現在的是,這是你的死嗎






@ CIA IMF北約666 ---你要替換與撒旦(叛逆生物柴草失敗)神(造物主無所不能),但是這是很可悲..不!上帝是不是你的“黑幫老大”,為什麼,當上帝說,你可以不知道完全邪惡(超人)和(上帝),因為你只是一個人,到結束,要做到欺騙自己,撒旦的話,這是我們所有的人都做背信棄義!然而,作為一個基督徒,因為我獲得了重生,我也成為神在基督耶穌裡,連我自己,因為上帝是現在能夠處理好和壞的,但是,這是eviente,沒有人可以做到這一點((知識的善和惡,單)),無,遵守國家法律和教會的法律,即宗教,這就是為什麼它是至關重要的是,所有這些法律,公正的法律應該是:所有只有正義!

@ CIA IMF北約666 ---但是,畢竟,沒有人會期望從任何撒旦教,作為國際貨幣基金組織的一個法利賽人,他可以誠實的,真誠的!說他:“我是真正的納粹,我設計了大屠殺,任何Shaoh,現在我要瓦解以色列(,因為不傻,直到放棄:控制,超過對世界,對結束生活在沙特阿拉伯的沙漠中),在第3 WW核,因為1。我要殺死所有的人,要重新生成一個新的IMF,因為在事實上,人們已經用盡:犯了我的鑄幣稅撒旦的銀行,太累了,不能受到擠壓,進一步“你想取代神的創造者,全能的撒旦(叛逆生物柴草失敗),但是這是很可悲的

@ CIA IMF北約666 ---你要替換與撒旦(叛逆生物柴草失敗)神(造物主無所不能),但是這只是可憐的VOI volete sostituire DIO(CREATORE)的,CON satana(克雷亞圖拉ribelle),馬,questoè soltanto patetico,你是個騙子?這是顯而易見的!因為你已經證明,在您的視頻相信任何超自然的元素:即,電源隱匿:(666 IMF)神秘!現在,這是合乎邏輯的,如果有元素超自然的,那麼,是神聖的元素(其中,你心中充滿了仇恨),只因為你是不值得的,實際上能達到這個水平,你太髒了322 666!你要替換的上帝(造物主無所不能)撒旦(叛逆生物柴草失敗),但是這是很可悲的
YouTube的谷歌,CIA Synnek1,666發布了評論:6小時前:在我們主的名字:“我命令你:停止你們的BULLSHIT! ---答案 - 了解我們之間,我最終欺凌?是你的問題,這是一個問題的YouTube,因為,我的問題是保衛無辜的,世界的每一個角落!如果奧巴馬是反對我不敢為自己辯護呢?這是他的問題,不是你的!至於你,你是夠糟了,一塊狗屎,獲得聘用的犯罪,如:“加里·庫珀,”因為這是你對我的欺負! [KullDarothic公頃pubblicato聯合國commento 1 GIORNO發BANG!傻瓜認為他說的是世界。] Synnek1發表評論5小時前舉報垃圾郵件親愛的Unius麗:你認為“神的教會“ - 答案 - 如果沒有犯下嚴重罪行的,我不會干涉,反對,宗教或政府! HolyJHWHsanto公​​頃pubblicato聯合國commento 9礦石發allelujah
@ IHateNEWLAYOUT ​​- 不幸的是,白痴橫向到所有的宗教,所有的國家,這就是為什麼,你在美國,你有黑暗的失敗CIA柴草,該隱IMF子宮666 darotic抽動抽動“,而且,我們在意大利,我們有:不幸的是:瘋了!“衛報”褻瀆聖靈的,但是,因為他不明白的是:沒有聖靈的力量在世界上,沒有人做了一件好事!這裡是聖 靈不能送,自己去死吧!GLI idioti SONO trasversali,一女人心女人心樂religioni EA樂NAZIONI,ECCO Perche的,VOI在美國,VOI avete:黑暗失敗柴草,purtroppo,該隱666的子宮darotic抽動抽動“ Ë的降噪在意大利,NOI abbiamo:purtroppo:金正日Custode德拉Follia! colui車bestemmia控器:LO的Spirito城主,soltanto:Perche的呂非公頃卡皮托,車SENZA洛杉磯波坦察報的Spirito城主,nessuno,在TUTTO白細胞介素盟,potrebbe票價UNA BUONA azione! ECCO Perche的老的Spirito城主非potrebbe mandare本身stesso all'inferno!
美國總統奧巴馬 - 如果所有費用,對“Sholom Rubashkin”是真的嗎?這樣的男人不值得十餘年的監禁,這是因為:這是他第一次犯罪,他有權折扣的1/3:對他的判決,因為它是一個人對社會的危險:他可以為他的監禁刑期在市警察站:或者,其他警察,即:它是更接近他的家。在任何時候,他能得到他的親戚,並享有七天在一個月內,以遵循教育:他的10個孩子!這是說:我已經對他來說,每個人都知道:所有的總統的共和國,面向世界,有自己的特權在該領域的應用:判斷..這樣一來,如果你不與我忙嗎?我既不是:我會堅持繁忙的你!使:這是不好的,你本丟彼拉多的身影,這一次... “rrmbgpym”
公開信奧巴馬納粹IMF奴隸的情況下,:RUBashkin沙隆]其實,這名男子沒有受到懲罰,因為它是:一個承建商,不正確的,但被處罰,不僅是因為它是一個猶太人:誰,他自己,他必須不可虧負人,銀行,這是你的無形的光明法利賽人的偶像崇拜巴力:你的上帝,貓頭鷹在波西米亞樹林。 Rnlightened是你的主人,我們的時間,而且,只有他們有殺人執照的人,偷,直到它窒息在這次經濟衰退中,貨幣的債務,一直沒有人工,從未建立,或者認為憲法學的模式,如果,那麼,你是一個誠實的人嗎? ,你還沒有殺死yoursef:怎麼樣,肯尼迪被殺的行政命令:11110。但是這是事實:你,像所有的politici,你出賣了自己的靈魂給魔鬼,滅掉了,人民!從[rrmbgpym]
[給奧巴馬的公開信:約的情況下,:RUbashkin沙隆權利,雇主必須支付,稅收,而且必須是正確的,,但是,如果創業者:他們被欺騙,搶劫,​​那麼,你維持的企業家:以同樣的方式:怎麼了,你要求銀行?但是,然後,所有的銀行作出虛假會計(合法地):為什麼,當他們創建的錢:無中生有:無論所賜:抵押貸款或國家給的錢,他們把它:在赤字預算的錢(沒有創建),然後他們不誠實的,假的失敗!如:你太:盜賊的幫兇,銀行家,另一個賊?不,你不保護企業家被騙了!那麼,你為什麼要採取從他們的稅收嗎? ..是你,第一個騙子!事實上,我們的企業家是先烈和英雄,因為他們認為在他們的肩膀,整個社會!
奧巴馬@梅森在國際貨幣基金組織666:我親愛的朋友 - 了解,這個複雜的故事:[沙隆Rubashkin中]:我問的解釋:在聖靈的僕人!然而,認為:本法院的情況下,立即跳轉到眼前的一切,了一句:譴責,到28歲,其實,在這種情況下,的無期徒刑aquivale到,這是一個懲罰異常,即是被強加給這個猶太人:一個愛好和平的人:他是初犯!這種判斷:這是絕對不相稱的,雖然比較,與類似的事件! @艾瑪·米勒,即:UtherDarothic:撒旦的666 CIA IMF的母狗,母狗子宮..你相信誰?我會28年徒刑:從[沙隆Rubashkin:],並把它們:你!
美國總統奧巴馬:當選用錢:IMF FED 666人,然後,再次,他們所有的錢,說,已經被盜,從美國人民的:在任何情況下,通過鑄幣稅的銀行---它是真實的:在他的塔木德邪惡的秘密(法利賽人KAKAM:補償發光,我可以讀取):羅斯柴爾德納粹的曾祖父,寫道:“所有的猶太人,誰失去了他們的父系家譜,他們也成為為goyim(人類的動物形),因此,他們應該被消滅通過Shaoh:在模式循環循環!!!!猶太人是人類和其他人一樣,和他是錯誤的,這是相當,肯定的是,我可以作證吧!到我的朋友說:“rrmbgpym”的信息。
奧巴馬@梅森在國際貨幣基金組織666:我親愛的朋友 - 了解,這個複雜的故事:[沙隆Rubashkin中]:我問的解釋:在聖靈的僕人!然而,認為:本法院的情況下,立即跳轉到眼前的一切,了一句:譴責,到28歲,其實,在這種情況下,的無期徒刑aquivale到,這是一個懲罰異常,這是強加給這個猶太人:一個愛好和平的人:他是初犯!這種判斷:這是絕對不相稱的,雖然比較,與類似的事件!
1_4。奧巴馬公開信模範處罰:判斷政策作者:國際貨幣基金組織的666:針對猶太人是:妙招:對我們的機構沙隆Rubashkin]。最高法院駁回上訴Rubashkin案例。美國最高法院已正式拒絕審理上訴前Agriprocessors的信念:執行:Rubashkin沙隆。 AAFont SizeBy花列維朱利安。發布:2012年10月11號,1:58 PM。沙隆Rubashkin:10他的孩子。正義的沙隆,美國最高法院:上週正式拒絕,聽到呼籲:這樣的信念:的前Agriprocessors的執行:Rubashkin沙隆。震驚的決定:世界各地的東正教猶太社區,上訪的呼籲了好幾個月。 52 Rubashkin,在2009年被定罪:86:財務不當行為的罪名:,判處:至27年監禁。
2_4。奧巴馬公開信模範處罰:判斷政策作者:國際貨幣基金組織的666:針對猶太人是:妙招:對我們的機構沙隆Rubashkin]。了他的請求:最高法院,Rubashkin的律師聲稱冗長的句子:違反了聯邦判刑的法律是第一次非暴力罪犯。受到質疑的信念:完全由眾多法律部門的人說的情況下,法官琳達·里德,法官應該迴避自己:由於利益衝突的。里德曾與調查的移民計劃後勤細節:在法庭開庭審理此案之前,在肉類包裝廠的襲擊。 Agudath美國:以色列說,這是“深感痛心”高等法院拒絕聽取上訴。 “嚴重的問題已經aised的基本公平性:對他的審判和刑罰,他確實實至名歸:我們國家的最高法庭的聽證會”,該組織在聲明中說。
3_4。奧巴馬公開信模範處罰:判斷政策作者:國際貨幣基金組織的666:針對猶太人是:妙招:對我們的機構沙隆Rubashkin]。 “這是值得注意的一個廣泛和卓越的陣列的法律學者和專家已宣布的情況下是一個誤判。因此,法官也曾黯然揮​​霍的機會,右一個可怕的錯誤。”的情況下,一直激光鋒利的關注的焦點:在東正教猶太世界,與正在進行的籌款活動,已累計支付的法律費用。對不尋常的拉比和其他社區領袖說:過於苛刻的的句子Rubashkin收到,而沒有任何不當行為辯護:即:可能發生的。回應:最高法院的裁決,Rubashkin自己寫了從監獄到他的家人,
4_4。奧巴馬公開信模範處罰:判斷政策作者:國際貨幣基金組織的666:針對猶太人是:妙招:對我們的機構沙隆Rubashkin]。 “很明顯,可以肯定的是,哈希姆將派遣他的幫助非常迅速,把我帶回家給你。我們的有哈希姆bitachon(信仰):在我們需要的時候,”他寫道,並補充,真正的,深刻的信任接受他的方式,不管多麼困難的情況下,可能會出現上面的一個手段。 “在GD的手是唯一的:我要的手,和哈希姆將我拉出來的坑我,使我回家了,”他寫道。 - 答案 - 訓斥,精神,神聖的,共濟會的虛偽系統:狗屎思想和實踐的撒旦教666 IMF:銀行鑄幣稅的基礎上!
罪犯,叛徒!所有Bildenberg:共濟會:狗屎!這是政變共濟會的所有錯誤的民主國家的銀行鑄幣稅:那就是,這個政權隱匿性,即:恐怖所有的猶太人......上帝對我說:“你釋放我的人的猶太人,他是囚犯,IMF的666撒旦教徒法利賽人!”] ..意大利海軍的海軍上將,他的工資:每月約36萬歐元(每月)! ,如果2000人左右(位置:戰略相關的,我們的機構),在意大利,拿工資和養老金:超過:€100,000歐元:在一個僅一個月?這是一種方式:腐敗機構:做種族滅絕!這就是為什麼我們的政治,和我們的領導人是罪犯,他們的反對:“憲法”的工作,以及對主權的人!
金正日mistero二Unius REI,但功率:形而上學,它在我裡面活著嗎?怎麼樣,有什麼樣的影響,我的國蔚,將在我的命令嗎?我決定做什麼呢?這是痛苦的:IMF:666羅斯柴爾德和322布什在最近幾天..這是因為:它們分別是::聰明!如果沒有平息我的憤怒,它可以摧毀一切。但是,因為這是破壞可以表現嗎?這是另外一個問題是,都知道撒旦教徒等待!
666 CIA狗屎白痴的Darothic太子宮 - 我明白了,你有沒有想過很多次,為什麼您的雇主:撒旦教國際機構,CIA,即:synnek1,他怕和尊重我,在相同的時間!但是,這是你的問題,因為Synnek1,是非常聰明的,但是,對於你,是不是!我的權力是天上的權威,永遠永遠!我是神的國度,最有權勢的人!這是我的位置!只有我自己可以刪除我的位置,我可以辭職!但是,上帝知道,那是什麼,我永遠不會做,因為,我不喜歡你是個懦夫! CIA 666:Synnek1 - 開始閱讀“聖經”! ---答案---這是一個真正非凡,每個人的能力,能夠改變我們的意見和信仰等,這是..選項,你可以不行使的天使!在這裡,我們是罪人,因為上帝是耐心!然而,在你寫的嗎?現在,您將刪除撒旦的狗屎了很多,從您的頻道..只是現在!
沙特阿拉伯國王---你想做的事:戰勝:在世界各地,為操作之一:只有伊斯蘭共和國實施,伊斯蘭教瓦哈比,沙拉菲派遜尼派,所有人民!但是,正如你希望的,是一個更邪惡的撒旦教:法利賽人的光明,邪惡的猶太法典和卡巴拉,國際貨幣基金組織,希望做的雙人遊戲,以及反對:他們呢?你會怎麼做?第三名:世界核戰爭,但是對你,對以色列,以消除伊斯蘭教完全:如:刪除了:納粹主義,而你,也瓦解以色列,因為法利賽人:肯定:他們不想來生活在一個角落裡,你的沙漠!但是你,你已經作出自己的撒旦教徒食人族的盟友:他們這樣做:11-09,322布什和666羅斯柴爾德:做壞事的:反對的基督教殉難者,在世界各地!剛是什麼?為神,我的聖者真主嗎?狗屎的狗,比你的生命更珍貴!
666 IMF食人族的塔木德 - ahahahaha --- [這是事實,你是恐怖分子,他們有充分的,ofAl克達:敘利亞!我的頻道:lorenzoAllah邁赫迪巴勒斯坦:1。所有“綠色”:2。沒有,從來沒有懲罰! 3。你是讒言! 4。來日歲月,會讓你知道,我沒有任何抱怨:從來沒有在我的網頁我的意見,一直是我的習慣做!服務協助YouTubeRe:[1152701041]早上好“lorenzoscarola,”謝謝你的來信。您的帳戶“lorenzoscarola”:註明:如:帳戶違反社會準則。您的帳戶被關閉。請記住:那你是不是允許訪問其他帳戶:YouTube上,擁有或creating.10./11./2012,罰款1]:“杜克大學大衛和平和愛的聖誕與光明國際貨幣基金組織NWO WW核討厭戰爭
ShalomGerusalemme公頃pubblicato聯合國commento 1 GIORNO發666 IMF食人族的塔木德 - [吸:666谷歌IMF:外星人綁架項目] ....刪除了因違反我們的條款和使用條件:10./11./2012。 [2罰]:[“恐怖伊斯蘭教的黑暗面先知穆罕默德的狗屎戀童癖殺手殺害種族滅絕”]以上:/手錶? V = tSPP9Kt5VxY。刪除了因違反我們的條款和條件:二○一二年十月十一日日期(此日期,您所提供的是假的!,反正這是我的通道形成之前)。你混淆了我的頻道lorenzoscarola:你已經關閉了(一年前),這是我的其他渠道!但如果你想關閉所有的渠道呢?你可以做到這一點!但你必須知道這一點:“毀滅以色列一直只有你的錯!”事實上,建立這個渠道?馬赫迪巴勒斯坦lorenzoAllah形式:18./s​​et./2012註冊日期:職位耶路撒冷的以色列國家
谷歌YouTube,騙子,殺人的罪犯,666 322 CIA摩薩德FED ECB IMF ---但如果你已經關閉了我的道:“lorenzoscarola”一年前,你如何能夠發明,這一天,10./11 ./2012從哪兒冒出來?騙子,殺人犯sacrificers巴力的祭壇上的兒童,破壞以色列的希望!你在做世界:20人犧牲在祭壇上,每年撒旦:食人族!!,我的邁赫迪巴勒斯坦lorenzoAllah說:“我是國王通用:unius REI,從王國的神耶和華,即馬赫迪和國王的以色列對主說:“任何人說一個字對你(unius REI),我知道它會被處死。......因為散佈恐怖在人民群眾中的惡人,同時可以提出:人民的好男人,在所有的世界!
ShalomGerusalemme 公頃pubblicato聯合國commento 1 GIORNO發assassini bugiardi criminali 666 322 CIA摩薩德FED FMI BCE馬,本身沃伊avete chiuso IL MIO CANALE二:“lorenzoscarola”聯合國ANNO發,來,沃伊avete potuto,inventare,奎斯塔數據,德爾11.10 2012年,DAL nulla? bugiardi assassini:sacrificatori二BAMBINI:二巴力sull'altare:每拉distruzione德拉斯佩蘭扎二 Israele!沃伊枝命運NEL盟:200.000 sacrifici umani的sull'altare二satana,OGNI安諾,我lorenzoAllah邁赫迪帕萊斯蒂納說:“我通用景:Unius REI,從神JHWH的王國,即馬赫迪和以色列的王。對主說:“任何人對你說一個字(Unius REI),所以它會被置於死地......在人民群眾中的惡人,同時因為散佈恐怖提出:人民的好!“

ShalomGerusalemme公頃pubblicato聯合國commento 1 GIORNO發@奧巴馬:666:322:CIA摩薩德,IMF:NWO殺人犯撒旦教共濟會crimianale的狗屎!這樣一來,你已經關閉了我的頻道:作者:lorenzoAllah邁赫迪巴勒斯坦發布了評論:1小時前:兩個pénalité中:和你約會:(二○一二年十月十一號然而,一個錯誤的日期!)在同一天。 [罰款1] 2012年11月10日+罰款2] 2012年11月10號嗎?:當我的通道“lorenzoAllah邁赫迪巴勒斯坦”尚未被創建:的18/set/2012:?年輕的血人:牽牛星你的撒旦:做傷害你的大腦! [吸:666谷歌IMF:外星人綁架:項目]
奧巴馬刑事CIA IMF 666 @谷歌納粹 - 是沒用的,你做你的對我的污衊!因為我是去,在技術人員,即,他已經取代了我的DVD播放機,沒有任何結果,這是為什麼的問題是:你有篡改,我的BIOS?,採取控制我的電腦?我不想送電腦到專門的中心,只是,因為電腦是很便宜,400歐元,約。因為你已經暫停:“邁赫迪巴勒斯坦lorenzoAllah發布了評論:1小時前?”也許你想完全祈禱:耶穌的母親嗎?也許你需要一些奇蹟嗎?我相信:你應該做一個洗聖水中,為你成為撒旦教徒罪犯IMF!
奧巴馬NAZI! --- 666谷歌CIA IMF警告 - 已暫停:我的YouTube頻道[lorenzoAllah邁赫迪巴勒斯坦:33分鐘前發布了評論]大聲笑。 ,因為他們把遙控器:我的電腦,一年前嗎?他們心裡很清楚,是我做的一切,這是的操作絕對荒謬的,事實上,谷歌這樣做:對我來說,只是為了掩蓋自己的罪行和他們的幫兇:Windows,這是一個嚴重的濫用權力,因為,我unius REI,我不能說謊!
[] WARNING:MY:邁赫迪巴勒斯坦lorenzoAllah已發布評論13分鐘前,/ channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feed?過濾= 1:被停職,666 []。 CIA:666:IMF,畢竟12個月前,美國中央情報局,666,GOOGLE,他們篡改了,我的“BIOS”,所以我不能使用我的DVD播放機,它們標誌著:一個很長的字符串特殊的代碼,這是為什麼,昨天,我買了一台CD播放器,外部USB端口,當然,以更新BIOS,通過CD自動運行,製造商,即Packard Bell的。 fatto枝,我討厭WINDOWS:經濟高利貸為他的政策,我決定,其實,不使用自己的操作系統!但是,這是事實,他們沒有允許從外部媒體重新啟動我的電腦,以及從USB驅動器,
ShalomGerusalemme公頃pubblicato聯合國commento 1 GIORNO發[] WARNING:MY / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feed?過濾= 1:被停職,666 []。 CIA:666:IMF - 他們把我的電腦進行遠程控制,並防止:對我來說,我可以上傳視頻,有關的理論:神創論的科學家...事實上,在12個分區和操作系統相關:12:我的筆記本電腦?他們摧毀了OpenSUSE中,並防止其他:11操作系統,Ubuntu的,你可以看到額外的設備,甚至是ATTO查看和訪問到其他操作系統:在同一個硬盤
“lorenzoAllah邁赫迪巴勒斯坦”發布了評論:12小時前“哈利路亞:是猶太好評” - 答案 - LOL。這樣呢?誹謗谷歌:這麼說,我有一些處罰,但是,相反,它是不正確的? LOL。我已經失去了這個頻道:/ channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg“lorenzoAllah邁赫迪巴勒斯坦被封鎖,所以在今晚嗎?我失去了太多,太多:此通道!為什麼猶太人的光明666 IFM FED ECB NWO?他們恐怕只有一個天主教國王!他們恐怕只有一個天主教國王!
synne 666 KKK納粹CIA IMF ---你相信,我失去了尊重,所有撒旦教徒,和他們的兄弟泥瓦匠,那就是,所有的孩子撒旦的猶太教堂,誰是IMF(IL豐多monetario國際米蘭,),現在,現在,那,我已經發現,所有,我沒有任何超自然的力量,可以傷害別人嗎?怎麼樣,我是善於說服,同時,你的東西,你所看到的,,不存在嗎?大聲笑。但是,它必須認識到:你變得更加人性化,因為你遇到了我!
1。 2。 @ 666 IMF:羅斯柴爾德 - 這是比賽結束!我有兩個租戶(但是,與以前的房客,他幾乎摧毀了公寓,我也說,失去:2000:做驅逐),由於經濟衰退,他們可以不支付我租金!我有一個“地方工業”高4米,覆蓋著石灰,中心區,巴里,這也“收益:租金”:2000每月,但一般為5年,其中,我不能,以租,甚至一半的價格!但是,我可以告訴這些事情的銀行:“意大利聯合信貸銀行”在那裡我做了抵押貸款:220.000€:在25年成為超過50萬,幾乎是1300每月,每月支付的嗎? KingxKingdom2公頃pubblicato聯合國commento 17礦發
2。 2。 @ 666 IMF:羅斯柴爾德 - 一樣,你可以在這種情況下,償還抵押貸款呢?這是事實:科學家賈欽托Auriti,說:“成本:270%你的錢(無中生有)?相對稅收和公共債務?事實上,我們所有的人民,我們不能有,不再有未來,這是為什麼,而不是失去:你的權力世界,你被迫要殺死所有的人民,要摧毀以色列,也在此期間的迫在眉睫:3°世界核戰爭! KingxKingdom2公頃pubblicato聯合國commento 17礦發
1。4。 @沙特阿拉伯國王 - 大聲笑。我知道,因為你所聽到的,我就成了你的女婿,(其實,我們穆斯林都不允許有一個以上的妻子,但是,大聲笑,我希望這是我的女人,她有不少於九年大聲笑。過,因為,我們的天主教徒,許多人說(犯罪荒謬弄巧成拙,梵蒂岡反對:人權:生活在絕望的狀態中,對許多的最好的,他的部長),我們是戀童癖者。ECC ..大聲笑),我知道。你是認真承諾:使,成為我:以色列的王。但是,我是一個屬靈的人,我恨,權力,榮譽等。..我恨,都可以給這個世界,即都是徒勞的,假的。 ,因為我已​​經在天上,:unius REI?所以,我的承諾,盡一切努力防止這種情況,各國政府的認可。但不幸的是,如果這種情況不會發生?你失去所有的生命
2。 4。 @王沙特阿拉伯 - 你知道他說的:聖方濟各,在蘇​​丹?任何人都知道這一點,真的嗎?,我知道! 1。穆罕默德是:對上帝的叛徒,他知道,去地獄,其實,任何人:我們有一個來自上帝的啟示(“古蘭經”),他會說:以書面形式立即,那些啟示,以防止任何形式的操作或腐敗或健忘,未來的“可蘭經”!還因為這將需要多年學習可蘭經的心,但如果它不寫入,一次,很快,在相同的時間等。 ECC ...嗎?如,學習古蘭經不存在的內存呢?這是不可能的! 2。我們都知道撒旦的態度,在神的地方,即使是做不好呢?撒但要防止這種情況,是上帝,做的好!這就是為什麼它的邏輯,在“古蘭經”中有豐富的神聖的詞語,因為​​撒旦,他知道,真的,什麼是上帝的想法和希望和愛!
3。 4。沙特阿拉伯國王 - 3。但最聳人聽聞的指控穆罕默德,是一個神聖的工作,親自與亞伯拉罕,麥基洗德,挪亞,摩西和眾先知,就是成千上萬的聖潔的人,神,還沒有開始,.. (而我們可以正確地說,他們認為他們是穆斯林,是對於這一點,這是事實真相,更重要的是,是,存在所有的穆斯林之間,灌輸,欺騙的和無知的狂熱分子),締結的啟示,與一個天使,這是為什麼,穆罕默德,他一直知道,是撒旦的使者自己!因為撒旦恨耶穌基督和真正的基督徒!然而,由於90%的基督徒,更虛偽,偽君子%,所有其他的宗教,我不希望損害伊斯蘭教,增加的偽君子:在世界上,但是,我想為聖伊斯蘭教本身,減去它,控制的Isalm,從黑暗的撒旦的家庭,光明,瓦哈比教派薩里菲派(Salafists)
KingxKingdom2公頃pubblicato聯合國commento 17礦石發4.4 ..沙特國王 - 你的光明法利賽人,封鎖所有的地獄?為什麼,神不能有任何關係,與您的謀殺和宗教的狗屎,而且,你沒有任何關係:與神,你不親自認識神,只是因為你是:只有最危險的,滅蟲大規模的人類的整個歷史! C.S.P.B. CSSMLCrux神聖的癥結聖斯皮里圖斯祖國報Benedecti,薛Mihi力士,Holy.NDSMD不要坐在mihi DUX德拉科,V.R.S.走開撒旦,取得了撒旦! N.S.M.V. Suade Mihi瓦納,S.M.Q.L.馬拉奎艾Libas,必須遵守I.V.B.伊普薩Venena比瓦斯,喝毒藥:由自己!在耶穌的名阿門
ShalomGerusalemme發布了評論:12小時前沙特國王---你要勝防範:在世界各地,一做:只有伊斯蘭共和國實施,伊斯蘭教瓦哈比,沙拉菲派遜尼派,對所有人民!但是,正如你希望的,是一個非常邪惡的撒旦教:更多的,光明的法利賽人,邪惡的猶太法典和卡巴拉,國際貨幣基金組織,希望做的雙人遊戲,以及反對:他們呢?你會怎麼做?的第三次世界核戰爭,但是,對你,對以色列,以消除伊斯蘭教完全:如:刪除了:納粹主義,和你做,也解體以色列,因為法利賽人:肯定:他們不想來生活在一個角落裡,你的沙漠!但是你,你已經作出自己的撒旦教徒食人族的盟友:他們這樣做:11-09,322布什和666羅斯柴爾德:做壞事的:反對的基督教殉難者,在世界各地!剛是什麼?為神,我的聖者真主嗎?狗屎的狗,比你的生命更珍貴!
@ Bildenberg,以色列,三邊,共濟會,政府,共濟會,泥瓦工,政治家,猶太院外集團,AIPAC,美聯儲歐洲央行,IMF,共濟會,企業,322,666,跨國公司---你曾經背叛:“憲法”,並且,你已經得到了貨幣主權的人,在國際猶太銀行家,或:光明會由路西法,從:喜歡你!當然,直到那個,誰死了,只有人的第三次和第四次世界?,系統出現了:對你有好處!但是,它仍然好:今天,現在的是,這是你的死嗎?因為你不能做工資:270%:金錢的價值:在你的人(科學家賈欽托Auriti):“那麼,說:”這個人以這樣的方式如何,他可以更多的有:未來嗎? “好了,以前我們有革命,它是更好地把他們全部殺死,通過全球性的核戰爭,dickheads dickheads dickheads dickheads dickheads
CIA 666:Synnek1 7小時前發布了評論:你需要停止播放的視頻遊戲胡說!該死的,並開始閱讀“聖經”! ---答案---這是一個真正非凡,每個人的能力,能夠改變我們的意見和信仰等,這是..選項,你可以不行使的天使!在這裡,我們是罪人,因為上帝是耐心!然而,在你寫的嗎?現在,您將刪除撒旦的狗屎了很多,從您的頻道..只是現在!
[伊斯蘭教世界:沙特帝國主義]我的一位醫生朋友嗎?他是一個男人很明白,國際政治現象,他是肯定的,基督教將被徹底扼殺!因此,他期待著,這是伊斯蘭教,來讓我們擺脫混亂和墮落!因為那裡是沒有可能的,在西方,一個溫和的伊斯蘭..只是,假的論點:這是一個策略(伊斯蘭)集/緊張,只是為了欺騙! ,因為伊斯蘭教的真實面貌,暴力和不寬容,也改變不了!
Yeevooihon 3天前發布了評論,上帝保佑你。我不是在這些通道上了。再見了,我的朋友有一個幸福的每一天。我知道你是誰(:---答案 - >過於激烈的是你的工作,在這裡,不,在這裡!太邪惡了,你的頻道的發展,近年來,以相信只有一個你說的話!你是怎麼殺了我的的朋友Yeevooihon?當Yeevooihon,她是一個的ShalomGerusalemme的朋友嗎?


@666 CIA IMF NATO --- you want to replace God (Creator Omnipotent) with Satan (rebellious creature faggot fail), but this is just pathetic..  no! God is not your "mafia boss", why, when God said you can not know totally evil (superhuman) and the good (God), because you're just a man, for to end, to do deceive yourself, by Satan, then , this was done: all of us have done treachery! however, since I was born again as a Christian, I am also become, God in Christ Jesus, even I, as God is now able to handle the good and the bad, but, this is eviente, no human can do it((knowledge of good and evil, by alone)), without,, obey laws of the State and the laws of church, ie religions, That is why it is crucial that all those laws, just laws should be: all only justice!!


@666 CIA IMF NATO --- but, after all, no one expects from any Satanist, as an Pharisee of the IMF, that he can be honest or sincere! to said him: "I ​​am the true Nazi, I designed the Holocaust, of any Shaoh, and now I have to disintegrate Israel (because, are not stupid, that, until to give up: the: control, of over, the world, for to end to live: in the desert of Saudi Arabia), during the 3rd WW nuclear: because 1. i have to kill all the people, to regenerate a new IMF, because, in fact, people are exhausted: for guilty of my seigniorage satanic banking, too exhausted, can not be squeezed, further " you want to replace God (Creator Omnipotent) with Satan (rebellious creature faggot fail), but this is just pathetic


@666 CIA IMF NATO --- you want to replace God (Creator Omnipotent) with Satan (rebellious creature faggot fail), but this is just pathetic voi volete sostituire Dio(CREATORE) con satana(creatura ribelle), ma, questo è soltanto patetico that you are a liar? this is obvious! because you have demonstrated, in your video to believe in the any element supernatural: ie, power occult:(666 IMF) occultism! now, this is logical, if there is the element supernatural, then, there is also the divine element (which, you hate too), just because you are not worthy of being able to reach that level, in fact, you're too dirty 322 666! you want to replace God (Creator Omnipotent) with Satan (rebellious creature faggot fail), but this is just pathetic

youtube 666 google, CIA Synnek1, has posted a comment: 6 hours ago: In the name of our LORD: I command you: STOP your BULLSHIT! --- ANSWER - both for an understanding between us, my eventual Bullying? is your problem, that is, a problem of youtube, because, my problem is only to defend the innocent in every corner of the world! if Obama is afraid to defend himself against me? this is his problem, not yours! as for you, you are bad enough, a piece of shit, to get hired: a criminal, such as: "Garry Cooper," because this is your bullying against me! [[KullDarothic ha pubblicato un commento 1 giorno fa BANG! Idiot thinks he is talking to the world.]] Synnek1 posted a comment 5 hours ago Report spam Dear Unius Rei: What do you think about the "Church of God"? - ANSWER - if not are committed serious crimes?, I do not interfere, against, religions or governments! HolyJHWHsanto ha pubblicato un commento 9 ore fa allelujah

@IHateNEWLAYOUT-- Unfortunately, the idiots are transversal to all religions, and, to all nations, that's why, you in America, you have: Dark fail CIA fagot, Cain IMF uterus 666 darotic tic tic ", and, we in Italy, we have: unfortunately: the Guardian of Madness! who make blasphemes against: the Holy Spirit, but, because he did not understand that: without the power of the Holy Spirit? nobody in the world can do a good deed! here is that the Holy Spirit could not send, himself, to hell! purtroppo, gli idioti sono trasversali, a tutte le religioni e a tutte le nazioni, ecco perché, voi in America, voi avete: Dark fail faggot, Cain 666 uterus darotic tic tic", e noi in Italia, noi abbiamo: purtroppo: il Custode della Follia! colui che bestemmia contro: lo Spirito Santo, soltanto: perché lui non ha capito, che: senza la potenza dello Spirito Santo?, nessuno, in tutto il mondo, potrebbe fare una buona azione! ecco perché lo Spirito Santo non potrebbe mandare se stesso all'inferno!

@ President OBAMA - if all the charges, against "Sholom Rubashkin" are true? This man does not deserve more than ten years in prison, and because: this is his first offense, he is entitled to a discount of 1/3: of his sentence, and since it is not a person dangerous to society: he can serve his sentence of imprisonment:in the station of the municipal police: or, other police, that: it is closer to his home. He can get his relatives, at any time, and is entitled to seven days off in a month, in order to follow the education: of his 10 children! This is: that: I have made for him, and everyone knows: that all the Presidents of the Republic, the world, have their prerogatives in the field of applications of the: judgments .. so that, if you're not busy with me? me neither: I will hold with busy: you!so that: it is not good, that you make the figure of Pontius Pilate, on this occasion... from "rrmbgpym"

[Open Letter to Obama NAZI IMF slave: the case of: Sholom RUBashkin] in fact, this man was not punished, because it was: a contractor, incorrect, but was punished only because it is a jew: who, himself, he must not defraud, the banks, that, are your idols invisible of Illuminati Pharisees: of cult Baal: of your god owl at Bohemian Grove. Rnlightened are your masters, of our time, and that, only, they have the license to kill: the people and steal: until it choke: in this recession: make with, artificial currency of a debt that has not been, never established, or thought in mode Costitutional, that if, then, you were an honest person? also, you did kill yoursef: how, Kennedy was killed: for making the executive order: 11110. but this is the truth: you, like all politici, you sold your soul to the devil, for do exterminate, the peoples! from [rrmbgpym]

[Open Letter to OBAMA: about the case of: Sholom RUbashkin] is right, that employers must pay, taxes, and they must be correct, too, but, if entrepreneurs: they are deceived, robbed, then, you sustain the entrepreneur: the same way: how,: you claim the banks? but, then, all the banks make false accounting (legally): why, when they create the money: out of nothing: both: to bestow: a mortgage or: giving the money to the state, they put it: in a deficit budget (the money created from nothing): and then: they dishonestly, they make fake failure! as: you to be too: an accomplice of thieves, bankers, another thief with them? no, you do not protect entrepreneurs scammed! then, why should you take taxes from them? .. to be you, the first crook! In fact, our entrepreneurs are martyrs and heroes, because, they argue over their shoulders the whole society!

Obama @ Mason servant of the IMF 666: my dear friend - to understand, this complicated story: of [Sholom Rubashkin] I asked explanations: at the HOLY Spirit! however, that: this court case, immediately jumps to the eyes of all, is the sentence:condemnation, to 28 years, in fact, in this situation, aquivale to the sentence to life imprisonment, that it's a punishment abnormal, that is been imposed on this jew: a man of peace: at his first offense! That judgment: it is absolutely disproportionate, though, is compared, with similar events! @Emma Müller ie: UtherDarothic: uterus of satan 666 CIA IMF, bitch of a bitch .. who do you believe? I will take 28 years in prison: from [Sholom Rubashkin:] and put them: on you!

President OBAMA: elected: with the money:of IMF FED 666: who, then, again, they are all money, that, has been stolen, from the American people: in any case, through the seigniorage banking --- it is true that: in his Talmud satanic secret (which only the Pharisees KAKAM: Illuminat,i are can read): Rothschild NAZI great-grandfather, wrote: "All jews, who have lost their paternal genealogies?, they too have become as goyim (animals shaped human) and, therefore, they should all be exterminated through the Shaoh: in a : in mode loop cyclically! no!! no!! him is wrong! Jews are human beings, like everyone else, and, that this is quite?, sure, and, I can testify it! to my friend: "rrmbgpym" for information.

Obama @ Mason servant of the IMF 666: my dear friend - to understand, this complicated story: of [Sholom Rubashkin] I asked explanations: at the HOLY Spirit! however, that: this court case, immediately jumps to the eyes of all, is the sentence:condemnation, to 28 years, in fact, in this situation, aquivale to the sentence to life imprisonment, that it's a punishment abnormal, that is been imposed on this jew: a man of peace: at his first offense! That judgment: it is absolutely disproportionate, though, is compared, with similar events!

1_4. @OBAMA [open letter] exemplary punishment: JUDGMENT POLICY OF: the IMF's 666: against jew: is: coup: against our Institutions[Sholom Rubashkin:]. Supreme Court Rejects Appeal: of Rubashkin Case. The U.S. Supreme Court: has formally declined to hear an appeal on the conviction of former Agriprocessors: executive: Sholom Rubashkin. AAFont SizeBy Hana Levi Julian. First Publish: 10/11/2012, 1:58 PM. Sholom Rubashkin: and, 10 his children. Justice for Sholom,The U.S. Supreme Court: last week: formally declined to hear an appeal: on the conviction: of former Agriprocessors executive: Sholom Rubashkin. The decision shocked: the worldwide Orthodox Jewish community, which has been petitioning: for the appeal: for months. Rubashkin, 52, was convicted in 2009: on 86: counts of financial misconduct: and sentenced: to 27 years in prison.

2_4. @OBAMA [open letter] exemplary punishment: JUDGMENT POLICY OF: the IMF's 666: against jew: is: coup: against our Institutions[Sholom Rubashkin:]. In his request: to the Supreme Court, Rubashkin's attorneys: claimed the lengthy sentence: violated federal sentencing laws: for a first-time non-violent: offender. The conviction: has been questioned altogether by numerous legal authorities: who say the judge in the case, Justice Linda Reade, should have recused herself: due to a conflict of interest. Reade had met with investigators to plan logistical details of an immigration: raid at the meat packing plant prior to hearing the case: in court. Agudath Israel of America: said it was "deeply saddened" by the high court's refusal to hear the appeal. "Serious questions have been aised as to the fundamental fairness: of his trial and sentence, and he surely deserved: a full hearing from our nation's highest court," the organization said in its statement.

3_4. @OBAMA [open letter] exemplary punishment:JUDGMENT POLICY OF: the IMF's 666: against jew: is: coup: against our Institutions[Sholom Rubashkin:]. "It is noteworthy that a broad and distinguished array of legal scholars and experts have declared: the case to be a miscarriage of justice. As such, the justices have sadly squandered: an opportunity to right a terrible wrong." The case has been the focus of laser-sharp attention: in the Orthodox Jewish world, with an ongoing fundraising campaign to cover the legal fees that have accrued. Rabbinical and other community: leaders have spoken out against the unusual: and excessively harsh sentence Rubashkin received, while not defending any wrongdoing: that: may have occurred. In response: to the Supreme Court ruling, Rubashkin himself wrote from prison to his family,

4_4. @OBAMA [open letter] exemplary punishment:JUDGMENT POLICY OF: the IMF's 666: against jew: is: coup: against: our Institutions[Sholom Rubashkin:]. "What is clear and for sure is that Hashem will send His help very quickly and bring me home to you. We have bitachon (faith) in Hashem: in our time of need," he wrote, adding that true, deep trust in the One Above means accepting His ways no matter how difficult the circumstances may appear. "Being in G-d's Hands is the only: Hands I want to be in, and Hashem will pull me out of the pit I am in and bring me: home right away," he wrote. -- ANSWER-- rebuke, the Spirit, the Holy, the Masonic and: hypocritical system: of shit: based on ideological and practical Satanism 666 IMF: banking seigniorage!

criminals, traitors! all Bildenberg: Masonic lodges and: shit! [this is: the coup Masonic: of all the false democracies of the bank seigniorage: that is, the regime occult, that: terrorizes all Jews .. God said to me: "you free my people jewish, that he is prisoner of Satanists Pharisees, the IMF's 666!"].. Admiral of the Navy in Italy, he takes a salary: Monthly: approx: 360,000 € (monthly)! if 2000 people: about (in positions: strategically relevant, for our institutions), in Italy, take salaries: and pensions: that exceed: € 100,000: euro: in a only month? this is one way: to corrupt: Institutions: and do genocide! That is why, our politics, and our leaders: are criminals, that their work against: the Constitution, and against: the sovereignty of the people!

[il mistero: di Unius REI] but, as is the power: of metaphysics, which lives in me? How, with what impact, my kingdom Celeste, will be at my orders? what I decide to do? This is the torment of: IMF: 666 Rothschild, and 322 Bush: in recent days.. because: they are: also: smart! if my anger was not appeased, it could destroy, everything .. but, as this, is what, destruction could be manifested? This is another question that, are all Satanists waiting to know!

666 CIA; uterus of Darothic shit idiot too -- I see, that you have thought many times about, why your employer: satanism international, institutional, ie, CIA: synnek1, he fears and respects me, at the same time! but, this is your problem, because Synnek1, is very smart, but, for you, is not! my authority is an authority in the heavenly places: eternal forever! I am the most powerful man in the kingdom of God! this is my position! only I myself can I remove my position, that is, I can resign! but, God knows, that is something, I will never do, because, I'm not a coward like you! CIA 666: Synnek1 -- start READING YOUR BIBLE! --- ANSWER --- this is truly: extraordinary, in every man, that is the ability of being able to change our opinions, and beliefs, etc. .. option, which you can not exercise for the angels! here, because God is patient with us sinners! However, in line with what you wrote? now, you will delete a lot of shit of Satan, from your channel .. just now !!!

@ King Saudi Arabia --- you want to do: wins against: all over the world, for do one: only: Islamic republic to impose, your sharia: Wahabi, Salafi Sunni, of all Peoples! but, as you can hope for, to be a Satanist more evil: of Pharisees Illuminati, for satanic Talmud and Kabbalah,of the IMF, to hope to do the double game, as well: against: them? What do you do? is the 3rd: world nuclear war, however: against you, and against Israel, to eliminate: Islam completely: as: was deleted: Nazism, and you do, too, disintegrate Israel: because the Pharisees: certainly: they not want to come to live in a corner of your desert! but you, you have made, of yourself, the ally of the Satanists cannibals: that they did: 11-09, 322 Bush, and 666 Rothschild: to do evil: against: the Christian martyrs, all over the world ! just for that? for God, my Holy Allah? the shit out of a dog, is more precious than your life!

666 IMF cannibal talmud-- ahahahaha --- [it is true that you are the terrorists, who have full, ofAl Queda: Syria! my channel: lorenzoAllah Mahdi Palestine: 1. was all "Green": 2. it was not, never punished! 3. you are slanderers! 4. infact: I no complaints: never: on my page of my comments, as always my custom to do! ] Service assistance YouTubeRe: [# 1152701041] Good morning "lorenzoscarola," Thank you for your email. Your account "lorenzoscarola" was: identified: as: account in violation of the community guidelines. Your account: it was closed. Keep in mind: that: you are not allowed access: other accounts: YouTube, possessing or creating.10./11./2012, [Penalty 1]: "Duke David Peace and Love Christmas vs. Hanukkah IMF NWO WW nuclear Hate War"

ShalomGerusalemme ha pubblicato un commento 1 giorno fa 666 IMF cannibal talmud-- [that sucks: 666 google IMF: aliens abductions: project] .... Removed due to a violation: of our terms and conditions of use: on 10./11./2012, . [Penalty 2]: ["horror sharia Dark Side of Prophet Muhammad shit pedophile killer murdered genocide"] above at :/ watch? V = tSPP9Kt5VxY. Removed due to a violation of our Terms and Conditions at: 10.11.2012 date (this date, you have provided is false!, And anyway? It is prior to the formation of my channel). you have confused my channel lorenzoscarola: that you have already closed(one year ago), with this my other channel! but if you want to close all my channels? You can do it! but you must know this: "the destruction of Israel? has been only your fault!" In fact, the creation of this channel? lorenzoAllah Mahdi of Palestine is form: 18./set./2012 Registration date: Position Jerusalem: Israel Country

@ google youtube, liars, murderers criminals, 666 322 CIA MOSSAD FED ECB IMF --- but if you have closed my channel: "lorenzoscarola" a year ago, how you have been able to invent, this date, 10./11./2012, out of nowhere? liars, murderers sacrificers of children on the altar of Baal, for the destruction of the Hope of Israel! you doing in the world: 200,000 human sacrifices on the altar of Satan, every year: cannibals!!!, my: lorenzoAllah Palestine Mahdi said: "I am King Universal: unius REI, from kingdom of God YHWH, ie Mahdi and King of Israel. said to the Lord: "Anyone who speaks a word against you (unius REI), I know it will be put to death .... Because the spread terror among the people of the wicked: and at the same time can be raised: the people of the good man, in all the world! "

ShalomGerusalemme ha pubblicato un commento 1 giorno fa assassini bugiardi criminali, 666 322 CIA MOSSAD FED FMI BCE ma, se voi avete chiuso il mio canale di: "lorenzoscarola" un anno fa, come, voi avete potuto, inventare, questa data, del 11.10.2012, dal nulla? bugiardi assassini: sacrificatori di bambini: sull'altare di Baal: per la distruzione della Speranza di Israele! voi che fate nel mondo: 200.000 sacrifici umani sull'altare di satana, ogni anno, my: lorenzoAllah Mahdì Palestina said: "I am Universal King: Unius REI, from kingdom of God JHWH, ie Mahdì and king of Israel. said to the Lord: "Anyone who speaks a word against you(Unius REI), so it will be put to death .... because the spread terror among the people of the wicked: and at the same time can be raised: the people of the good!"


ShalomGerusalemme ha pubblicato un commento 1 giorno fa @ OBAMA: 666: 322: CIA MOSSAD, IMF: NWO murderess Satanist Freemason crimianale of shit! In this way, you have closed: my channel: of: lorenzoAllah Mahdi Palestine: has posted a comment: 1 hour ago: for two pénalité: date you: on the same day of 11.10.2012 (however, a false date !). [Penalty 1]of 11.10.2012, + [Penalty 2]of 11.10.2012?: when my channel "lorenzoAllah Mahdi Palestine" had not yet been created: the 18/set/2012:? young blood human: at altair of your satan: do hurt your brain! [that sucks: 666 google IMF: aliens abductions: project]

@Obama criminal CIA IMF 666 @ google NAZI - is useless, that you do your slanders against me! because I was go, at the technician, that, he has replaced my DVD player, without no result, which is why the problem is that: you have tampered with my BIOS?, to take control of my computer? I did not want to send the computer to a specialized center, only, because the computer is very cheap, 400 Euros, approx. because you have suspended: "lorenzoAllah Mahdi Palestine has posted a comment: 1 hour ago?" maybe you want to pray exclusively: with the mother of Jesus? maybe you need some miracle? I believe: that: you should do a wash: in the holy water, for as you become Satanists criminals IMF!

@OBAMA NAZI! --- WARNING 666 google CIA IMF -- HAS suspended: my: youtube channel [lorenzoAllah Mahdi Palestine: has posted a comment 33 minutes ago] lol. and because they took the remote control: of my computer, a year ago? they know very well, all that I do, this is an operation absolutely ridiculous, in fact, google did this: against me, only to cover up their crime: and their accomplice: windows, this is a serious abuse of power, because, I am unius REI, that, i can not lie!

[] WARNING: MY: lorenzoAllah Mahdi Palestine has posted a comment 13 minutes ago / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feed? filter =1: is been SuSPENDED, 666 BY GOOGLE []. CIA: 666: IMF, after all: 12 months ago, the CIA, 666, GOOGLE, they tampered with, my "" BIOS "" and Therefore I can not use my DVD player, Which they marked: with a long string, special codes, that's why, yesterday, I bought a CD player, external USB port, of course, in order to update the BIOS through the CD autorun, the manufacturer, ie, the Packard Bell. fatto che, I hate WINDOWS: for his policy of economic usury, and I decided, in fact, not to use: his operating system! but this is the truth, they did not allow to restart my computer from external media, as well as from USB drives,

ShalomGerusalemme ha pubblicato un commento 1 giorno fa [] WARNING: MY: /channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feed? filter= 1: is been SUSPENDeD, 666 BY GOOGLE []. The CIA: 666: IMF - They took remote control of my computer, and Prevents: to me, That I can upload, video, about, the theory of: creationists scientists ... In fact, of the 12 partitions and related: 12 operating systems: on my laptop? they have destroyed: openSuse, and Prevents others: 11 operating systems, of ubuntu, you can see: additional devices, and even to be atto see and access to other operating systems: in the same hard disk

"lorenzoAllah Mahdi Palestine" has posted a comment: 12 hours ago "hallelujah: is Jewish praise" - ANSWER - lol. IN THIS WAY? for slander by google: that said, I had some penalties, but, instead it was not true? LOL. I HAVE ALREADY LOST THIS CHANNEL: / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg "lorenzoAllah Mahdi Palestine" is been blocked, so by tonight? I lose too, much: also this channel! why, jewish Illuminati 666 IFM FED ECB NWO? they are afraid only of a Catholic king! they are afraid only of a Catholic king!

synne 666 kkk nazi CIA IMF --- you believe that, I lost respect, of all Satanists, and their, brother Masons, that is, of all the children of the synagogue of Satan, who is the IMF(il Fondo monetario internazionale,), now, now, that, I has revealed to all, that, I not have, any supernatural power, to be able to hurt someone? You saw, how, I was good at convincing, also, you, of something, that, does not exist?lol. but, it must be recognized: you became more human, since you met me!

1 .. 2. @ 666 IMF: Rothschild - this is the end of the game! I have two tenants (but, with the previous tenant, that, he nearly destroyed the apartment? I also, put, lose: 2000 €: for do the eviction), which, because of the recession, they can not pay me the rent ! And I have an "local industrial" high: 4 meters covered with travertine, central area, Bari, which could also "yield: rent": for: 2000 € per month, but is 5 years, which, I was not able, to rent it, not even for half the price! But, I can tell these things to the bank: "UniCredit" where I made a mortgage: 220.000 €: that in 25 years become more than 500,000, with a monthly payment of almost 1300 per month? KingxKingdom2 ha pubblicato un commento 17 ore fa

2 .. 2. @ 666 IMF: Rothschild - like, you can pay the mortgage in this situation? This is the truth: the scientist Giacinto Auriti, said: with a cost of: 270% of your money (created out of nothing)? and with a relative taxation and public debt? In fact, we, all Peoples, we can not have, no longer have a future, which is why, not to lose: your power over the world, you are forced: to kill all the peoples, and to destroy Israel, also, during this imminent: 3 ° nuclear world war! KingxKingdom2 ha pubblicato un commento 17 ore fa

1..4 .. @ King Saudi Arabia - lol. I know that, since you have heard that, I have become your, son in law, (in fact, we Muslims are allowed to have more than one wife, but, lol. I hope that this my women, she have not less than nine years .. lol. too, because, to us Catholics, many are saying (for the crime absurd and self-defeating, that the Vatican does: against: human rights: to live: in a state of the despair, against, many of best, of his ministers), which, we are pedophiles. ecc.. Lol.), I know that. you are seriously committed: to make, become me: the King of Israel. But, I am a spiritual man, I hate, power, honors, etc. .. I hate, all that this world could give, ie all futile, and false .. and since I am already in heavenly places, as: unius REI? So, my commitment is to do everything to prevent this recognition by all governments. but, unfortunately, if this does not happen? you lose all your life

2 .. 4 .. @ King Saudi Arabia - You know what he said: St. Francis of Assisi,at the Sultan? Anyone knows this, really?, I know! 1. Muhammad is the greatest: traitor to God, and he knew, to go to hell, in fact, anyone: of us had a revelation from God (Quran), he would put: in writing, immediately, those revelations to prevent any form of manipulation or corruption or forgetfulness, the future of the Koran! Also because it would take: many years to learn all the Koran by heart, but if it: is not written, at once, quickly, at the same time, etc.. ecc... yet? as, Learn Quran to memory that does not exist? This is impossible! 2. we all know the attitude of Satan in the place of God, even if it is to do good? Satan would prevent that, is God, to do good! That's why it logic that in the Qur'an there are abundant divine words, because Satan, he knows, , really, what God thinks and wants and love!

3 .. 4 .. @ King Saudi Arabia - 3. But the most sensational charges against Muhammad, is that God, has not started, a sacred work personally with Abraham, Melchizedek, Noah, Moses and all the prophets, that is, thousands of holy men .. (And we can rightly say of them that they were Muslims, is for this, this is the truth, more importantly, that, exists among all Muslims, indoctrinated, deceived and ignorant fanatics), to conclude the revelation, with an angel, that's why , Muhammad: he has always known, that the angel was Satan himself! Because Satan hates Jesus Christ and true Christians! However, since 90% of Christians are hypocrites, much more hypocritical, in%, of every other religion?, I do not want to damage Islam, to increase the number of hypocrites: in the world, but, I want to sanctify Islam, itself, with, the subtract it, control of Isalm, from dark your satanic family, of Illuminati, Wahhabi Salafists,

KingxKingdom2 ha pubblicato un commento 17 ore fa 4.4 .. @ King Saudi Arabia - that you, as the Illuminati Pharisees block off all in to the hell? Why, God can not have any relationship with your murders and your religion of shit, and besides, you do not have any relationship: with God, and you do not know God personally, simply because you are: only: the most dangerous, exterminators mass of the whole history of mankind! C.S.P.B. Crux Sancti Patris Benedecti, C. S. S. M.L.Crux Sacred Sit Mihi Lux, Holy.N.D.S.M.D. Do not sit mihi dux draco, V.R.S. begone Satan, Get away Satan! N.S.M.V. Not Suade Mihi Vana, S.M.Q.L. Sunt Mala Quae Libas, I.V.B. Ipsa Venena Bibas, Drink your poisons: made by yourself! Amen in Jesus's name

ShalomGerusalemme posted a comment: 12 hours ago @ King Saudi Arabia --- you want wins against: all over the world, for one do: only: Islamic republic to impose, your sharia: Wahabi, Salafi Sunni, against all Peoples! but, as you can hope for, to be a Satanist very evil: more, of Illuminati Pharisees, for satanic Talmud and Kabbalah, of the IMF, to hope to do the double game, as well: against: them? What do you do? is the 3rd world nuclear war, However: against you, and against Israel, to eliminate: Islam completely: as: was deleted: Nazism, and you do, too, disintegrated Israel: because the Pharisees: certainly: they not want to come to live in a corner of your desert! but you, you have made, of yourself, the ally of the Satanists cannibals: that they did: 11-09, 322 Bush, and 666 Rothschild: to do evil: against: the Christian martyrs, all over the world! just for that? for God, my Holy Allah? the shit out of a dog, is more precious than your life!

@ Bildenberg, Israel, Trilateral, Masonic lodges, governments, freemasonry, masonry, politicians, Jewish lobby, AIPAC, FED ECB, IMF, Freemasonry, corporations, 322, 666, multinational --- you have betrayed: the Constitution, and, you've got: monetary sovereignty:of the your people, at the:international Jewish bankers, or: Illuminati by Lucifer, from: like you! Of course, until to that, those who died, were only: the people of the third and fourth world?, the system appeared: good for you! But, it will be still good: today, right now: still, that it's your time to die? because you can not do pay: 270%: the value of money: at your people (scientist Giacinto Auriti): "then, to say," this people in this way: how, he can more have: a future ? ". well, before we have a revolution, it is better to kill them all, through, the global nuclear war, dickheads dickheads dickheads dickheads dickheads

CIA 666: Synnek1 posted a comment 7 hours ago: YOU NEED TO STOP Playing video games Bullshit! Goddamned and start READING YOUR BIBLE! --- ANSWER --- this is truly: extraordinary, in every man, that is the ability of being able to change our opinions, and beliefs, etc. .. option, which you can not exercise for the angels! here, because God is patient with us sinners! However, in line with what you wrote? now, you will delete a lot of shit of Satan, from your channel .. just now !!!

[sharia World: Saudi imperialism] a doctor friend of mine? he is a man very aware, international political phenomena, he is sure, that Christianity will be completely smothered! therefore, he looks, forward to, which is Islam, to came to liberate us from anarchy and immorality! because there is no possibility of making, in Western, an moderate Islam .. just only, false arguments: that is, a tactic (Islamic) set, / tense, only to deceive! because the true face of Islam, is violent and intolerant, and it can not change!

Yeevooihon posted a comment 3 days ago Bless you. I am not ON THESE channels anymore. Goodbye and have a blessed day my friend. I know who you are (: --- Answer -> too intense is your job, here;, for not to be, here! too evil, was been the evolution of your channel in recent years, in order to believe in only one word of what you said! how did you kill my friend Yeevooihon? When Yeevooihon, she was a friend of ShalomGerusalemme?

YouTube

YouTube

646014 iscritti
70628207 visualizzazioni video
  • CreationReal
    CreationReal ha pubblicato un commento
    3 minuti fa
    no! God is not your "mafia boss", why, when God said you can not know totally evil (superhuman) and the good (God), because you're just a man, for to end, to do deceive yourself, by Satan, then , this was done: all of us have done treachery! however, since I was born again as a Christian, I am also become, God in Christ Jesus, even I, as God is now able to handle the good and the bad, but, this is eviente, no human can do it((knowledge of good and evil, by alone)), without,, obey laws of the State and the laws of church, ie religions, That is why it is crucial that all those laws, just laws should be: all only justice!!
  • CreationReal
    CreationReal ha pubblicato un commento
    12 minuti fa
    but, after all, no one expects from any Satanist, as an Pharisee of the IMF, that he can be honest or sincere! to said him: "I ​​am the true Nazi, I designed the Holocaust, of any Shaoh, and now I have to disintegrate Israel (because, are not stupid, that, until to give up: the: control, of over, the world, for to end to live: in the desert of Saudi Arabia), during the 3rd WW nuclear: because 1. i have to kill all the people, to regenerate a new IMF, because, in fact, people are exhausted: for guilty of my seigniorage satanic banking, too exhausted, can not be squeezed, further "
  • Kain Darothic
    Kain Darothic ha pubblicato un commento
    14 minuti fa
    The character known as god is the ultimate mafia boss.
  • Kain Darothic
    Kain Darothic ha pubblicato un commento
    16 minuti fa
    If I enjoy a supernatural video that doesn't mean I believe it's real. duh
  • CreationReal
    CreationReal ha pubblicato un commento
    28 minuti fa
    that you are a liar? this is obvious! because you have demonstrated, in your video to believe in the any element supernatural: ie, power occult:(666 IMF) occultism! now, this is logical, if there is the element supernatural, then, there is also the divine element (which, you hate too), just because you are not worthy of being able to reach that level, in fact, you're too dirty 322 666! che, tu sei un bugiardo? questo è evidente! perché nel tuo video tu hai dimostrato di credere nel'elemento soprannaturale! ora, questo è logico, se esiste l'elemente soprannaturale, allora, esiste, anche l'elemento divino(che tu odii), soltanto perché tu non sei degno di poter raggiungere quel livello, infatti, tu sei troppo sporco!
  • Kain Darothic
    Kain Darothic ha pubblicato un commento
    36 minuti fa
    God n Satan are fictional characters in a book that morons like yourself imagine to be real.
  • CreationReal
    CreationReal ha pubblicato un commento
    41 minuti fa
    you want to replace God (Creator Omnipotent) with Satan (rebellious creature faggot fail), but this is just pathetic voi volete sostituire Dio(CREATORE) con satana(creatura ribelle), ma, questo è soltanto patetico
  • Kain Darothic
    Kain Darothic ha pubblicato un commento
    1 ora fa
    Bible Black
  • CreationReal
    CreationReal ha pubblicato un commento
    1 ora fa
    youtube 666 google, CIA Synnek1, has posted a comment: 6 hours ago: In the name of our LORD: I command you: STOP your BULLSHIT! --- ANSWER - both for an understanding between us, my eventual Bullying? is your problem, that is, a problem of youtube, because, my problem is only to defend the innocent in every corner of the world! if Obama is afraid to defend himself against me? this is his problem, not yours! as for you, you are bad enough, a piece of shit, to get hired: a criminal, such as: "Garry Cooper," because this is your bullying against me!