit I am in and bring me: home right away," he wrote. -- ANSWER-- rebuke, the Spirit, the Holy, the Masonic and: hypocritical system: of shit: based on ideological and practical Satanism 666 IMF: banking seigniorage!

criminals, traitors! all Bildenberg: Masonic lodges and: shit! [this is: the coup Masonic: of all the false democracies of the bank seigniorage: that is, the regime occult, that: terrorizes all Jews .. God said to me: "you free my people jewish, that he is prisoner of Satanists Pharisees, the IMF's 666!"].. Admiral of the Navy in Italy, he takes a salary: Monthly: approx: 360,000 € (monthly)! if 2000 people: about (in positions: strategically relevant, for our institutions), in Italy, take salaries: and pensions: that exceed: € 100,000: euro: in a only month? this is one way: to corrupt: Institutions: and do genocide! That is why, our politics, and our leaders: are criminals, that their work against: the Constitution, and against: the sovereignty of the people!

[il mistero: di Unius REI] but, as is the power: of metaphysics, which lives in me? How, with what impact, my kingdom Celeste, will be at my orders? what I decide to do? This is the torment of: IMF: 666 Rothschild, and 322 Bush: in recent days.. because: they are: also: smart! if my anger was not appeased, it could destroy, everything .. but, as this, is what, destruction could be manifested? This is another question that, are all Satanists waiting to know!

666 CIA; uterus of Darothic shit idiot too -- I see, that you have thought many times about, why your employer: satanism international, institutional, ie, CIA: synnek1, he fears and respects me, at the same time! but, this is your problem, because Synnek1, is very smart, but, for you, is not! my authority is an authority in the heavenly places: eternal forever! I am the most powerful man in the kingdom of God! this is my position! only I myself can I remove my position, that is, I can resign! but, God knows, that is something, I will never do, because, I'm not a coward like you! CIA 666: Synnek1 -- start READING YOUR BIBLE! --- ANSWER --- this is truly: extraordinary, in every man, that is the ability of being able to change our opinions, and beliefs, etc. .. option, which you can not exercise for the angels! here, because God is patient with us sinners! However, in line with what you wrote? now, you will delete a lot of shit of Satan, from your channel .. just now !!!

@ King Saudi Arabia --- you want to do: wins against: all over the world, for do one: only: Islamic republic to impose, your sharia: Wahabi, Salafi Sunni, of all Peoples! but, as you can hope for, to be a Satanist more evil: of Pharisees Illuminati, for satanic Talmud and Kabbalah,of the IMF, to hope to do the double game, as well: against: them? What do you do? is the 3rd: world nuclear war, however: against you, and against Israel, to eliminate: Islam completely: as: was deleted: Nazism, and you do, too, disintegrate Israel: because the Pharisees: certainly: they not want to come to live in a corner of your desert! but you, you have made, of yourself, the ally of the Satanists cannibals: that they did: 11-09, 322 Bush, and 666 Rothschild: to do evil: against: the Christian martyrs, all over the world ! just for that? for God, my Holy Allah? the shit out of a dog, is more precious than your life!

666 IMF cannibal talmud-- ahahahaha --- [it is true that you are the terrorists, who have full, ofAl Queda: Syria! my channel: lorenzoAllah Mahdi Palestine: 1. was all "Green": 2. it was not, never punished! 3. you are slanderers! 4. infact: I no complaints: never: on my page of my comments, as always my custom to do! ] Service assistance YouTubeRe: [# 1152701041] Good morning "lorenzoscarola," Thank you for your email. Your account "lorenzoscarola" was: identified: as: account in violation of the community guidelines. Your account: it was closed. Keep in mind: that: you are not allowed access: other accounts: YouTube, possessing or creating.10./11./2012, [Penalty 1]: "Duke David Peace and Love Christmas vs. Hanukkah IMF NWO WW nuclear Hate War"

ShalomGerusalemme ha pubblicato un commento 1 giorno fa 666 IMF cannibal talmud-- [that sucks: 666 google IMF: aliens abductions: project] .... Removed due to a violation: of our terms and conditions of use: on 10./11./2012, . [Penalty 2]: ["horror sharia Dark Side of Prophet Muhammad shit pedophile killer murdered genocide"] above at :/ watch? V = tSPP9Kt5VxY. Removed due to a violation of our Terms and Conditions at: 10.11.2012 date (this date, you have provided is false!, And anyway? It is prior to the formation of my channel). you have confused my channel lorenzoscarola: that you have already closed(one year ago), with this my other channel! but if you want to close all my channels? You can do it! but you must know this: "the destruction of Israel? has been only your fault!" In fact, the creation of this channel? lorenzoAllah Mahdi of Palestine is form: 18./set./2012 Registration date: Position Jerusalem: Israel Country

@ google youtube, liars, murderers criminals, 666 322 CIA MOSSAD FED ECB IMF --- but if you have closed my channel: "lorenzoscarola" a year ago, how you have been able to invent, this date, 10./11./2012, out of nowhere? liars, murderers sacrificers of children on the altar of Baal, for the destruction of the Hope of Israel! you doing in the world: 200,000 human sacrifices on the altar of Satan, every year: cannibals!!!, my: lorenzoAllah Palestine Mahdi said: "I am King Universal: unius REI, from kingdom of God YHWH, ie Mahdi and King of Israel. said to the Lord: "Anyone who speaks a word against you (unius REI), I know it will be put to death .... Because the spread terror among the people of the wicked: and at the same time can be raised: the people of the good man, in all the world! "

ShalomGerusalemme ha pubblicato un commento 1 giorno fa assassini bugiardi criminali, 666 322 CIA MOSSAD FED FMI BCE ma, se voi avete chiuso il mio canale di: "lorenzoscarola" un anno fa, come, voi avete potuto, inventare, questa data, del 11.10.2012, dal nulla? bugiardi assassini: sacrificatori di bambini: sull'altare di Baal: per la distruzione della Speranza di Israele! voi che fate nel mondo: 200.000 sacrifici umani sull'altare di satana, ogni anno, my: lorenzoAllah Mahdì Palestina said: "I am Universal King: Unius REI, from kingdom of God JHWH, ie Mahdì and king of Israel. said to the Lord: "Anyone who speaks a word against you(Unius REI), so it will be put to death .... because the spread terror among the people of the wicked: and at the same time can be raised: the people of the good!"


ShalomGerusalemme ha pubblicato un commento 1 giorno fa @ OBAMA: 666: 322: CIA MOSSAD, IMF: NWO murderess Satanist Freemason crimianale of shit! In this way, you have closed: my channel: of: lorenzoAllah Mahdi Palestine: has posted a comment: 1 hour ago: for two pénalité: date you: on the same day of 11.10.2012 (however, a false date !). [Penalty 1]of 11.10.2012, + [Penalty 2]of 11.10.2012?: when my channel "lorenzoAllah Mahdi Palestine" had not yet been created: the 18/set/2012:? young blood human: at altair of your satan: do hurt your brain! [that sucks: 666 google IMF: aliens abductions: project]

@Obama criminal CIA IMF 666 @ google NAZI - is useless, that you do your slanders against me! because I was go, at the technician, that, he has replaced my DVD player, without no result, which is why the problem is that: you have tampered with my BIOS?, to take control of my computer? I did not want to send the computer to a specialized center, only, because the computer is very cheap, 400 Euros, approx. because you have suspended: "lorenzoAllah Mahdi Palestine has posted a comment: 1 hour ago?" maybe you want to pray exclusively: with the mother of Jesus? maybe you need some miracle? I believe: that: you should do a wash: in the holy water, for as you become Satanists criminals IMF!

@OBAMA NAZI! --- WARNING 666 google CIA IMF -- HAS suspended: my: youtube channel [lorenzoAllah Mahdi Palestine: has posted a comment 33 minutes ago] lol. and because they took the remote control: of my computer, a year ago? they know very well, all that I do, this is an operation absolutely ridiculous, in fact, google did this: against me, only to cover up their crime: and their accomplice: windows, this is a serious abuse of power, because, I am unius REI, that, i can not lie!

[] WARNING: MY: lorenzoAllah Mahdi Palestine has posted a comment 13 minutes ago / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feed? filter =1: is been SuSPENDED, 666 BY GOOGLE []. CIA: 666: IMF, after all: 12 months ago, the CIA, 666, GOOGLE, they tampered with, my "" BIOS "" and Therefore I can not use my DVD player, Which they marked: with a long string, special codes, that's why, yesterday, I bought a CD player, external USB port, of course, in order to update the BIOS through the CD autorun, the manufacturer, ie, the Packard Bell. fatto che, I hate WINDOWS: for his policy of economic usury, and I decided, in fact, not to use: his operating system! but this is the truth, they did not allow to restart my computer from external media, as well as from USB drives,

ShalomGerusalemme ha pubblicato un commento 1 giorno fa [] WARNING: MY: /channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feed? filter= 1: is been SUSPENDeD, 666 BY GOOGLE []. The CIA: 666: IMF - They took remote control of my computer, and Prevents: to me, That I can upload, video, about, the theory of: creationists scientists ... In fact, of the 12 partitions and related: 12 operating systems: on my laptop? they have destroyed: openSuse, and Prevents others: 11 operating systems, of ubuntu, you can see: additional devices, and even to be atto see and access to other operating systems: in the same hard disk

"lorenzoAllah Mahdi Palestine" has posted a comment: 12 hours ago "hallelujah: is Jewish praise" - ANSWER - lol. IN THIS WAY? for slander by google: that said, I had some penalties, but, instead it was not true? LOL. I HAVE ALREADY LOST THIS CHANNEL: / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg "lorenzoAllah Mahdi Palestine" is been blocked, so by tonight? I lose too, much: also this channel! why, jewish Illuminati 666 IFM FED ECB NWO? they are afraid only of a Catholic king! they are afraid only of a Catholic king!

synne 666 kkk nazi CIA IMF --- you believe that, I lost respect, of all Satanists, and their, brother Masons, that is, of all the children of the synagogue of Satan, who is the IMF(il Fondo monetario internazionale,), now, now, that, I has revealed to all, that, I not have, any supernatural power, to be able to hurt someone? You saw, how, I was good at convincing, also, you, of something, that, does not exist?lol. but, it must be recognized: you became more human, since you met me!

1 .. 2. @ 666 IMF: Rothschild - this is the end of the game! I have two tenants (but, with the previous tenant, that, he nearly destroyed the apartment? I also, put, lose: 2000 €: for do the eviction), which, because of the recession, they can not pay me the rent ! And I have an "local industrial" high: 4 meters covered with travertine, central area, Bari, which could also "yield: rent": for: 2000 € per month, but is 5 years, which, I was not able, to rent it, not even for half the price! But, I can tell these things to the bank: "UniCredit" where I made a mortgage: 220.000 €: that in 25 years become more than 500,000, with a monthly payment of almost 1300 per month? KingxKingdom2 ha pubblicato un commento 17 ore fa

2 .. 2. @ 666 IMF: Rothschild - like, you can pay the mortgage in this situation? This is the truth: the scientist Giacinto Auriti, said: with a cost of: 270% of your money (created out of nothing)? and with a relative taxation and public debt? In fact, we, all Peoples, we can not have, no longer have a future, which is why, not to lose: your power over the world, you are forced: to kill all the peoples, and to destroy Israel, also, during this imminent: 3 ° nuclear world war! KingxKingdom2 ha pubblicato un commento 17 ore fa

1..4 .. @ King Saudi Arabia - lol. I know that, since you have heard that, I have become your, son in law, (in fact, we Muslims are allowed to have more than one wife, but, lol. I hope that this my women, she have not less than nine years .. lol. too, because, to us Catholics, many are saying (for the crime absurd and self-defeating, that the Vatican does: against: human rights: to live: in a state of the despair, against, many of best, of his ministers), which, we are pedophiles. ecc.. Lol.), I know that. you are seriously committed: to make, become me: the King of Israel. But, I am a spiritual man, I hate, power, honors, etc. .. I hate, all that this world could give, ie all futile, and false .. and since I am already in heavenly places, as: unius REI? So, my commitment is to do everything to prevent this recognition by all governments. but, unfortunately, if this does not happen? you lose all your life

2 .. 4 .. @ King Saudi Arabia - You know what he said: St. Francis of Assisi,at the Sultan? Anyone knows this, really?, I know! 1. Muhammad is the greatest: traitor to God, and he knew, to go to hell, in fact, anyone: of us had a revelation from God (Quran), he would put: in writing, immediately, those revelations to prevent any form of manipulation or corruption or forgetfulness, the future of the Koran! Also because it would take: many years to learn all the Koran by heart, but if it: is not written, at once, quickly, at the same time, etc.. ecc... yet? as, Learn Quran to memory that does not exist? This is impossible! 2. we all know the attitude of Satan in the place of God, even if it is to do good? Satan would prevent that, is God, to do good! That's why it logic that in the Qur'an there are abundant divine words, because Satan, he knows, , really, what God thinks and wants and love!

3 .. 4 .. @ King Saudi Arabia - 3. But the most sensational charges against Muhammad, is that God, has not started, a sacred work personally with Abraham, Melchizedek, Noah, Moses and all the prophets, that is, thousands of holy men .. (And we can rightly say of them that they were Muslims, is for this, this is the truth, more importantly, that, exists among all Muslims, indoctrinated, deceived and ignorant fanatics), to conclude the revelation, with an angel, that's why , Muhammad: he has always known, that the angel was Satan himself! Because Satan hates Jesus Christ and true Christians! However, since 90% of Christians are hypocrites, much more hypocritical, in%, of every other religion?, I do not want to damage Islam, to increase the number of hypocrites: in the world, but, I want to sanctify Islam, itself, with, the subtract it, control of Isalm, from dark your satanic family, of Illuminati, Wahhabi Salafists,

KingxKingdom2 ha pubblicato un commento 17 ore fa 4.4 .. @ King Saudi Arabia - that you, as the Illuminati Pharisees block off all in to the hell? Why, God can not have any relationship with your murders and your religion of shit, and besides, you do not have any relationship: with God, and you do not know God personally, simply because you are: only: the most dangerous, exterminators mass of the whole history of mankind! C.S.P.B. Crux Sancti Patris Benedecti, C. S. S. M.L.Crux Sacred Sit Mihi Lux, Holy.N.D.S.M.D. Do not sit mihi dux draco, V.R.S. begone Satan, Get away Satan! N.S.M.V. Not Suade Mihi Vana, S.M.Q.L. Sunt Mala Quae Libas, I.V.B. Ipsa Venena Bibas, Drink your poisons: made by yourself! Amen in Jesus's name

ShalomGerusalemme posted a comment: 12 hours ago @ King Saudi Arabia --- you want wins against: all over the world, for one do: only: Islamic republic to impose, your sharia: Wahabi, Salafi Sunni, against all Peoples! but, as you can hope for, to be a Satanist very evil: more, of Illuminati Pharisees, for satanic Talmud and Kabbalah, of the IMF, to hope to do the double game, as well: against: them? What do you do? is the 3rd world nuclear war, However: against you, and against Israel, to eliminate: Islam completely: as: was deleted: Nazism, and you do, too, disintegrated Israel: because the Pharisees: certainly: they not want to come to live in a corner of your desert! but you, you have made, of yourself, the ally of the Satanists cannibals: that they did: 11-09, 322 Bush, and 666 Rothschild: to do evil: against: the Christian martyrs, all over the world! just for that? for God, my Holy Allah? the shit out of a dog, is more precious than your life!

@ Bildenberg, Israel, Trilateral, Masonic lodges, governments, freemasonry, masonry, politicians, Jewish lobby, AIPAC, FED ECB, IMF, Freemasonry, corporations, 322, 666, multinational --- you have betrayed: the Constitution, and, you've got: monetary sovereignty:of the your people, at the:international Jewish bankers, or: Illuminati by Lucifer, from: like you! Of course, until to that, those who died, were only: the people of the third and fourth world?, the system appeared: good for you! But, it will be still good: today, right now: still, that it's your time to die? because you can not do pay: 270%: the value of money: at your people (scientist Giacinto Auriti): "then, to say," this people in this way: how, he can more have: a future ? ". well, before we have a revolution, it is better to kill them all, through, the global nuclear war, dickheads dickheads dickheads dickheads dickheads

CIA 666: Synnek1 posted a comment 7 hours ago: YOU NEED TO STOP Playing video games Bullshit! Goddamned and start READING YOUR BIBLE! --- ANSWER --- this is truly: extraordinary, in every man, that is the ability of being able to change our opinions, and beliefs, etc. .. option, which you can not exercise for the angels! here, because God is patient with us sinners! However, in line with what you wrote? now, you will delete a lot of shit of Satan, from your channel .. just now !!!

[sharia World: Saudi imperialism] a doctor friend of mine? he is a man very aware, international political phenomena, he is sure, that Christianity will be completely smothered! therefore, he looks, forward to, which is Islam, to came to liberate us from anarchy and immorality! because there is no possibility of making, in Western, an moderate Islam .. just only, false arguments: that is, a tactic (Islamic) set, / tense, only to deceive! because the true face of Islam, is violent and intolerant, and it can not change!

Yeevooihon posted a comment 3 days ago Bless you. I am not ON THESE channels anymore. Goodbye and have a blessed day my friend. I know who you are (: --- Answer -> too intense is your job, here;, for not to be, here! too evil, was been the evolution of your channel in recent years, in order to believe in only one word of what you said! how did you kill my friend Yeevooihon? When Yeevooihon, she was a friend of ShalomGerusalemme?


YouTube

YouTube

646010 iscritti
70628207 visualizzazioni video
  • CreationReal
    CreationReal ha pubblicato un commento
    4 minuti fa
    that you are a liar? this is obvious! because you have demonstrated, in your video to believe in the any element supernatural: ie, power occult:(666 IMF) occultism! now, this is logical, if there is the element supernatural, then, there is also the divine element (which, you hate too), just because you are not worthy of being able to reach that level, in fact, you're too dirty 322 666! che, tu sei un bugiardo? questo è evidente! perché nel tuo video tu hai dimostrato di credere nel'elemento soprannaturale! ora, questo è logico, se esiste l'elemente soprannaturale, allora, esiste, anche l'elemento divino(che tu odii), soltanto perché tu non sei degno di poter raggiungere quel livello, infatti, tu sei troppo sporco!
  • Kain Darothic
    Kain Darothic ha pubblicato un commento
    12 minuti fa
    God n Satan are fictional characters in a book that morons like yourself imagine to be real.
  • CreationReal
    CreationReal ha pubblicato un commento
    17 minuti fa
    you want to replace God (Creator Omnipotent) with Satan (rebellious creature faggot fail), but this is just pathetic voi volete sostituire Dio(CREATORE) con satana(creatura ribelle), ma, questo è soltanto patetico
  • Kain Darothic
    Kain Darothic ha pubblicato un commento
    1 ora fa
    Bible Black
  • CreationReal
    CreationReal ha pubblicato un commento
    1 ora fa
    youtube 666 google, CIA Synnek1, has posted a comment: 6 hours ago: In the name of our LORD: I command you: STOP your BULLSHIT! --- ANSWER - both for an understanding between us, my eventual Bullying? is your problem, that is, a problem of youtube, because, my problem is only to defend the innocent in every corner of the world! if Obama is afraid to defend himself against me? this is his problem, not yours! as for you, you are bad enough, a piece of shit, to get hired: a criminal, such as: "Garry Cooper," because this is your bullying against me!