you want to replace God الآن، سوف تقوم بحذف

youtube Google 666, ԿՀՎ Synnek1 է տեղադրել մի Մեկնաբանություն: 6 ժամ առաջ: Հանուն մեր Տիրոջ: Ես պատվիրում եմ քեզ. Stop your Bullshit! --- Պատասխան, թե հասկանալու մեր միջեւ, իմ վերջնական ահաբեկելը. Սա խնդիր է, այսինքն, մի խնդիր YouTube-ում, քանի որ, իմ խնդիրն է, ոչ միայն պաշտպանել անմեղ ամեն անկյունում աշխարհի. եթե Օբաման վախենում է պաշտպանել իրեն դեմ. դա նրա խնդիրն է, ոչ թե քոնը. ինչպես ձեզ համար, դուք վատ է, որ մի կտոր Shit, որպեսզի վարձու ա հանցագործ, ինչպես օրինակ `" Գարի Կուպերի «Որովհետեւ սա ձեր ահաբեկելը դեմ me! [[KullDarothic հա pubblicato ՄԱԿ commento 1 giorno FA Bang! Idiot կարծում է, որ խոսում է աշխարհի.]] Synnek1 posted a comment 5 ժամ առաջ Հաղորդել սպամի Հարգելի Unius Rei: Ինչ եք կարծում, մեր եկեղեցու, «Աստծո "- ՊԱՏԱՍԽԱՆ - եթե չի կատարվել են լուրջ հանցագործություններ, - ես չեմ միջամտում, դեմ, կրոնների կամ կառավարությունները. HolyJHWHsanto հա pubblicato ՄԱԿ commento 9 Ore FA allelujah
@ IHateNEWLAYOUT - Ցավոք, idiots են լայնակի բոլոր կրոնների, եւ բոլոր ժողովուրդների, այդ իսկ պատճառով պետք է Ամերիկայում, դուք ունեք: Dark fail ԿՀՎ խարույկի վրա այրելը, Կայէնի ԱՄՀ որովայն 666 darotic տիկ տիկ », եւ, մենք, Իտալիայում, մենք ունենք: Ցավոք սրտի, The Guardian of madness! ովքեր blasphemes դեմ: The Holy Spirit, բայց, քանի որ նա չի հասկանում, որ առանց իշխանության Սուրբ Հոգու. ոչ ոք աշխարհում չի կարող անել մի լավ գործ. այստեղ այն է, որ Սուրբ Հոգին կարող է ուղարկել իրեն, դժոխք. purtroppo, gli idioti sono trasversali մի tutte le religioni tutte le EA nazioni, ecco perché, VOI Ամերիկայում VOI avete: Dark կտապալվի խարույկի վրա այրելը, Կայէնի 666 Արգանդի darotic տիկ տիկ " e noi է Իտալիայի, noi abbiamo: purtroppo: IL Custode della Follia! colui che bestemmia contro: lo Spirito Սանտո, soltanto: perché Լուի ոչ հա capito, che: senza LA potenza dello Spirito Սանտո., nessuno է tutto il mondo, potrebbe ուղեվարձը Una buona azione. ecco perché lo Spirito Սանտո ոչ potrebbe mandare se stesso all'inferno!
@ Նախագահ Օբաման, եթե բոլոր մեղադրանքները, դեմ »Sholom Rubashkin« Արդյոք ճիշտ է? Այս մարդը չի արժանի է ավելի քան տասը տարվա ազատազրկում, եւ քանի որ սա իր առաջին վիրավորանքը, նա ունի զեղչով 1/3, իր պատիժը, ու քանի որ դա մարդը վտանգավոր է հասարակության համար: Նա կարող է ծառայում է իր պատիժը ազատազրկման: In the կայարանում քաղաքային ոստիկանության, կամ, այլ ոստիկանությունը, այն, որ դա ավելի մոտ է իր տուն. Նա կարող է ստանալ նրա մերձավորի նկատմամբ, ցանկացած ժամանակ, եւ իրավունք ունի յոթ օրերը մեկ ամսվա ընթացքում, որպեսզի հետեւել Կրթություն իր 10 երեխաների! Սա այն է, որ ես էլ եմ նրա համար, եւ բոլորն էլ գիտեն, որ բոլոր նախագահները Հանրապետության աշխարհում, ունեն իրենց լիազորությունների ոլորտում կիրառումների: վճիռները .. այնպես որ, եթե դուք չեք զբաղված ինձ հետ? ինձ էլ ես կանցկացնի հետ զբաղված է: Դուք չեք! այնպես, որ դա լավ չէ, որ դուք կատարել եք գործիչ Pontius Պիղատոսի, այս կապակցությամբ ... - ից "rrmbgpym"
[Բաց նամակ Օբամային նացիստական ​​ԱՄՀ ստրուկ: գործը: Sholom RUBashkin] Ի դեպ, այդ մարդը չի պատժվել, քանի որ դա եղել է: Մի կապալառու, ճիշտ չէ, բայց միայն այն պատճառով, որ դա պատժվում է հրեա, ով, իրեն, նա պետք է չեմ խաբել, բանկերի, որոնք են ձեր աստղերն անտեսանելի է Illuminati Փարիսեցիների: cult of Baal: Ձեր աստծուն Owl at Bohemian GROVE. Rnlightened ձեր վարպետ, մեր ժամանակը, եւ որ միայն նրանք ունեն լիցենզիա է սպանել: Այս ժողովուրդն ու գողանալ: մինչեւ խեղդել: Այս անկման: Make հետ, արհեստական ​​արժույթով պարտք է, որը չի եղել, երբեք չի հաստատվում կամ մտածված ռեժիմում Costitutional, որ եթե, ապա դուք ազնիվ մարդ. Բացի այդ, դուք պետք է սպանել yoursef: Ինչպես, Kennedy սպանվել: պատրաստման համար կարգադրություն: 11110. բայց սա ճշմարտություն է: Դուք, ինչպես եւ բոլոր politici, դու քո հոգին վաճառվում է դեւի համար պետք ոչնչացնել, ժողովուրդներին. - ից [rrmbgpym]
[Բաց նամակ Օբամային: Այս մասին դեպքի: Sholom RUbashkin] ճիշտ է, որ գործատուները պետք է վճարի, հարկերից, եւ նրանք պետք է ճիշտ, բայց, եթե ձեռներեցները դրանք խաբել, թալանել է, ապա դուք հաստատում գործարարը: Նույն կերպ: Ինչպես, դուք պնդում բանկերի. սակայն, ապա բոլոր բանկերը կատարել են կեղծ հաշվառում (օրինականորեն): Ինչու, երբ նրանք ստեղծում են գումարները: ոչնչից, այնպես էլ դեպի տեղավորել: հիփոթեկի կամ `տալով գումար է պետությանը, դրին զայն: մի պակասուրդով բյուջե (փողը ստեղծում զրոյից), ապա նրանք անբարեխիղճ, նրանք կեղծ անհաջողության. ինչպես է: Դուք չեք կարող նաեւ որպես մեղսակից է գողերի, բանկիրների, մյուսը գող նրանց հետ. Ոչ, չեք պաշտպանում ձեռներեցներին scammed! Ապա ինչու պետք է հարկեր անոնց. .. լինել ձեզ, առաջին գավազան. Ի դեպ, մեր գործարարներն են վկայիցն եւ հերոսներ, քանի որ նրանք պնդում են, որ իրենց ուսերին ամբողջ հասարակությունը.
Օբաման @ Mason ծառան ԱՄՀ - 666: Իմ սիրելի ընկերը, - պետք է հասկանալ, որ այս բարդ պատմությունը: [ՀՀ Sholom Rubashkin] - հարցնում եմ բացատրություն: AT Սուրբ Հոգով. սակայն, որ այդ դատական ​​գործը, անմիջապես jumps ձեր աչքերը եւ առաջ, պետք է պատժի: դատապարտումը, 28 տարիների ընթացքում, ըստ էության, այս իրավիճակում, aquivale է պատիժը ցմահ ազատազրկման է, որ դա պատիժ աննորմալ է, որ է պարտադրել այդ հրեայի: մարդ խաղաղության: Նրա առաջին հարձակումը. Այդ որոշումը: Միանգամայն անհամաչափ, սակայն, համեմատում, նմանատիպ դեպքերի. @ Emma Մյուլլեր, այսինքն `UtherDarothic: ընդերք Սատանայի 666 ԿՀՎ ԱՄՀ Bitch - ը a bitch ... ում եք հավատում. Ես 28 տարեկան է ազատազրկում: From: [Sholom Rubashkin:] եւ դրեց նրանց վրա, you!
ԱՄՆ նախագահ Բարաք Օբաման: ընտրվելու: Ինչպես գումար: ԱՄՀ FED 666 ով, ապա նորից, նրանք բոլորը գումարներ, որ գողացել են, եւ ամերիկյան ժողովրդի վրա: Ամեն դեպքում, բանկային ֆեոդալի իրավունք միջոցով --- դա ճիշտ է որ իր Talmud սատանայական գաղտնիքը (որը միայն Փարիսեցիները KAKAM: Illuminat, ես կարող եք կարդալ): ROTHSCHILD նացիստական ​​մեծ պապը, wrote: «Բոլոր հրեաները, ովքեր կորցրել են իրենց հայրական genealogies., նրանք էլ են դարձել նաեւ goyim ( Կենդանիներ ձեւավորված մարդկային), եւ, հետեւաբար, պետք է բոլոր ոչնչացնում միջոցով Shaoh: է: է եղանակի հանգույց cyclically | No-No! իրեն սխալ են հրեաները, մարդկային էակները, ինչպես բոլորը ուրիշ, եւ, որ սա բավական, - համոզված է, եւ կարող եմ վկայել այն իմ ընկերոջը: "rrmbgpym" տեղեկությունների համար.
Օբաման @ Mason ծառան ԱՄՀ - 666: Իմ սիրելի ընկերը, - պետք է հասկանալ, որ այս բարդ պատմությունը: [ՀՀ Sholom Rubashkin] - հարցնում եմ բացատրություն: AT Սուրբ Հոգով. սակայն, որ այդ դատական ​​գործը, անմիջապես jumps ձեր աչքերը եւ առաջ, պետք է պատժի: դատապարտումը, 28 տարիների ընթացքում, ըստ էության, այս իրավիճակում, aquivale է պատիժը ցմահ ազատազրկման է, որ դա պատիժ աննորմալ է, որ այն պարտադրել այս հրեայի: մարդ խաղաղության: Նրա առաջին հարձակումը. Այդ որոշումը: Միանգամայն անհամաչափ, սակայն, համեմատում, նմանատիպ դեպքերի.
1_4. @ ՕԲԱՄԱՆ [Բաց նամակ] օրինակելի պատիժ: Դատավճռի քաղաքականությունը: ԱՄՀ - ի 666: հրեայի դեմ: է հեղաշրջում: հաստատությունների դեմ է մեր [Sholom Rubashkin:. Գերագույն դատարանը Rejects գանգատը: Rubashkin է գործի. ԱՄՆ Գերագույն դատարան - ն պաշտոնապես հրաժարվել է լսել բողոքարկել է դատավճիռը նախկին Agriprocessors Գործադիր: Sholom Rubashkin. AAFont SizeBy Հանա Լեւին Julian. Առաջին Հրապարակել: 10/11/2012, 1:58 PM. Sholom Rubashkin եւ 10 Նրա զավակներին: Justice for Sholom, ԱՄՆ Գերագույն դատարանը: Անցյալ շաբաթ, պաշտոնապես հրաժարվել է լսել իր բողոքը: On the դատավճիռ. Նախկին գործադիր Agriprocessors: Sholom Rubashkin. Որոշումը ցնցված է: Աշխարհի ուղղափառ հրեական համայնքը, որը petitioning համար դիմումի համար ամիս. Rubashkin 52 - ին դատապարտվել է 2009 թվականին: 86 - ին: ակնկալում ի սկզբանե ֆինանսական վարման եւ դատապարտվել: 27 տարվա ազատազրկման:
2_4. @ ՕԲԱՄԱՆ [Բաց նամակ] օրինակելի պատիժ: Դատավճռի քաղաքականությունը: ԱՄՀ - ի 666: հրեայի դեմ: է հեղաշրջում: հաստատությունների դեմ է մեր [Sholom Rubashkin:. Իր խնդրանքով: ՀՀ Գերագույն դատարանում, Rubashkin պաշտպանները պնդում են `երկար նախադասությունը: խախտել դաշնային օրենքները դատապարտմամբ: համար առաջին անգամ ոչ բռնի: իրավախախտ. Այն համոզմունքից: հարցաքննել է ընդհանրապես բազմաթիվ իրավական իշխանություններին, ովքեր ասում են, որ դատավորը այն դեպքում, արդարադատության Linda Reade, պետք է իրեն recused: շահերի բախման պատճառով: Reade հանդիպել էր քննիչների պլանավորել նյութատեխնիկական մանրամասներ է ներգաղթը: Raid - ին ՄՍԱՄԹԵՐՔԻ գործարանի առաջ լսելով դեպքում դատական ​​կարգով: Agudath Իսրայել OF AMERICA: ասաց, որ «խորապես տխրել է» բարձր դատարանի մերժման լսելու բողոքը: «Լուրջ հարցեր են aised որպես արդարության հիմնարար` իր գործով, եւ նախադասությունը, եւ նա, անշուշտ, արժանի: լիարժեք, լսում է մեր ազգի բարձրագույն դատարան », - հայտարարել է կազմակերպությունը իր հայտարարության մեջ:
3_4. @ ՕԲԱՄԱՆ [Բաց նամակ] օրինակելի պատիժ: Դատավճռի քաղաքականությունը: ԱՄՀ - ի 666: հրեայի դեմ: է հեղաշրջում: հաստատությունների դեմ է մեր [Sholom Rubashkin:. «Հատկանշական է, որ լայն է եւ աչքի ընկնող զանգված, իրավաբան գիտնականներ եւ փորձագետներ հայտարարել են այն դեպքն է անհաջողություն արդարադատության Որպես այդպիսին է, որ ցավոք justices squandered: հնարավորություն ունի սարսափելի սխալ." Գործը եղել է ուշադրության կենտրոնում լազերային - սուր ուշադրության: IN ուղղափառ հրեական աշխարհում, ինչպես նաեւ ընթացիկ դրամահավաքի քարոզարշավը լուսաբանելու իրավական վճարների, որոնք հաշվեգրվել. Rabbinical եւ այլ համայնք ղեկավարները խոսել են դեմ արտասովոր եւ չափից ավելի խիստ պատիժ է ստացել Rubashkin, մինչդեռ չի պաշտպանում որեւէ խախտումների: որ կարող են տեղի ունեցել: Ի պատասխան `ՀՀ Գերագույն դատարանի որոշումը, ինքը Rubashkin գրել բանտից իր ընտանիքին,
4_4. @ ՕԲԱՄԱՆ [Բաց նամակ] օրինակելի պատիժ: Դատավճռի քաղաքականությունը: ԱՄՀ - ի 666: հրեայի դեմ: է հեղաշրջում: դեմ: Մեր հաստատությունները [Sholom Rubashkin:. «Այն, ինչ պարզ է, եւ վստահ է, որ Hashem կուղարկի Նրա օգնությամբ շատ արագ, եւ բեր ինձ տուն է ձեզ համար: Մենք ունենք bitachon (Հավատ) Hashem է: Մեր ժամանակի անհրաժեշտության», - գրում է նա, հավելելով, որ ճիշտ է, խոր վստահությունը թե նշանակում է, որ ընդունում է իր ճանապարհը, անկախ նրանից, թե որքան դժվար Above հանգամանքները կարող են հանդես գալ. «Լինելով GD ձեռքում է միայն: Ձեռքեր Ես ուզում եմ լինել, եւ ինձ Hashem պիտի քաշեք դուրս փոսի ես բեր ինձ անմիջապես տուն», - գրում է նա: - ՊԱՏԱՍԽԱՆ - նկատողություն, Հոգին, Սուրբ, որ մասոնական եւ, երեսպաշտ համակարգը: ՀՀ Shit: հիման վրա գաղափարական եւ գործնական Satanism 666 ԱՄՀ բանկային ֆեոդալի իրավունք.
հանցագործների դավաճան! բոլոր Bildenberg: Մերձավոր Արեւելքի հրեական մասոնական lodges եւ: Shit! [Սա: հեղաշրջման մասոնական: բոլոր ժողովրդավարությունների կեղծ բանկային ֆեոդալի իրավունք., Այսինքն, իշխանությունը թաքուն, որ բոլոր Հրեաները terrorizes .. Աստված ինձ ասաց, «Դուք ազատ եք իմ ժողովուրդը հրեական, որ նա քաղբանտարկյալ է, ԱՄՀ - ի 666 Satanists Փարիսեցիների!"] ... Ծովակալ րդ նավատորմի Իտալիայում, որ տեւում է մի Աշխատավարձ: Monthly: Մոտավորապես: 360,000 € (ամսական). եթե 2000 մարդ: Այս մասին (in դիրքերում `ռազմավարական կարեւոր, մեր հաստատությունների), Իտալիայում, որ աշխատավարձերի եւ թոշակների, որ գերազանցի € 100,000: եվրո: Միայն մի ամսում. սա մի միջոց է `կոռումպացված: հաստատությունների եւ անում Հայոց ցեղասպանությունը. Ահա թե ինչու, մեր քաղաքականության մեջ, եւ մեր ղեկավարները են հանցագործներ են, որ իրենց աշխատանքը դեմ: Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությամբ, իսկ դեմ: ինքնիշխանությունը ժողովրդի.
[IL mistero: DI Unius REI]: Սակայն, ինչպես է իշխանությունը եւ մետաֆիզիկա, որը բնակվում է ինձ. Ինչպես, ինչ ազդեցություն, իմ թագավորություն celeste կլինի իմ պատվերների? ինչ է որոշել անել. Սա տանջանք է: ԱՄՀ ROTHSCHILD 666 եւ 322 ԱՄՆ: Վերջին օրերին .. քանի որ նրանք կարող են նաեւ Smart! եթե իմ զայրույթը չէր appeased, այն կարող է ոչնչացնել ամեն ինչ ... Սակայն, ինչպես այս, այն, ինչ, ոչնչանալու կարող է դրսեւորվել. Սա եւս մեկ հարց է, որ կան բոլոր Satanists սպասում է, թե.
666 CIA, որովայն է Darothic shit ապուշ too - Ես տեսնում եմ, որ դուք շատ անգամ մտածել այն մասին, թե ինչու ձեր գործատուն: Սատանիզմ միջազգային, ինստիտուցիոնալ, այսինքն `ԿՀՎ: synnek1, նա վախենում է եւ հարգում է ինձ, միեւնույն ժամանակ. Սակայն, սա ձեր խնդիրն է, քանի որ Synnek1, շատ խելացի է, սակայն, ձեզ համար չէ. Իմ մարմին է, որը հեղինակություն է երկնային վայրերու: հավերժական FOREVER! Ես ամենահզոր մարդը Աստծո արքայությունում! Սա է իմ դիրքորոշումը: միայն ես ինքս կարող եմ ջնջել իմ դիրքորոշումը, որը, կարող եմ հեռանալ. բայց Աստված գիտի, որ մի բան է, ես երբեք չեմ անի, քանի որ ես ոչ մի երկչոտ, ինչպիսին դուք եք! CIA 666: Synnek1 - սկսել READING ՁԵՐ Աստվածաշունչը. --- ՊԱՏԱՍԽԱՆ --- սա իսկապես: արտակարգ, ամէն մարդ, որ ունակությունը կարողանում փոխել մեր կարծիքն է, եւ համոզմունքները, եւ այլն .. տարբերակը, որը դուք չեք կարող իրականացնել հրեշտակների համար. այստեղ, որովհետեւ Աստված մեզ հետ համբերատար մեղաւորներու! Սակայն, հետ, թե ինչ եք գրել? Այժմ Դուք կարող եք ջնջել բազմաթիվ Shit Սատանայի, ձեր հեռուստաընկերության .. հենց հիմա!
@ Թագավորը Սաուդյան Արաբիա --- ես ուզում անել: հաղթեց դեմ: ամբողջ աշխարհի համար, ինչ մի միայն Իսլամական Հանրապետության պարտադրել, ձեր sharia: Wahabi, Salafi սուննի է, բոլոր ժողովուրդների. Սակայն, ինչպես դուք կարող եք հույս ունենալ, լինել Satanist ավելի չար: ՀՀ Փարիսեցիները Illuminati համար սատանայական Talmud եւ Kabbalah, որ ԱՄՀ - ի, ինչպես նաեւ հույս է անել երկակի խաղը, ինչպես նաեւ `դեմ: Նրանց. Ինչ եք անում? է 3 - րդ: Աշխարհի միջուկային պատերազմի, սակայն. քո դեմ, եւ Իսրայելի դեմ, վերացնել: Islam ամբողջությամբ: AS: վերացվել: նացիզմ, ​​եւ դուք էլ քայքայվել է Իսրայելին, որովհետեւ Փարիսեցիները: Իհարկե, նրանք չեն ուզում գալ է ապրել մի անկյունում Ձեր անապատում. բայց դուք, դուք արել է, ինքներդ ձեզ, որ դաշնակիցը լինելու Satanists cannibals, որ նրանք `11-09, 322 Բուշը եւ 666 ROTHSCHILD է` չարություն: դեմ: The Christian վկայիցն, ամբողջ աշխարհում. հենց դրա համար? Աստծո, իմ Holy Allah. the ԿԱՅԱՑԱՎ դուրս մի շուն, ավելի թանկ է, քան Ձեր կյանքում.
666 Cannibal talmud ԱՄՀ - ahahahaha --- [Ճիշտ է, որ դուք են ահաբեկիչներին, ովքեր ունեն լիարժեք, ofAl Queda: Սիրիայի. իմ Channel: lorenzoAllah Մահդի Պաղեստին 1. էր "Green": 2. այն չի, երբեք չի պատժում. 3. դուք slanderers! 4. infact: Ես ոչ մի բողոք: never: իմ էջի Իմ մեկնաբանությունները, ինչպես միշտ, իմ պատվերով անել. ] Ծառայության աջակցություն YouTubeRe: [# 1152701041] Բարի լույս "lorenzoscarola,« Thank you for your email. Ձեր հաշիվը "lorenzoscarola» - ին: ինքնությունը: AS: Account խախտմամբ համայնքային ուղեցույցներով Ձեր հաշիվը. Այն փակվել է: Հիշեք, որ դուք չեք կարող մուտք other accounts: youtube, տիրապետումը կամ creating.10./11./2012 [Penalty 1] "David Duke Խաղաղություն եւ սեր Christmas ընդդեմ Hanukkah NWO ԱՄՀ WW Միջուկային Hate War "
ShalomGerusalemme հա pubblicato ՄԱԿ commento 1 giorno FA 666 Cannibal talmud ԱՄՀ - [այն sucks: 666 google ԱՄՀ այլմոլորակայիններ abductions: Project] .... Հեռացրել են խախտում: մեր պայմանների օգտագործման վրա 10./11./2012. [Penalty 2]: ["Horror sharia Dark կողմը Մուհամմադ մարգարեի shit pedophile killer սպանել ցեղասպանություն"] վերը ժամը :/ Watch? V = tSPP9Kt5VxY. Հեռացրել շնորհիվ, խախտում է մեր Պայմաններ եւ դրույթներ է: 10.11.2012 Ամսաթիվ (Այս ամսաթվից, դուք տրամադրել կեղծ է: - Եվ այնուամենայնիվ: Դա մինչեւ ձեւավորմանը իմ ալիքով.) Դուք խառնվել իմ կապուղիների lorenzoscarola, որ դուք արդեն փակվել է (մեկ տարի առաջ), Այս իմ մյուս ալիքով. բայց եթե ցանկանում եք փակել բոլոր ուղիները. Դուք կարող եք դա անել? բայց պետք է իմանալ դա: «Իսրայելի ոչնչացումը. եղել միայն ձեր մեղքով». Փաստորեն, ստեղծումը: Այս էլ. lorenzoAllah Մահդի Պաղեստինի է ձեւը: 18./set./2012 Գրանցման ամսաթիվ: Պաշտոն Երուսաղեմ: Իսրայել Երկիր
@ Google youtube, liars, մարդասպանները, հանցագործները 666 322 CIA MOSSAD FED ԵԿԲ ԱՄՀ --- բայց եթե դուք փակել իմ Channel: «lorenzoscarola" մեկ տարի առաջ, ինչպես եք կարողացել են հնարել, Այս ամսաթվից 10./11 ./2012, դուրս մի տեղ. liars, մարդասպաններին sacrificers երեխաների վրա զոհասեղանին Baal համար ոչնչացման Հույսի Իսրայելի. եք անում աշխարհում: 200,000 մարդկային զոհաբերություններ է զոհասեղանին Սատանան ամեն տարի cannibals! իմ: lorenzoAllah Պաղեստին Մահդի ասել է «Ես եմ արքան Universal: unius REI է, Աստծո արքայությունում YHWH, այսինքն Մահդի եւ արքայ Իսրայելը ասաց Տիրոջը. «Ամեն ոք, ով խոսում է խոսքը քո դեմ (unius REI), Ես գիտեմ, որ կդրվեն մահվան .... Քանի որ տարածում տեռոր ժողովրդի շրջանում եւ ամբարիշտ, եւ, միեւնույն ժամանակ, կարող է բարձրացվել: Հայաստանի ժողովուրդը լավ մարդ է, ամբողջ աշխարհում. "
ShalomGerusalemme հա pubblicato ՄԱԿ commento 1 giorno FA assassini bugiardi criminali, 666 322 ԿՀՎ MOSSAD FED FMI BCE MA, SE VOI avete chiuso IL Mio canale di "lorenzoscarola" ՄԱԿ - ի anno FA, արի, VOI avete potuto, inventare, questa տվյալների, դել 11.10 .2012, DAL nulla. bugiardi assassini: sacrificatori di bambini: sull'altare di Baal հաղորդագրություն LA distruzione della di Speranza Israele! VOI che ճակատագիրը Nel mondo: 200.000 sacrifici umani sull'altare di SaTaNa, ogni anno իմ: lorenzoAllah Մահդի Palestina ասել է «Ես եմ Universal արքան: Unius REI է, Աստծո արքայությունում JHWH, այսինքն, Մահդի եւ թագաւոր Իսրայելի, ասաց Տիրոջը. «Ամեն ոք, ով խոսում է խոսքը քո դեմ (Unius REI), ուստի այն կդրվի մահվան .... որովհետեւ տարածում տեռոր շրջանում ժողովրդի ամբարիշտ, եւ, միեւնույն ժամանակ, կարող է բարձրացվել: Հայաստանի ժողովուրդը լավ! "

ShalomGerusalemme հա pubblicato ՄԱԿ commento 1 giorno FA @ Obama: 666: 322: CIA MOSSAD, ԱՄՀ - ն: NWO murderess Satanist ֆրանկմասոն crimianale է Shit! Այս կերպ, դուք փակել: My Channel: Հայաստանում: lorenzoAllah Մահդի Պաղեստինում: տեղադրված է մի Մեկնաբանություն: 1 ժամ առաջ, երկու pénalité Ամսաթիվ ձեզ նույն օրը 11.10.2012 (սակայն, կեղծ ամսաթիվը). [Penalty 1] - ը 11.10.2012, + [Penalty 2] - ը 11.10.2012., Երբ իմ ալիք "lorenzoAllah Մահդի Պաղեստին», դեռ չի ստեղծվել: The 18/set/2012:? երիտասարդ մարդու արյունը: AT ALTAIR ձեր Սատանայի: Չեմ վնասել ձեր ուղեղի. [Այն sucks: 666 google ԱՄՀ այլմոլորակայիններ abductions: Project]
@ Օբաման քրեական CIA ԱՄՀ - ն 666 @ Google նացիստական ​​- անիմաստ է, որ դուք ձեր դեմ slanders me! քանի որ ես գնամ, ժամը տեխնիկ, որ նա փոխարինել է իմ DVD նվագարկիչ, առանց որեւէ արդյունք, որը, թե ինչու է խնդիրն այն է, որ դուք իմ tampered bios., վերցնել վերահսկողության տակ իմ համակարգչի? Ես չէի ցանկանում է ուղարկել համակարգիչը մասնագիտացված կենտրոն, միայն այն պատճառով, որ համակարգիչը շատ էժան, 400 եվրո, մոտ. որովհետեւ դուք կասեցված: "lorenzoAllah Մահդի Պաղեստին արդեն տեղադրված է Մեկնաբանություն: 1 ժամ առաջ»: Միգուցե դուք ցանկանում աղոթել բացառապես մոր հետ Հիսուսի. Գուցե Ձեզ անհրաժեշտ է մի հրաշք գործել. Ես հավատում եմ, որ դուք պետք է անեք է լվանում: սուրբ ջրի համար, ինչպես Դուք եք դառնալ Satanists հանցագործները ԱՄՀ.
@ ՕԲԱՄԱՆ Nazi! --- 666 WARNING Google CIA ԱՄՀ - դադարեցրել է: my: YouTube ալիքը [lorenzoAllah Մահդի Պաղեստին: է posted a comment 33 րոպե առաջ | LOL. եւ քանի որ տարան, որ հեռակառավարման. իմ համակարգչի, մեկ տարի առաջ. նրանք գիտեն, շատ լավ է, որ ես, սա բացարձակապես ծիծաղելի գործունեությունը, ըստ էության, Google-ի էլ սա իմ դեմ, միայն ծածկել են իրենց ոճրագործությունը եւ նրանց մեղսակից: Windows, սա լուրջ չարաշահումները, քանի որ, Ես unius REI, որ, ես չեմ կարող ստել.
[] ԶԳՈՒՇԱՑՈՒՄ: my: lorenzoAllah Մահդի Պաղեստին է posted a comment 13 րոպե առաջ / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feed. ֆիլտրում = 1: կասեցվել է, 666 Ըստ Google-ի []. CIA: 666: ԱՄՀ, ի վերջո: 12 ամիս առաջ, CIA, 666, google, նրանք tampered հետ, իմ "" bios "" եւ, հետեւաբար, կարող եմ օգտագործել իմ DVD նվագարկիչ, որը նրանք marked: երկար պարանի հատուկ ծածկագրեր, այդ պատճառով էլ, երեկ եմ գնել CD նվագարկիչ, արտաքին USB պորտին, իհարկե, որպեսզի թարմացնել bios միջոցով autorun CD, արտադրողի, այսինքն `Packard. Մանրամասն Սայլակ fatto che, I hate Պատուհաններ իր քաղաքականության տնտեսական վաշխառություն, եւ ես որոշեցի, ըստ էության, ոչ թե օգտագործել է իր օպերացիոն համակարգը. բայց սա ճշմարտություն է, որ թույլ չի տալիս, որ իմ համակարգիչը վերսկսել արտաքին ԶԼՄ - ների, ինչպես նաեւ USB սկավառակների,
ShalomGerusalemme հա pubblicato ՄԱԿ commento 1 giorno FA [] ԶԳՈՒՇԱՑՈՒՄ: my: / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feed? ֆիլտրում = 1: կասեցվել է, 666 Ըստ Google-ի []. The CIA: 666: ԱՄՀ - տարան Հեռակառավարման իմ համակարգչից, եւ կանխում է `ինձ, որ ես կարող եմ վերբեռնել, video, մասին, որ տեսությունը: creationists գիտնականների ... Ի դեպ, այդ 12 partitions եւ հարակից: 12 Օպերացիոն համակարգեր: On my laptop? նրանք ոչնչացվել: openSuse, եւ կանխում ուրիշներին 11 Օպերացիոն համակարգեր, եւ Ubuntu, դուք կարող եք տեսնել լրացուցիչ սարքեր, եւ նույնիսկ կարող է տեսնել եւ մուտք գործել atto այլ օպերացիոն համակարգերի նույն կոշտ սկավառակի
«LorenzoAllah Մահդի Պաղեստին» - ը տեղադրել է Մեկնաբանություն: 12 ժամ առաջ «hallelujah: is Jewish գովքը" - ՊԱՏԱՍԽԱՆ - LOL. Այս կերպ. Զրպարտության համար Google-ի կողմից, որ ասում էի, ես որոշ պատժամիջոցներ, բայց, փոխարենը դա չի համապատասխանում իրականությանը. LOL. Ես արդեն կորցրել ՍՈՒՅՆ Channel: / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg "lorenzoAllah Մահդի Պաղեստին» - ն փակվել է, ուստի, ըստ tonight? Ես կորցնում են շատ, շատ: Նաեւ այս ալիքը ինչու, հրեական Illuminati 666 IFM FED ԵԿԲ NWO. նրանք վախենում են, որ կաթոլիկ թագաւորին. նրանք վախենում են, որ կաթոլիկ թագաւորին.
synne 666 kkk Nazi CIA ԱՄՀ --- կարծում եք, որ ես կորցրել եմ հարգանք, եւ բոլոր Satanists, եւ նրանց, եղբայր Masons, այսինքն, բոլոր երեխաների ժողովարաններում Սատանայի, որը ԱՄՀ - ի (IL Fondo monetario internazionale ,), հիմա, հիմա, որ ես բացահայտել եմ բոլորին, որ ես պետք է, ցանկացած գերբնական ուժ, որ կարողանա ինչ - որ մեկին վիրավորել. Տեսաք, թե ինչպես էի լավ է համոզիչ, ինչպես նաեւ, ես, մի ​​բան, որ, գոյություն չունի. LOL. Սակայն, այն պետք է ճանաչվի: Դուք ավելի մարդկային, քանի որ դուք հանդիպել me!
1 .. 2. @ 666 ԱՄՀ ROTHSCHILD - սա վերջն է խաղի. Ես երկու վարձակալներին (բայց, ինչպես նախորդ վարձակալը, որ նա գրեթե քանդված բնակարանը: Ես էլ դնում են, կորցնում: 2000 € համար անհրաժեշտ թույալտվություն: վտարման), որը, քանի որ ճգնաժամի պայմաններում նրանք չեն կարող վճարել ինձ Վարձակալության. Եւ ես, որ «Տեղական արդյունաբերական« բարձր: 4 մ ծածկված տրավերտինի, կենտրոնական տարածքում, Բարի, ինչը կարող է նաեւ «եկամտաբերությունը` ՌԵՆՏ »համար: 2000 € per month, բայց 5 տարի է, որ ես չեմ կարողանում, ինչպես վարձակալել այն, թե նույնիսկ կես գնով! Սակայն, կարող եմ ասել, որ այս բաները Բանկի "UniCredit« Ուր ես հիփոթեքային: 220.000 €, որ 25 տարվա ընթացքում դարձել են ավելի քան 500.000, իսկ ամսական վճարելով գրեթե մեկ ամսվա ընթացքում 1300. KingxKingdom2 հա pubblicato ՄԱԿ commento 17 Ore FA
2 .. 2. @ 666 ԱՄՀ ROTHSCHILD, ինչպես դուք կարող եք վճարել հիփոթեքային այս իրավիճակում. Սա է ճշմարտությունը: գիտնականը Giacinto Auriti, ասել է արժեքի: 270% - ը, ձեր գումարը (ստեղծեց ոչնչից) եւ հարաբերական հարկերի եւ պետական ​​պարտքի. Փաստորեն, մենք, բոլոր ժողովուրդները, մենք չենք կարող ունենալ, այլեւս ապագա, այդ պատճառով, ոչ թե կորցնելու: Ձեր հոսանքի աշխարհով մեկ, դուք ստիպված են լինում: սպանել բոլոր ժողովուրդներին, եւ ոչնչացնել Իսրայելը, նույնպես ընթացքում: Այս անխուսափելի: 3 ° միջուկային համաշխարհային պատերազմի! KingxKingdom2 հա pubblicato ՄԱԿ commento 17 Ore FA
1 .. 4 .. @ Արքա Սաուդյան Արաբիա - ի խոսքերից Նայել գրառումը. Ես գիտեմ, որ, քանի որ դուք լսել, որ ես դարձել ձեր որդին է օրենքով, (ի դեպ, մենք մահմեդականները կարող են ունենալ մեկից ավելի կին, սակայն, LOL. Հուսով եմ, որ սա իմ կին, նա պետք է ոչ պակաս, քան ինը տարեկան .. LOL. եւս, քանի որ, ինչպես մեզ կաթոլիկների, շատերն ասում են (հանցագործության համար աբսուրդ եւ ինքնակառավարման պարտության է, որ Վատիկանը չի: դեմ: Մարդու իրավունքների ապրում: Մի պետության մեջ հուսահատության, դեմ, շատ լավագույն, եւ նրա նախարարները), որը, մենք pedophiles. ecc .. LOL.), Ես գիտեմ, որ. դուք լրջորեն հավատարիմ է `իմ, դառնալ ինձ թագավոր Իսրայելի. Բայց, ես հոգեւոր մարդ է, ես ատում, Power, գերազանցությամբ, եւ այլն .. Ատում եմ, որ այս աշխարհը չի կարող տալ, այսինքն, բոլոր անօգուտ եւ կեղծ .. եւ քանի որ ես արդեն երկնային վայրերում, ինչպիսիք unius REI? Այնպես որ, իմ հանձնառություն է անել ամեն ինչ, կանխելու համար այս ճանաչումը բոլոր կառավարությունների. Բայց, ցավոք, եթե դա չի պատահել: դուք կորցնում եք Ձեր ամբողջ կյանքը
2 .. 4 .. @ Արքա Սաուդյան Արաբիա - Դուք գիտեք, թե ինչ ասել է նա: St Francis եւ Assisi, ժամը Սուլթանի. Յուրաքանչյուրը գիտի դա, իսկապես, - ես գիտեմ. 1. Muhammad ամենամեծ `դավաճան Աստծուն, եւ նա գիտեր, գնալու է դժոխք, ըստ էության, որեւէ մեկը. Մեզանից մի Աստծո կողմից տրվող հայտնությունը (Quran), ապա տեղադրել: գրավոր անմիջապես այդ հրապարակումները կանխելու ցանկացած ձեւ, մանիպուլյացիա, թե կոռուպցիայի կամ մոռացկոտություն, ապագան Ղուրան. Նաեւ այն պատճառով, որ դա է: Շատ տարիներ են սովորել ամբողջ Ղուրանի անգիր, բայց եթե դա չէ, չի գրել, ժամը մեկ անգամ, արագ, միեւնույն ժամանակ, եւ այլն. ecc ... Մոռացել եք օգտագործողի անունը ինչպես, սովորեք Quran հիշատակի, որ գոյություն չունի. Դա անհնար է. 2. մենք բոլորս գիտենք, որ վերաբերմունքը Սատանայի է տեղում Աստծո, նույնիսկ եթե դա անել լավ. Սատանան ցանկանում է, որ թույլ է Աստված, բարիք. Ահա թե ինչու է այն տրամաբանությունը, որ Qur'an կան առատ աստվածային խոսքերը, քանի որ Սատանան, նա գիտի, թե ինչ է Աստված, եւ կարծում է, որ ցանկանում and love!
3 .. 4 .. @ Արքա Սաուդյան Արաբիա - 3. Սակայն առավել սենսացիոն մեղադրանքները Muhammad, այն է, որ Աստված, չի սկսվել, մի սրբազան գործը անձամբ Աբրահամի, Մելքիսեդեկյան, Նոյի, Մովսէսի եւ բոլոր մարգարէները, այսինքն, հազարավոր մարդիկ ... Սուրբ (Եւ մենք կարող ենք արդարացիորեն ասել նրանց, որ նրանք եղել են մահմեդականներ, է սա, սա ճշմարտություն է, ավելի կարեւոր է, որ առկա են բոլոր մուսուլմանների indoctrinated, խաբված ու անգրագետ ֆանատիկոսները) կնքելու հայտնությունը, ինչպես հրեշտակ, դա ինչու, Muhammad: Նա միշտ հայտնի է, որ հրեշտակ էր, Սատանան իրեն. Քանի որ Սատանան ատում Հիսուս Քրիստոսին, եւ ճշմարիտ քրիստոնյաներ. Սակայն, քանի որ 90% - ը քրիստոնյաներ են, կեղծաւորներուն, շատ ավելի կեղծավոր է,%, եւ յուրաքանչյուր այլ կրոնի, - ես չեմ ուզում վնասել իսլամ, բարձրացնել թիվը կեղծաւորներուն: աշխարհում, բայց ես ուզում եմ, որպեսզի սրբագործել իսլամ , ինքը հետ է, հանել է այն, վերահսկել Isalm է, մութ է, Illuminati, ձեր ընտանիքի սատանայական Wahhabi Salafists,
KingxKingdom2 հա pubblicato ՄԱԿ commento 17 Ore FA 4.4 .. @ Արքա Սաուդյան Արաբիան, որ դուք, որպես Illuminati Փարիսեցիների արգելափակել Off բոլոր դեպի դժոխք. Ինչու Աստված չի կարող ունենալ որեւէ առնչություն չի սպանությունների եւ ձեր կրոնը Shit, եւ բացի այդ, դուք չունեք որեւէ հարաբերություն: Աստծո հետ, եւ դուք չգիտեք, թե Աստված անձամբ է պարզապես այն պատճառով, որ դուք են միայն առավել վտանգավոր են, exterminators զանգված ողջ մարդկության պատմության. C.S.P.B. Դժվար կացություն Sancti Patris Benedecti, CSSMLCrux Sacred նստել Mihi Lux, Holy.NDSMD Մի նստել mihi dux Draco, V.R.S. կորի Սատանան, Ընտանիքի հեռու Սատանային. N.S.M.V. Not Suade Mihi Վանա, S.M.Q.L. Sunt Mala Quae Libas, I.V.B. Ipsa Venena Bibas, Խմեք Ձեր թունավոր: կողմից ինքներդ! Amen Հիսուս անվան
ShalomGerusalemme posted a Մեկնաբանություն: 12 ժամ առաջ @ թագավոր Սաուդյան Արաբիա --- ես ուզում հաղթում դեմ: ամբողջ աշխարհի համար մեկ անել: Միայն: Իսլամական Հանրապետության պարտադրել, ձեր sharia: Wahabi, Salafi սուննի, ընդդեմ բոլոր ժողովուրդների. Սակայն, ինչպես դուք կարող եք հույս ունենալ, լինել չար Satanist շատ ավելի է, Illuminati Փարիսեցիների համար սատանայական Talmud եւ Kabbalah, որ ԱՄՀ - ի, ինչպես նաեւ հույս է անել երկակի խաղը, ինչպես նաեւ `դեմ: Նրանց. Ինչ եք անում? է 3 - րդ համաշխարհային միջուկային պատերազմի, սակայն. քո դեմ, եւ Իսրայելի դեմ, վերացնել: Islam ամբողջությամբ: AS: վերացվել: նացիզմ, ​​եւ դուք նույնպես disintegrated Իսրայել, որովհետեւ Փարիսեցիները: Իհարկե, նրանք չեն ուզում գալ է ապրել մի անկյունում Ձեր անապատում. բայց դուք, դուք արել է, ինքներդ ձեզ, որ դաշնակիցը լինելու Satanists cannibals, որ նրանք `11-09, 322 Բուշը եւ 666 ROTHSCHILD է` չարություն: դեմ: The Christian վկայիցն, ամբողջ աշխարհում. հենց դրա համար? Աստծո, իմ Holy Allah. ի ԿԱՅԱՑԱՎ դուրս մի շուն, ավելի թանկ է, քան Ձեր կյանքում.
@ Bildenberg, Իսրայել, եռակողմ, Մերձավոր Արեւելքի հրեական մասոնական lodges, կառավարությունները, freemasonry, որմնադրությանը, քաղաքական գործիչների, հրեական լոբբին, AIPAC, FED ԵԿԲ, ԱՄՀ, Freemasonry, կորպորացիաները, 322, 666, բազմազգ --- ձեզ դավաճանել: Սահմանադրությունը, եւ դուք 've got: դրամական ինքնիշխանությունը: Հանրապետության քո ժողովրդի - ին, միջազգային հրեական բանկիրների, կամ: Illuminati է Լյուցիֆերը, սկսած: Like you! Իհարկե, մինչեւ որ նրանք, ովքեր մահացել էին միայն այն մարդիկ, երրորդ եւ չորրորդ աշխարհում, - համակարգը հայտնվեց լավ ձեզ համար. Սակայն, դա կլինի լավ է: Այսօր, հենց հիմա: Այդուհանդերձ, որ ձեր ժամանակը ê? քանի որ դուք չեք կարող անել վճարում: 270% արժեքը փողի: AT ձեր մարդկանց (գիտնական Giacinto Auriti): «Հետո, ինչպես ասում են,« Այդ մարդիկ այս ճանապարհով: Ինչպես նա կարող է ավելի շատ ունեն: ապագա? «Դե, մենք ունենք մի հեղափոխություն, ապա ավելի լավ է, նրանց սպանել բոլոր միջոցով է, որ գլոբալ միջուկային պատերազմի, dickheads dickheads dickheads dickheads dickheads
CIA 666: Synnek1 posted a comment 7 ժամ առաջ: Անհրաժեշտ ԴԱԴԱՐԵՑՆԵԼ Playing Video խաղերը Bullshit! Goddamned եւ սկսել READING ՁԵՐ Աստվածաշունչը. --- ՊԱՏԱՍԽԱՆ --- սա իսկապես: արտակարգ, ամէն մարդ, որ ունակությունը կարողանում փոխել մեր կարծիքն է, եւ համոզմունքները, եւ այլն .. տարբերակը, որը դուք չեք կարող իրականացնել հրեշտակների համար. այստեղ, որովհետեւ Աստված մեզ հետ համբերատար մեղաւորներու! Սակայն, հետ, թե ինչ եք գրել? Այժմ Դուք կարող եք ջնջել բազմաթիվ Shit Սատանայի, ձեր հեռուստաընկերության .. հենց հիմա!
[Sharia World: Saudi իմպերիալիզմը] բժիշկ ընկերն է ականի. նա մի մարդ, որ տեղյակ է, միջազգային քաղաքական երեւույթ է, նա վստահ է, որ քրիստոնեությունը պետք է ամբողջությամբ smothered! Հետեւաբար, նա նայում, նաեւ, ինչը իսլամը, որը գալիս է մեզ ազատագրել ամենաթողության եւ անբարոյականություն. քանի որ հնարավորություն չկա կատարելու, արեւմտահայերեն, որը չափավոր իսլամի .. հենց միայն, կեղծ փաստարկներ, որ է, մարտավարությունն է (իսլամական) սահմանում, / լարված միայն խաբել. քանի որ իրական դեմքը Իսլամի is violent ու անհանդուրժողականությունների, եւ դա չի կարող փոխել.
Yeevooihon posted մեկնաբանություն 3 օր առաջ օրհնի ձեզ. Ես այդ ուղիներով այլեւս. Goodbye եւ ունեն օրհնեց օրը ընկերս. Ես գիտեմ, թե ով եք դուք (--- Պատասխան -> չափազանց լարված է քո աշխատանքը, այստեղ, համար, չի լինի, այստեղ նույնպես չարիք է, որը եղել է էվոլյուցիան ձեր հեռուստաընկերության վերջին տարիներին, որպեսզի հավատալ միայն մեկ խոսք, թե ինչ եք ասում: Ինչպես եք սպանել իմ ընկերն Yeevooihon Երբ Yeevooihon նա բարեկամ ShalomGerusalemme.


وقد نشر موقع يوتيوب 666 جوجل، Synnek1 CIA، تعليق: 6 ساعات مضت: بسم ربنا: أنا آمرك: إيقاف الهراء الخاص بك! --- جواب - على حد سواء لفهم بيننا، في نهاية المطاف بلدي البلطجة؟ هي مشكلتك، وهذا هو، وهي مشكلة من يوتيوب، لأنه، مشكلتي ليست سوى للدفاع عن الابرياء في كل ركن من أركان العالم! إذا كان أوباما يخشى أن يدافع عن نفسه ضد لي؟ هذا هو مشكلته، وليس لك! أما بالنسبة لكم، كنت سيئا بما فيه الكفاية، وقطعة من القرف، للحصول على التعاقد: مجرم، مثل: "غاري كوبر"، لأن هذا هو البلطجة الخاص ضدي! [[KullDarothic هكتار pubblicato الأمم المتحدة commento 1 جيورنو كرة القدم BANG الأبله يعتقد انه يتحدث إلى العالم]!] Synnek1 نشر تعليق 5 ساعات منذ الإبلاغ عن الرسائل غير المرغوب فيها الخط الفاصل عزيزي ري: ما رأيك في الكنيسة "الله "-؟ جواب -؟ إن لم يكن وارتكبوا جرائم خطيرة، وأنا لا تتداخل، ضد والأديان أو الحكومات! HolyJHWHsanto هكتار pubblicato الأمم المتحدة commento 9 allelujah خام كرة القدم
@ IHateNEWLAYOUT - وللأسف، فإن البلهاء هي مستعرضة لجميع الأديان، وإلى جميع الأمم، ولهذا السبب، كنت في أمريكا، لديك: بني غامق فشل CIA وطي، قابيل صندوق النقد الدولي 666 darotic الرحم التشنج التشنج "، و، ونحن في إيطاليا، لدينا: للأسف: الجارديان من الجنون الذي جعل يجدف:! الروح القدس، ولكن لأنه لم يفهم ما يلي:؟! دون قوة الروح القدس لا أحد في العالم يستطيع القيام بعمل جيد هنا هو أن يمكن أن الروح القدس لا يرسل نفسه، إلى الجحيم purtroppo، GLI idioti سونو trasversali، وهو tutte جنيه religioni عصام tutte جنيه nazioni، ECCO بيرش، أصوات العراق في أمريكا، avete أصوات العراق:! وطي الظلام تفشل، قابيل 666 تيك تيك darotic الرحم "، ه أمة الإسلام في إيطاليا، أمة الإسلام abbiamo: purtroppo: IL Custode ديلا Follia! colui تشي bestemmia كنترول: لو سبيريتو سانتو، soltanto: بيرش لوي غير هكتار كابيتو، تشي: لا SENZA بوتنزا ديلو سبيريتو سانتو، nessuno، في TUTTO IL موندو، potrebbe أجرة UNA BUONA azione؟! ECCO بيرش لو سبيريتو سانتو غير potrebbe mandare all'inferno حد ذاته stesso!
@ الرئيس أوباما - إذا كان كل التهم، ضد "Rubashkin شولوم" صحيحة؟ هذا الرجل لا يستحق أكثر من عشر سنوات في السجن، وذلك لأن: هذا هو جريمته الأولى، يحق له الحصول على خصم 3/1: من عقوبته، ونظرا لأنه ليس شخصا خطيرا على المجتمع: يمكن أن خدمة عقوبته من السجن: في محطة للشرطة البلدية: أو والشرطة أخرى، ما يلي: أنه أقرب إلى منزله. يستطيع الحصول أقاربه، في أي وقت، ولها حق التمتع سبعة أيام قبالة في غضون شهر، وذلك لمتابعة التعليم: من 10 أطفال له! هذا هو: ما يلي: لقد جعلت له، ويعلم الجميع: أن كل رؤساء الجمهورية والعالم، لديها صلاحيات في مجال تطبيقات: الأحكام .. بحيث، إذا كنت غير مشغول معي؟ ولا أنا: أنا مشغول تعقد مع: لكم ذلك ما يلي:! أنها ليست جيدة، التي تقوم بها شخصية بيلاطس البنطي، في هذه المناسبة ... من "rrmbgpym"
[رسالة مفتوحة إلى أوباما الرقيق صندوق النقد الدولي النازي: حالة: RUBashkin شولوم] في الواقع، لم يعاقب هذا الرجل، لأنه كان: مقاول، غير صحيحة، ولكن تم معاقبتهم فقط لأنه هو يهودي: منظمة الصحة العالمية، نفسه، وقال انه يجب لا احتيال، والمصارف، التي هي غير مرئية من أصنامكم الفريسيين المتنورين: عبادة البعل: من البومة إلهك في بستان البوهيمي. Rnlightened هم سادة الخاص، في عصرنا، وأنه، فقط، لديهم رخصة للقتل: الشعب وسرقة: حتى الاختناق: في هذا الركود: مع والعملة الاصطناعي من الديون التي لم يكن بها، لم ينشأ قط ، أو فكر في وضع Costitutional، أنه إذا، إذن، كنت شخص نزيه؟ أيضا، هل قتل yoursef: كيف أن الذي قتل كيندي: لجعل الأمر التنفيذي: 11110. ولكن هذه هي الحقيقة: كنت، مثل كل politici، بعت روحك للشيطان، للا إبادة، شعوب! من [rrmbgpym]
[رسالة مفتوحة إلى أوباما: حول قضية: شولوم RUbashkin] هو الحق، أن أرباب العمل يجب أن يدفع، والضرائب، ويجب أن يكون صحيحا أيضا، ولكن، إذا رجال الأعمال: وخدعوا والسرقة، ثم يمكنك الحفاظ على صاحبة المشروع: بنفس الطريقة: كيف،: تدعون البنوك؟ ولكن، بعد ذلك، جعل جميع البنوك المحاسبة كاذبة (قانونيا): لماذا، عندما خلق المال: من لا شيء: كل من: لتضفي: الرهن العقاري أو: أنها تعطي المال للدولة، ووضعها: في العجز الميزانية (المال خلق من لا شيء): ثم: أنها غير شريفة، لأنها تجعل الفشل وهمية! على النحو التالي: لك أن تكون أيضا: متواطئ من اللصوص، والمصرفيين، وآخر لص معهم؟ لا، أنت لا تحمي أصحاب المشاريع خدع! ثم، لماذا ينبغي أن تأخذ الضرائب من لهم؟ .. أن تكون لك، والمحتال الأول! في الواقع، ورجال الأعمال لدينا هي الشهداء والأبطال، لأنه، كما يقولون على أكتافهم المجتمع كله!
أوباما ميسون @ خادم صندوق النقد الدولي 666: صديقي العزيز - لفهم، هذه القصة معقدة: من [Rubashkin شولوم] سألت تفسيرات: في الروح القدس! ومع ذلك، ما يلي: هذه الحالة المحكمة، يقفز فورا الى العيون من كل شيء، هو الجملة: إدانة، إلى 28 عاما، في الواقع، في هذه الحالة، aquivale إلى الجملة إلى السجن مدى الحياة، وأنه من عقوبة الشاذ، أن وفرضت على هذا اليهودي: رجل سلام: في جريمة لأول مرة! هذا الحكم: أنه لا يتناسب على الإطلاق، على الرغم من ومقارنة، مع أحداث مماثلة! @ إيما مولر أي: UtherDarothic: رحم الشيطان CIA صندوق النقد الدولي 666، الكلبة من العاهرة .. الذين هل تعتقد؟ سيكون لي 28 سنة في السجن: من [Rubashkin شولوم:] ووضعها: عليك!
الرئيس أوباما: انتخاب: مع المال: صندوق النقد الدولي FED 666: منظمة الصحة العالمية، ثم، مرة أخرى، لأنها جميعا المال، أنه قد سرقت من الشعب الأمريكي: على أي حال، من خلال رسوم سك العملات المصرفية --- صحيح ما يلي: في سره الشيطانية التلمود (الذي فقط KAKAM الفريسيين: Illuminat، وأنا لا يمكن قراءة): روتشيلد النازية الجد، كتب:؟ "كل اليهود، الذين فقدوا الأب الأنساب الخاصة بهم، هم أيضا أصبحت والأغيار ( الحيوانات على شكل الإنسان)، وبالتالي، يجب أن أبيد كل ما من خلال Shaoh: في:!! في حلقة دوريا وضع لا لا له هو الخطأ اليهود هم البشر، مثل أي شخص آخر، و، أن هذا هو ؟ جدا، بالتأكيد، ويمكن أن أشهد صديقي:! "rrmbgpym" للحصول على معلومات.
أوباما ميسون @ خادم صندوق النقد الدولي 666: صديقي العزيز - لفهم، هذه القصة معقدة: من [Rubashkin شولوم] سألت تفسيرات: في الروح القدس! ومع ذلك، ما يلي: هذه الحالة المحكمة، يقفز فورا الى العيون من كل شيء، هو الجملة: إدانة، إلى 28 عاما، في الواقع، في هذه الحالة، aquivale إلى الجملة إلى السجن مدى الحياة، وأنه من عقوبة غير طبيعية، وهذا هو تم فرضها على هذا اليهودي: رجل سلام: في جريمة لأول مرة! هذا الحكم: أنه لا يتناسب على الإطلاق، على الرغم من ومقارنة، مع أحداث مماثلة!
1_4. @ OBAMA [رسالة مفتوحة] العقوبة المثالية: POLICY حكم: 666 صندوق النقد الدولي: ضد يهودي: هو: انقلاب: ضد المؤسسات لدينا [شولوم Rubashkin:]. المحكمة العليا ترفض استئناف: من القضية Rubashkin. المحكمة العليا الأميركية: انخفض رسميا لسماع نداء على إدانة Agriprocessors السابق: تنفيذي: شولوم Rubashkin. AAFont SizeBy هناء ليفي جوليان. أول نشر: 2012/10/11، 1:58 PM. شولوم Rubashkin: و، 10 أولاده. العدالة للشولوم، المحكمة العليا الامريكية: الاسبوع الماضي: رفض رسميا لسماع نداء: على الاقتناع: من السابق التنفيذي Agriprocessors: شولوم Rubashkin. قرار صدمت في مختلف أنحاء العالم الجالية اليهودية الأرثوذكسية، والتي تم تقديم التماس: للنداء: لعدة أشهر. وأدين Rubashkin (52 عاما) في عام 2009: على 86: تهمة سوء السلوك المالي: وحكمت: إلى 27 عاما في السجن.
2_4. @ OBAMA [رسالة مفتوحة] العقوبة المثالية: POLICY حكم: 666 صندوق النقد الدولي: ضد يهودي: هو: انقلاب: ضد المؤسسات لدينا [شولوم Rubashkin:]. في طلبه: إلى المحكمة العليا والمحامين Rubashkin البائع: أعلنت الجملة الطويلة: انتهاك القوانين الاتحادية الحكم: لأول مرة غير العنيفة: الجاني وقد تم استجواب من قبل السلطات القانونية تماما عديدة: إدانة الذين يقولون ان القاضي في القضية، ليندا ريد العدل، كان ينبغي أن تنحى نفسها: نظرا لتضارب المصالح. وكان ريد اجتمع مع المحققين للتخطيط التفاصيل اللوجستية لالهجرة: غارة على مصنع التعبئة اللحوم قبل النظر في القضية: في المحكمة. وقال انه "شعر بحزن عميق" بسبب رفض المحكمة العليا للاستماع إلى الاستئناف: Agudath إسرائيل من أمريكا. "لقد aised أسئلة خطيرة تتعلق بعدالة الأساسية: من محاكمته والحكم عليه، وكان يستحق بالتأكيد: جلسة استماع كاملة من المحكمة العليا لأمتنا"، وقالت المنظمة في بيانها.
3_4. @ OBAMA [رسالة مفتوحة] العقوبة المثالية: POLICY حكم: 666 صندوق النقد الدولي: ضد يهودي: هو: انقلاب: ضد المؤسسات لدينا [شولوم Rubashkin:]. "ومن الجدير بالذكر أن مجموعة واسعة ومتميزة من الباحثين القانونيين والخبراء أعلنوا: حالة أن يكون إساءة تطبيق أحكام العدالة على هذا النحو، القضاة بددوا أسف:. فرصة للخطأ حق الرهيبة" كان الحال تركيز الانتباه الحاد الليزر: في العالم اليهودي الأرثوذكسي، مع حملة لجمع التبرعات الجارية لتغطية الرسوم القانونية التي تراكمت. فقد تحدث قادة ضد غير عادية: المجتمع اليهودية وغيرها من وقاسية بشكل مفرط Rubashkin الجملة الواردة، في حين لا يدافع ارتكاب أي مخالفات: ان: قد يكون حدث. ردا: إلى حكم المحكمة العليا، كتب Rubashkin نفسه من السجن إلى عائلته،
4_4. @ OBAMA [رسالة مفتوحة] العقوبة المثالية: POLICY حكم: 666 صندوق النقد الدولي: ضد يهودي: هو: انقلاب: ضد: لدينا مؤسسات [شولوم Rubashkin:]. "ما هو واضح ومؤكد هو أن هاشم سوف ترسل مساعدته بسرعة جدا وأحضر لي منزل لك لدينا bitachon (الإيمان) في هاشم: في عصرنا من ضرورة"، كما كتب، مضيفا أن الحقيقية، والثقة العميقة في واحد أعلاه يعني قبول طرقه بغض النظر عن مدى صعوبة الظروف قد تظهر. "أن تكون في أيد كلمة المدير العام للهو فقط: اليدين أريد أن أكون في وهاشم وإخراجي من الحفرة وأنا في وأحضر لي: المنزل على الفور"، كما كتب. - جواب - التوبيخ، والروح، والكرسي، والماسونية و: نظام النفاق: من القرف: الأيديولوجية الشيطانية على أساس والعملية 666 صندوق النقد الدولي: البنوك رسوم سك العملات!
المجرمين والخونة! جميع Bildenberg: المحافل الماسونية و: القرف! [هذا هو: الانقلاب الماسوني: من الديمقراطيات الزائفة في كل من الضفة رسوم سك العملات: هذا هو، وغامض النظام، ما يلي: ترعب كل اليهود .. قال الله لي: "أنت سراح شعبي اليهودي، وانه هو أسير الفريسيين عبدة الشيطان، 666 صندوق النقد الدولي!" .. أميرال في البحرية في إيطاليا، ويأخذ راتبا: الراتب الشهري: تقريبا: 360،000 € (شهريا)! إذا 2000 شخص: حوالي (في مواقف: ذات الصلة استراتيجيا، لمؤسساتنا)، في ايطاليا، واتخاذ الرواتب: والمعاشات: أن يتجاوز: 100،000 €: اليورو: في الشهر فقط؟ هذه هي طريقة واحدة: في إفساد: المؤسسات: والقيام الإبادة الجماعية! هذا هو السبب، والسياسة لدينا، وقادتنا: مجرمون، أن عملهم ضد: الدستور، والمعارضون: سيادة الشعب!
[IL mistero: دي الخط الفاصل REI] ولكن، كما هو الطاقة: الميتافيزيقا والذي يعيش في داخلي؟ كيف، مع ما أثر يا سيليست المملكة، وسوف تكون على أوامري؟ ما قررت أن تفعل؟ هذا هو عذاب: صندوق النقد الدولي: 666 روتشيلد، و 322 بوش: في الأيام الأخيرة .. للأسباب التالية: وهي: أيضا: الذكية! إذا لم يكن غضبي استرضائه، ويمكن أن تدمر كل شيء .. ولكن، وهذا هو ما، يمكن أن يتجلى الدمار؟ هذا هو السؤال الذي آخر، كلها عبدة الشيطان الانتظار لمعرفة!
666 CIA؛ رحم احمق القرف Darothic أيضا - أرى أن كنت قد فكرت عدة مرات حول، لماذا صاحب العمل الخاص بك: الشيطانية الدولية والمؤسسية، أي CIA: synnek1، وقال انه يخشى ويحترم لي، في نفس الوقت! ولكن، وهذا هو مشكلتك، وذلك لأن Synnek1، ذكية جدا، ولكن، بالنسبة لك، ليست كذلك! سلطتي هي هيئة في الأماكن السماوية: إلى الأبد الأبدية! أنا أقوى رجل في ملكوت الله! هذا هو موقفي! فقط أنا نفسي لا أستطيع إزالة موقفي، وهذا هو، ويمكنني أن يستقيل! ولكن، الله وحده يعلم، وهذا هو شيء، وأنا لن تفعل، لأنه، أنا لست جبانا مثلك! CIA 666: Synnek1 - البدء في قراءة الكتاب المقدس! --- ANSWER --- هذا هو حقا: غير عادية، في كل رجل، وهذا هو قدرة القدرة على تغيير آرائنا، والمعتقدات، وما إلى ذلك .. الخيار، والتي يمكنك أن تمارس لالملائكة! هنا، لأن الله هو المريض معنا الخطاة! ومع ذلك، تمشيا مع ما كتبته؟ الآن، سوف تقوم بحذف الكثير من القرف من الشيطان، من قناتك .. فقط الآن!
@ المملكة العربية السعودية الملك --- تريد القيام به: فاز المعارضون: في جميع أنحاء العالم، للا احد: فقط: الجمهورية الاسلامية لفرض الشريعة الخاص بك: الوهابية، السلفية السنية، لجميع الشعوب! ولكن، كما يمكنك الأمل، ليكون أكثر شيطانية شريرة: من الفريسيين المتنورين، لالتلمود الشيطاني والكابالا، لصندوق النقد الدولي، لنأمل أن تفعل لعبة مزدوجة، وكذلك: ضد: منهم؟ ماذا تفعل؟ هو 3rd: الحرب النووية العالمية، ولكن: ضدك، وضد إسرائيل، للقضاء على الإسلام تماما: على النحو التالي: تم حذف: النازية، وكنت، أيضا، تتفكك إسرائيل: لأن الفريسيين: بالتأكيد: أنهم لا يريدون العودة للعيش في زاوية من الصحراء لديك! لكنك، كنت قد قدمت، من نفسك، وحليف للأكلة لحوم البشر عبدة الشيطان: أن فعلوا: 11-09، 322 بوش، و 666 روتشيلد: لفعل الشر: ضد: الشهداء المسيحيين، في جميع أنحاء العالم! فقط لهذا؟ في سبيل الله، يا الله الكريم؟ والقرف من كلب، هو أغلى من حياتك!
666 صندوق النقد الدولي التلمود آكل لحوم البشر - ahahahaha --- [صحيح أنك الإرهابيين، الذين لديهم كامل، ofAl Queda: سوريا! قناتي: lorenzoAllah المهدي فلسطين: 1. كان كل "الخضراء": 2. وليس هو، لم يعاقب! 3. كنت النمامون! 4. انفاكت: I أية شكاوى: أبدا: على صفحتي من تعليقاتي، كما هو الحال دائما مخصصة للقيام بلدي! [خدمة المساعدة YouTubeRe: [# 1152701041] صباح الخير "lorenzoscarola،" شكرا لكم على البريد الإلكتروني الخاص بك. حسابك "lorenzoscarola" كانت في: تحديد: ك: حساب في انتهاك لإرشادات المنتدى. حسابك: كانت مغلقة. نضع في اعتبارنا: أن: كنت لا يسمح لهم بالوصول: حسابات أخرى: يوتيوب، وحيازة أو creating.10./11./2012، [ضربة جزاء 1]: "ديوك ديفيد للسلام والحب عيد الميلاد مقابل هانوكا صندوق النقد الدولي NWO النووية WW نحب الحرب "
ShalomGerusalemme هكتار pubblicato الأمم المتحدة commento 1 جيورنو كرة القدم آكلي لحوم البشر صندوق النقد الدولي 666 التلمود - [أن تمتص: 666 جوجل صندوق النقد الدولي: اختطاف الأجانب: المشروع] .... إزالة نتيجة لانتهاك: من شروطنا وشروط الاستخدام: على 10./11./2012. [عقوبة 2]: ["الجانب المظلم من الشريعة الرعب القرف القاتل شاذ جنسيا النبي محمد الإبادة الجماعية قتل"] أعلاه في هيومن رايتس و:/؟ V = tSPP9Kt5VxY. إزالة بسبب انتهاك بنود وشروط في: 2012/10/11 التاريخ (هذا التاريخ، كنت قد قدمت غير صحيح، وعلى أية حال فمن قبل تشكيل قناتي!؟). لقد كنت الخلط lorenzoscarola قناتي: أن كنت قد أغلقت بالفعل (قبل عام واحد)، مع هذه القناة بلدي أخرى! ولكن إذا كنت ترغب في إغلاق كل ما عندي من القنوات؟ يمكنك أن تفعل ذلك! ولكن يجب أن تعرف هذا: "؟! تدمير إسرائيل كان فقط خطاك" في الواقع، وإنشاء هذه القناة؟ lorenzoAllah المهدي فلسطين هي النموذج: 18./set./2012 تاريخ التسجيل: المركز القدس: إسرائيل الدولة
@ جوجل يوتيوب، كذابون، قتلة مجرمين، 666 322 CIA الموساد FED البنك المركزي الأوروبي صندوق النقد الدولي --- ولكن إذا كنت قد أغلقت قناة بلادي: "lorenzoscarola" قبل عام، وكيف تمكنت من ابتكار، هذا التاريخ، 10./11 ./2012، من العدم؟ الكذابين والقتلة تضحياتهم من الأطفال على مذبح البعل، لتدمير إسرائيل على أمل! تفعل في العالم: 200،000 التضحيات البشرية على مذبح الشيطان، في كل عام:! أكلة لحوم البشر، يا: lorenzoAllah فلسطين المهدي وقال: "أنا الملك العالمي: الخط الفاصل REI، من المملكة يهوه الله، أي المهدي وملك وقالت اسرائيل الى الرب: "كل من يتحدث كلمة واحدة ضدكم (الخط الفاصل REI)، وأنا أعلم سيتم وضعه حتى الموت .... لأن تنشر الرعب بين الناس من الاشرار: يمكن أن ترفع، وفي الوقت نفسه: أهل الرجل الصالح، في كل العالم! "
ShalomGerusalemme هكتار pubblicato الأمم المتحدة commento 1 جيورنو كرة القدم assassini bugiardi criminali، 666 322 CIA الموساد FED FMI BCE أماه، SE أصوات العراق avete chiuso IL MIO كانال دي: "lorenzoscarola" الأمم المتحدة أنو كرة القدم، وتأتي، avete أصوات العراق potuto، inventare، questa البيانات، ديل 11،10 0.2012، الدال لا عقوبة؟ وقال المهدي lorenzoAllah فلسطين: bugiardi assassini: sacrificatori دي BAMBINI: sull'altare دي بعل:! في distruzione لا إسبيرانزا ديلا دي Israele أصوات العراق تشي مصير نيل موندو: 200.000 sacrifici umani sull'altare دي satana، ogni أنو يا "أنا وقال المهدي أي ملك إسرائيل والخط الفاصل REI، من المملكة JHWH الله، للرب:. عالمية الملك "كل من يتحدث كلمة واحدة ضدكم (الخط الفاصل REI)، لذلك سيتم وضعه حتى الموت .... لأن تنشر الرعب بين الناس من الاشرار: يمكن أن ترفع، وفي الوقت نفسه: أهل الخير "!

ShalomGerusalemme هكتار pubblicato الأمم المتحدة commento 1 جيورنو كرة القدم @ أوباما: 666: 322: CIA الموساد، صندوق النقد الدولي: NWO القاتلة crimianale الماسوني شيطانية من القرف! وبهذه الطريقة، كنت قد أغلقت: قناة بلادي: من: فلسطين lorenzoAllah المهدي: قد نشرت تعليقا: 1 ساعة مضت: لمدة pénalité: التاريخ لك: في نفس اليوم من 2012/10/11 (غير أن تاريخ كاذبة!). [ضربة جزاء 1] من 2012/11/10، + [عقوبة 2] من 2012/11/10:؟ عندما قناتي "فلسطين lorenzoAllah المهدي" لم يتم بعد الانشاء: و18/set/2012:؟ لا تؤذي الدماغ: الشباب الإنسان الدم: في نسر الشيطان بك! [أن تمتص: 666 جوجل صندوق النقد الدولي: اختطاف الأجانب: المشروع]
@ أوباما الجنائية CIA صندوق النقد الدولي 666 @ جوجل النازية - لا طائل منه، أن تفعل بك الافتراءات ضدي! لأنني كنت أذهب، في فني، أنه قد يحل محله لاعب بلدي DVD، دون أي نتيجة، وهذا هو السبب في المشكلة هو أن: كنت قد العبث BIOS بلدي، للسيطرة على جهاز الكمبيوتر الخاص بي؟ لم أكن أريد لإرسال الكمبيوتر إلى مركز متخصص، فقط، لأن الكمبيوتر رخيصة جدا، 400 يورو، تقريبا. لأنك علقت: "المهدي lorenzoAllah فلسطين قد نشرت تعليقا: 1 ساعة مضت؟" ربما كنت تريد أن تصلي حصريا: مع أم يسوع؟ ربما كنت بحاجة الى بعض معجزة؟ أعتقد: أنه: يجب عليك القيام به لغسل: في الماء المقدس، لأنه كما أن تصبح عبدة الشيطان المجرمين صندوق النقد الدولي!
@ أوباما النازيين! --- تحذير صندوق النقد الدولي 666 جوجل CIA - علقت: بلدي: قناة يوتيوب [lorenzoAllah المهدي فلسطين: نشرت تعليقا 33 دقيقة مضت] لول. ولأن أخذوا جهاز التحكم عن بعد: من جهاز الكمبيوتر الخاص بي، قبل سنة؟ لم جوجل أنهم يعرفون جيدا، كل ما أقوم به، وهذا هو عملية مثير للسخرية تماما، في الواقع، هي الآتية: ضدي، فقط للتغطية على جريمتهم: وشريكهم: ويندوز، وهذا هو انتهاكات خطيرة للسلطة، لأنه، أنا الخط الفاصل REI، أن، أنا لا يمكن أن يكذب!
[] WARNING: MY: lorenzoAllah المهدي فلسطين قد نشرت تعليقا 13 دقيقة منذ / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feed؟ وعلقت، 666 BY GOOGLE []: تصفية = 1. CIA: 666: صندوق النقد الدولي، بعد كل شيء: قبل 12 شهرا، وكالة المخابرات المركزية، 666، GOOGLE، فإنها العبث بها، "BIOS" بلادي "" وبالتالي لا يمكنني استخدام بلدي DVD لاعب، أي أنها علامة: مع سلسلة طويلة ، خاصة رموز، لهذا السبب، أمس، اشتريت لاعب CD، USB الميناء الخارجي، بطبيعة الحال، من أجل تحديث BIOS من خلال التشغيل التلقائي CD، الصانع، أي باكارد بيل. fatto تشي، وأنا أكره WINDOWS: لسياسته الاقتصادية من الربا، وقررت، في الواقع، وليس لاستخدامها: نظام التشغيل له! ولكن هذا هو الحقيقة، فإنها لا تسمح لإعادة تشغيل جهاز الكمبيوتر الخاص بي من وسائل الإعلام الخارجية، وكذلك محركات الأقراص USB من،
ShalomGerusalemme هكتار pubblicato الأمم المتحدة commento 1 جيورنو كرة القدم [] WARNING: MY: / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg/feed؟ وعلقت، 666 BY GOOGLE []: تصفية = 1. وكالة المخابرات المركزية: 666: صندوق النقد الدولي - وأخذوا جهاز التحكم عن بعد من جهاز الكمبيوتر الخاص بي، ويمنع: بالنسبة لي، أستطيع أن تحميل، فيديو، عن، نظرية: علماء الخلق ... في الواقع، من الأقسام 12 و ذات صلة: أنظمة التشغيل 12: على جهاز الكمبيوتر المحمول الخاص بي؟ التي دمرت: زحمة، ويمنع الآخرين: أنظمة التشغيل 11، من أوبونتو، يمكنك أن ترى: أجهزة إضافية، وحتى أن تكون أتو رؤية والوصول إلى أنظمة التشغيل الأخرى: في نفس القرص الثابت
"lorenzoAllah المهدي فلسطين" قد نشرت تعليقا: 12 ساعة مضت "سبحان الله: هو الثناء اليهودية" - جواب - لول. وبهذه الطريقة؟ لالافتراء من قبل جوجل: قالت فيه ان كان لي بعض العقوبات، ولكن، بدلا من ذلك لم يكن صحيحا؟ LOL. فقد سبق لي أن هذه القناة: / channel/UC4yjmT6CEOvAVzdrFD755Lg "lorenzoAllah المهدي فلسطين" وتم حظر، وذلك بحلول هذه الليلة؟ فقدت أيضا، بكثير: أيضا هذه القناة! لماذا، اليهود المتنورين 666 IFM FED البنك المركزي الأوروبي NWO؟ إلا أنهم يخشون من ملك كاثوليكي! إلا أنهم يخشون من ملك كاثوليكي!
synne 666 KKK النازية CIA صندوق النقد الدولي --- كنت تعتقد ذلك، فقدت الصدد، جميع عبدة الشيطان، وعلى، شقيق الماسونية، وهذا هو، من جميع الأطفال من مجمع الشيطان، الذي هو صندوق النقد الدولي (IL Fondo monetario انتر ،)، الآن، الآن، أن، أنا قد كشفت للجميع، أن، لم يكن لدي أي قوة خارقة للطبيعة، لتكون قادرة على ايذاء شخص ما؟ رأيت، كيف، كنت جيدة في إقناع، أيضا، لك، من شيء، أنه لا وجود له؟ لول. ولكن، لا بد من الاعتراف بها: أنت أصبحت أكثر إنسانية، منذ كنت اجتمع لي!
1 .. 2. @ 666 صندوق النقد الدولي: روتشيلد - وهذا هو نهاية اللعبة! لقد اثنين من المستأجرين (ولكن، مع المستأجر السابق، الذي، وقال انه دمر ما يقرب من الشقة أنا أيضا، وطرح، وتفقد:؟ 2000 €: لتفعل الإخلاء)، والتي، بسبب الركود، فإنها لا يمكن أن تدفع لي الإيجار! ولدي "المحلية الصناعية" عالية: 4 أمتار مغطاة الحجر الجيري، المنطقة الوسطى، باري، والتي يمكن أيضا "العائد: للإيجار": ل: 2000 € في الشهر، ولكن بعد 5 سنوات، والتي، لكنني لم أتمكن، ل الإيجار، ولا حتى للحصول على السعر النصف! ولكن، استطيع ان اقول هذه الامور للبنك: "يونيكريديت"، حيث أنني قدمت الرهن العقاري: 220.000 €: أن خلال 25 عاما أصبحت أكثر من 500،000، مع الدفع الشهري من 1300 تقريبا في الشهر؟ KingxKingdom2 هكتار pubblicato الأمم المتحدة commento 17 خام كرة القدم
2 .. 2. @ 666 صندوق النقد الدولي: روتشيلد - مثل، يمكنك دفع الرهن العقاري في هذه الحالة؟ وقال جياسينتو عالم Auriti،: هذه هي الحقيقة مع تكاليف ما يلي: 270٪ من أموالك (خلق من لا شيء)؟ ومع الضرائب النسبية والدين العام؟ في الواقع، نحن، كل الشعوب، ونحن لا يمكن أن يكون، لم يعد لها مستقبل، وهذا هو السبب، وليس لانقاص و: سعكم أنحاء العالم، كنت اضطر: لقتل جميع الشعوب، وتدمير إسرائيل، كما خلال هذه شيك: الحرب العالمية 3 ° النووية! KingxKingdom2 هكتار pubblicato الأمم المتحدة commento 17 خام كرة القدم
1 .. 4 .. @ الملك المملكة العربية السعودية - لول. وأنا أعلم أنه منذ أن كنت قد سمعت، وأنا أصبحت بك، زوج ابنة القانون، (في الواقع، يسمح نحن المسلمين أن يكون أكثر من زوجة واحدة، ولكن، لول. آمل أن تكون هذه المرأة لي، وقالت انها لديها ما لا يقل عن . تسع سنوات .. لول جدا، لأنه، للكاثوليك لنا، وكثير يقولون (لجريمة العبث والدفاع عن الذات، أن الفاتيكان لا: ضد: حقوق الإنسان: العيش: في حالة من اليأس، ضد، وكثير من الأفضل، من وزرائه)، والتي، ونحن المولعين. ECC .. لول)، وأنا أعلم ذلك. وتلتزم بجدية لك: لجعل، تصبح لي: ملك إسرائيل. ولكن، أنا رجل الروحية، وأنا أكره، والسلطة، والشرف، وما إلى ذلك .. أنا أكره، كل ما يمكن أن يعطي هذا العالم، أي جميع غير مجدية، وكاذبة .. وحيث إنني بالفعل في السماويات، على النحو التالي: REI الخط الفاصل؟ لذلك، التزامي هو أن تفعل كل شيء لمنع هذا الاعتراف من قبل جميع الحكومات. ولكن، لسوء الحظ، إذا كان هذا لا يحدث؟ تفقد كل ما تبذلونه من الحياة
2 .. 4 .. @ الملك المملكة العربية السعودية - أنت تعرف ما قال: القديس فرنسيس الأسيزي، في السلطان؟ أي شخص يعرف هذا، حقا؟، وأنا أعلم! 1. محمد هو أعظم: خائن لله، وكان يعرف، أن يذهب إلى الجحيم، في الواقع، أي شخص: واحد منا لديه وحي من الله (القرآن الكريم)، وقال انه سيضع: كتابة، على الفور، إلى الكشف تلك منع أي شكل من التلاعب أو الفساد أو النسيان، ومستقبل القرآن! أيضا لأن الامر سيستغرق: سنوات عديدة لتعلم كل القرآن عن ظهر قلب، ولكن إذا كان: لا هو مكتوب، في آن واحد، بسرعة، في نفس الوقت، وما إلى ذلك. ECC ... حتى الآن؟ كما، تعلم القرآن الكريم إلى الذاكرة التي لا وجود لها؟ هذا مستحيل! 2. نحن جميعا نعرف موقف الشيطان في مكان الله، حتى لو كان لفعل الخير؟ الشيطان من شأنه أن يمنع ذلك، هو الله، لفعل الخير! هذا هو السبب في أنه المنطق الذي في القرآن هناك كلمات الإلهية وفيرة، لأن الشيطان، لأنه يعلم،، حقا، ما يفكر ويريد الله والحب!
3 .. 4 .. @ المملكة العربية السعودية الملك - 3. ولكن الأكثر إثارة التهم ضد محمد، هو أن الله، لم يبدأ، وهو عمل مقدس شخصيا مع إبراهيم، ملكيصادق، ونوح وموسى وجميع الأنبياء، وهذا هو، والآلاف من الرجال المقدسين .. (ويمكننا أن نقول بحق من لهم أنهم كانوا مسلمين، هو لهذا، هذه هي الحقيقة، والأهم من ذلك أنه موجود بين جميع المسلمين، تلقينهم والخداع والمتعصبين الجهلة)، للانتهاء من الوحي، مع ملاك، وهذا لماذا، محمد: أنه لم يعرف دائما، أن الملاك كان الشيطان نفسه! لأن الشيطان يكره يسوع المسيح والمسيحيين الحقيقيين! ؟ ومع ذلك، منذ من 90٪ من المسيحيين هم المنافقين، وأكثر نفاقا، في٪، من كل دين آخر، وأنا لا أريد أن يضر الإسلام، لزيادة عدد من المنافقين: في العالم، ولكن، أريد أن الإسلام يقدس ، في حد ذاته، مع وتطرحه، والسيطرة على Isalm، من الظلام الشيطانية الأسرة الخاص بك، من المتنورين، السلفيين الوهابيين،
KingxKingdom2 هكتار pubblicato الأمم المتحدة commento 17 FA خام 4،4 .. @ الملك المملكة العربية السعودية - التي، والفريسيين المتنورين اغلاق جميع لفي الجحيم؟ لماذا، الله يمكن أن ليس لديها أي علاقة مع القتل الخاصة بك ودينكم من القرف، وإلى جانب ذلك، لم يكن لديك أي علاقة: مع الله، وكنت لا تعرف الله شخصيا، لأنه ببساطة كنت: فقط: أخطر، إبادة جماعية في تاريخ البشرية جمعاء! C.S.P.B. جوهر سانكتي Patris Benedecti، CSSMLCrux المقدس الجلوس الميهي لوكس، Holy.NDSMD لا تجلس الميهي حقق الأول DRACO، V.R.S. انصرف الشيطان، الشيطان الابتعاد! N.S.M.V. لا Suade الميهي فانا، S.M.Q.L. شريعة مالا Quae Libas، I.V.B. IPSA Venena Bibas، شرب السموم الخاص بك: الذي أدلى به نفسك! آمين في اسم يسوع
نشر ShalomGerusalemme تعليق: 12 ساعة مضت @ المملكة العربية السعودية الملك --- كنت تريد الفوز على: جميع أنحاء العالم، لأحد القيام به: فقط: الجمهورية الاسلامية لفرض الشريعة الخاص بك: الوهابية، السلفية السنية، ضد كل الشعوب! ولكن، كما يمكنك الأمل، ليكون شيطانية شريرة جدا: أكثر من ذلك، من الفريسيين المتنورين، لالتلمود الشيطاني والكابالا، لصندوق النقد الدولي، لنأمل أن تفعل لعبة مزدوجة، وكذلك: ضد: منهم؟ ماذا تفعل؟ هو الحرب العالمية 3 النووي، ولكن: ضدك، وضد إسرائيل، للقضاء على الإسلام تماما: على النحو التالي: تم حذف: النازية، وتفعل أنت، أيضا، تفكك إسرائيل: لأن الفريسيين: بالتأكيد: أنهم لا يريدون العودة للعيش في زاوية من الصحراء لديك! لكنك، كنت قد قدمت، من نفسك، وحليف للأكلة لحوم البشر عبدة الشيطان: أن فعلوا: 11-09، 322 بوش، و 666 روتشيلد: لفعل الشر: ضد: الشهداء المسيحيين، في جميع أنحاء العالم! فقط لهذا؟ في سبيل الله، يا الله الكريم؟ والقرف من كلب، هو أغلى من حياتك!
@ Bildenberg وإسرائيل والثلاثية، المحافل الماسونية، والحكومات، الماسونية، الماسونية، والسياسيين، اللوبي اليهودي، ايباك، FED البنك المركزي الأوروبي وصندوق النقد الدولي، الماسونية، والشركات، 322، 666، متعددة الجنسيات --- كنت قد خانت: الدستور، وأنت 'حصلت: السيادة النقدية: من شعبك، في: البنوك اليهودية العالمية، أو: المتنورين من إبليس، من: مثلك! بالطبع، حتى إلى ذلك، أولئك الذين مات، فقط:؟ شعب من العالم الثالث والرابع، ظهرت النظام: جيد بالنسبة لك! ولكن، سيكون من لا تزال جيدة: اليوم، الآن: لا يزال، وأنه حان الوقت ليموت؟ لأنه لا يمكنك القيام الأجر: 270٪: قيمة المال: في شعبك (عالم جياسينتو Auriti): "ثم، ليقول" هذا الشعب بهذه الطريقة: كيف، وقال انه يمكن يكون أكثر: مستقبل؟ "حسنا، لدينا قبل الثورة، فمن الأفضل لقتلهم جميعا، من خلال الحرب العالمية النووية، dickheads dickheads dickheads dickheads dickheads
نشر Synnek1 تعليقا 7 ساعات مضت:: 666 CIA YOU NEED TO التوقف عن اللعب ألعاب الفيديو هراء! Goddamned والبدء في قراءة الكتاب المقدس! --- ANSWER --- هذا هو حقا: غير عادية، في كل رجل، وهذا هو قدرة القدرة على تغيير آرائنا، والمعتقدات، وما إلى ذلك .. الخيار، والتي يمكنك أن تمارس لالملائكة! هنا، لأن الله هو المريض معنا الخطاة! ومع ذلك، تمشيا مع ما كتبته؟ الآن، سوف تقوم بحذف الكثير من القرف من الشيطان، من قناتك .. فقط الآن!
[الشريعة في العالم: الإمبريالية السعودية] صديق لي الطبيب؟ فهو رجل يدرك تماما، الظواهر السياسية الدولية، وقال انه من المؤكد، أن المسيحية مخنوق تماما! ولذلك، وقال انه يبدو، إلى الأمام ل، الذي هو الإسلام، جاء للتحريرنا من الفوضى والفجور! لأنه لا يوجد إمكانية إصدار، في غرب وإسلام معتدل .. فقط فقط، والحجج الكاذبة: وهذا هو، وهو تكتيك (الإسلامية) مجموعة، / متوترة، فقط لخداع! لأن الوجه الحقيقي للإسلام، هو بالعنف وعدم التسامح، وأنها يمكن أن تتغير!
نشر Yeevooihon تعليقا 3 أيام منذ يبارك لك. أنا لست على هذه القنوات بعد الآن. وداعا ولها اليوم المبارك صديقي. أنا أعرف من أنت (: --- جواب -> مكثفة جدا هو عملك، هنا،، لعدم أن يكون، هنا الشر أيضا، وكان تطور قناتك في السنوات الأخيرة، وذلك للاعتقاد في واحدة فقط! كلمة ما قلته! كيف تقتلون Yeevooihon صديقي؟ عندما Yeevooihon، وقالت انها كان صديقا لShalomGerusalemme؟

YouTube

YouTube

646010 iscritti
70628207 visualizzazioni video
  • CreationReal
    CreationReal ha pubblicato un commento
    1 secondo fa
    you want to replace God (Creator Omnipotent) with Satan (rebellious creature faggot fail), but this is just pathetic voi volete sostituire Dio(CREATORE) con satana(creatura ribelle), ma, questo è soltanto patetico
  • Kain Darothic
    Kain Darothic ha pubblicato un commento
    43 minuti fa
    Bible Black
  • CreationReal
    CreationReal ha pubblicato un commento
    45 minuti fa
    youtube 666 google, CIA Synnek1, has posted a comment: 6 hours ago: In the name of our LORD: I command you: STOP your BULLSHIT! --- ANSWER - both for an understanding between us, my eventual Bullying? is your problem, that is, a problem of youtube, because, my problem is only to defend the innocent in every corner of the world! if Obama is afraid to defend himself against me? this is his problem, not yours! as for you, you are bad enough, a piece of shit, to get hired: a criminal, such as: "Garry Cooper," because this is your bullying against me!